"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

صدا

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

امروز از آن روزهایی است که خونه ما شده خونه مادر بزرگه، با چهار نوه قد و نیم قد، بالاخره الان از شدت خستگی آرام شدن حتی محمدامین خوابیده، "فاطمه حورا" ازم خواست بریم حیاط برام شعر بخونه. 

 
موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۲۸

نظرات  (۱۳)

وای عززززیز دلم چقدر بانمک حرف میزنه.ماشالا.
لپشو از طرف من محکم بکش:)
منم یه خواهرزاده دارم همینطوری حرف میزنه با پستت چقدر دلم براش تنگ شد:)
یاعلی
پاسخ:
ای جان دلم قربونت :)
دوتا دندون جلویی اش افتاده بانمک شده.
چشم حتما..
ای جان دلم، زود ببینش حسابی بغلش کن و بوسش کن :) خداحفظش کنه.
من گناوه ام و اون بوشهر(۲ ساعت فاصله) است.
امشب هم احتمالا رفته عروسی منتظرم عکسش بفرستن برام:) بوس و بغل هم نمیذاره بکنم بداخلاق شده:)) میری طرفش اخم میکنه:))
یاعلی
پاسخ:
الهی... اشکالی نداره عوضش اومدنی حسابی شیرین کاری میکنه.
خیلی هم عالی، عکساشو ببین کیفشو ببر :)
عجبا بچه های این دوره زمونه گودزیلا رو رد کردن افعی ان :))
وای خدا! اوخی الهی الهی (شکلک چشمای قلبی)
پاسخ:
:))
عزیزززززم .. قربونت
خونه ی مادر بزرگشون هست دیگه:))
آخییی چقدر قشنگ و کودکانه میخونه :) دو سه بار گوش کردم خیلی قشنگ بود 
پاسخ:
بله دیگه نوه شیرین تره از بچه است :))
مرسی مرسی :) الهی مرسی. 
یعنی هرچی گوش دادم نفهمیدم چی گفت. :)
فقط یک دندان سفید دهان خوش بو قابل تشخیص بود
پاسخ:
دخترمون دوتا از دندوناش ریخته، یکمم خاص حرف میزنه، مثلا به اردک میگه: ارداک :))
ولی انصافا اینقد نامفهوم هم نبود بابابزرگ :)
سلام
مترجم نیاز دارن ایشون :)
خدا حفظش کنه!
پاسخ:
سلام...
تا این حد؟؟ فقط آخرش به ترکی میگه: تموم شد :)
خودمم دقیق متوجه نشدم چی خوند :))
مرسی خدا گل پسر شوما رو هم حفظ کنه!
خخخخخ
پاسخ:
:))
دهن خوث بوD:
چقدر بانمک بود(:
خداحفظش کنه (:
پاسخ:
:))
مرسی :)
ممنون :)
چه اسم زیبایی! :)
منم فقط ۲۵درصدش رو فهمیدم!:دی 
پاسخ:
مرسی :)
چقد دقیق :) خوبه کاجی به از هیچی :)
الهی من فدای شعر خوندش بشم :)
از صداش معلومه چقدر نفسه :)
پاسخ:
خدانکنه :)
مرسی مرسی واقعا نفسه :)
متاسفانه ویس رو نتونستم گوش بدم
حالا ما یه نوه داریم این همه شلوغ میشه چه برسه به چهار تا نوه:)
خدا زیادش کنه ایشالله
خواهر زاده خیلی شیرینه
قطعا برادر زاده هم همینه دیگه من که ندارم....
پاسخ:
اشکالی نداره جانیم :)
یا خدا چهارتا همزمان مساوی با 10 ریشتر زلزله :)
خدا خواهرزاده شما رو هم حفظ کنه نسرین جان :)
مرسی ایشالا.
من فعلا عمه ام فقط خیلی شیرینه...
چقدر دوست داشتم جای تو بودم :)
پاسخ:
:)
برادرزاده داشتن خیلی خوبه.
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۱ شرمندهٔ یابن الحسن
الهی :-)
پاسخ:
:) 
قربانت بانو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">