"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آمدنت نزدیک است.

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ق.ظ

دلم واسه سحرهای ماه رمضان تنگ شده، حتی اگه بعضی از روزهاش رو روزه نگیرم :)

الان: 4:12

اذان صبح

یه دل سیر همه رو دعا میکنم....

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۲۸

نظرات  (۱۲)

محتاج دعای خیرتون هستم
پاسخ:
تنها کاری است که از دست همه امون برمیاد :)
ماه رمضان باید توی پاییز و زمستان باشه والسلام! آخه این چه روزه ای هست که از سحر فکر تشنگی روز بعد هستی و بعد از نماز صبح تشنگی ات شروع میشه! 
نزدیک های غروب هم دیگه کم کم حس میکنی خیلی به خدا نزدیک شدی... 
پاسخ:
الهی :)

آره یکم سخت میشه ولی حس های سحرهای ماه رمضان یه حس ناب و خاص و همیشگیه :)
نزدیکی به خدا هم که پر است از ابهام :)
دستت درد نکنه
پاسخ:
:)
خواهش میکنم.
اره منم دلم خیلی تنگ شده+ برنامه ماه عسل:))
برای کنکوری و مریضا هم دعا کن که به شدت محتاجیم.
یاعلی
پاسخ:
ای جان :)
من کم ماه عسل نگاه میکنم..
حتما حتما مگه میشه یادم رفته باشه :)
یا علی مدد...
منم. ولی امسال ماه رمضون سختی خواهم داشت! 
تنها و بدون هنر آشپزی!
پاسخ:
:)
یاد شعر خودتون افتادم گفته بودین: عزلت مرا کشد.
تنهایی یکم سخته. آشپزی یاد بگیرید جذابه :)
:))
ما رو هم دعا کنید.
پاسخ:
:))
اصلا امکان داره بابابزرگ از یادمون رفته باشه؟؟ نه نه.
چشم.
مهربون :*
قبول باشه مناجاتت...

من دلتنگ اذون افطارم و صدای موذن زاده تو اون لحظه ها...بوی زولبیا و بامیه...
پاسخ:
عزیزمی :*
قربانت، ایشالا که قبول باشه..
تو هم که حسابی دعا شدی :)

ای دختر شکمووو :))
ماه رمضان قشنگه کلا..
ایشالله...
وای خدا بیا من ماچت کنم... مرسیییی عزیزم :)

وای وای نگووو هلما! من تا سال قبل اصلا تو کتم نمی رفت شکموئم و خیلیم گارد می گرفتم هرکی اینو بهم می گفت! اما حالا با شانه های افتاده باید بگم: بله! من یک شکموئم!(و مظلوم به دوربین نگاه میکند)
 مخصوصا شکموی زولبیا بامیه و آش رشته و شل زرد تو ماه رمضون :))

آره دقیقا ^_^
پاسخ:
:)
بیاااا بغلمممم....

خیلی هم خوووب و  شکمو خوب مایی :)
راستش منم شکمو ام یه شکمو لاغررر
حریر دلم خواست همشووونو :))

^_^
خییلی ممنون 
آره واقعا سحر های ماه رمضان یه حس عجیبی داره :)
پاسخ:
:)
خواهش میکنم.
خیلی خووبه خوبه، سحر رمضان یه چیز دیگه است :)
بگیر منو که اوووومدم :))

عزیزم ^_^
آره هلما منم همینجوریم. لاغرم ولی شیکموو :)))
دل خودمم خواست خیلی! وای خدا :))
پاسخ:
جااان دلم گل دختر :))

^_^
ای جان پس مثل من چوب لباسی :))
ایشالا زود از راه میرسه :)
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
قبول باشه!
عجیب دلتنگ حالِ خوبیم!
پاسخ:
ایشالا !
عجب عجب حورا جان :)
محتاج دعا بانو :)
پاسخ:
دعا شدی حسابی :)
بازم چشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">