"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خاطره

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ق.ظ

دبیرستان ک بودیم ی بار معلممون نیومده بود نشسته بودیم کلاس بحث باز میکردیم و حرف میزدیم راجع بهش نوبت من ک شد رفتم نشستم روی میز جلوی صندلی معلم و شروع ب سخنرانی کردم .......

من: بچه ها میدونستید هر انسانی شبیه ی حیوانیه ؟؟ بچه های کلاس هر کدوم ی چیزی گفتن: واقعا ؟؟ چ جالب ؟؟ برو بابا ؟؟ جون من ؟؟ چی بگم والا ؟؟

بعدش شروع کردیم ب تطبیق قیافه هامون با حیوونا اولین نفر عاطفه بود ی صدا گفتیم خرس سیاه :) فهیمه رو من حدس زدم شامپانزه :) شیوا گفتن دارکوب :) و .... ی همکلاسی داشتیم آسیه گیر داد پری تو رو خدا بگو من شبیه چیم میتونستم حدس بزنم ولی چون میدونستم جنبه اشو نداره نمیگفتم زیاد اصرار کرد با احتیاط آروم گفتم بنظرم شبیه سگ خوشگل و گرون هستنا اونایی دیدم بغ کرد و یکم بعد رفت بیرون ی ربع بعد دیدیم با مدیر مدرسه امون ک بهش میگفتیم سلطان اومدن کلاس این سلطانم همیشه تندتند و عصبی حرف میزد .... سلطان: پری چته کلاسو متشنج کردی شماها چرا نمیتونید ی ساعت آروم بشینید ؟؟ گفتم چی شده آخه ؟؟ گف چرا آسیه رو مسخره کردی منم گفتم ی بحث ساده بود اولشم گفتم فقط واسه تفریحه آسیه جان الکی ب خودش گرفته .. سلطان ی خنده ملیحی کرد و گفت من شبیه چیم ؟؟ اولش باهاش اتمام حجت کردم ک ناراحت نشه بعدش گفتم : کلاغ سیاه :) کلاس از صدای خنده هامون منفجر شده بود .........

درمورد شباهت بنده بین روباه و گرگ ب توافق نرسیدیم هنوز ....


موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">