"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همه روزهاتون زیبا

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ب.ظ

بقول حاجی گرینف اخراجی ها که گفت: بد نیست یه نمازی به اون کمر بی صاحاب بزنی, منم هرازگاهی یه روزه ای بر بدن میزنم. نمیدونم چه حکمتیه زبان روزه چشم هام طرف میوه و حتی برگ درختای تو حیاط منحرف میشه. بالطبع اول سعی در القای فاز عرفانی نموده و با نگاهی شگرف بر جهان هستی و چشم اندازهایش مینگرم, کمی بعدتر از بُعد علم و از نگاه نیوتون بر سیب های سبز بالای درخت مینگاهم. طبیعی است این وسط باید شکرگذار خداوند هم بابت نعماتش بود, فقط جونم بهتون بگه که یکمکی هم حق دارم با نگاه شکموئی چشم بدوزم بهشون و این چنین میشود که کمر همت میبندم و برای افطار, دیس میوه ای دست چینِ "پری" که خود یکی از فرشتگان زمینی است برای اهل خونواده تدارک میبینم. باشد که رستگار شویم.

                                                            

و اینگونه میشود یاد دو بیت از حامد عسگری میافتم که خیلی به دلم مینشینه:

"من نخل شدم قرار شد خم نشوم

جز با تو و خنده هات همدم نشوم

یک سیب دگر بچین و حوایم باش

نامردم اگر دوباره آدم نشوم......."


اینم حاجی گیرینفمون :)

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۰

نظرات  (۱۸)

سلام و طاعات قبول!
اون نگاه شگرفتون به جهان هستی تو حلق و چش و چال ترامپ.
پاسخ:
سلام...
ممنون طاعات و عبادات شما هم قبول آقا میرزا.
:)
بره تو حلقش و بیرون نیاد.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۹ ஜ miss fatemeh ஜ
هههه چقدر باحال بود این پست ^^
اون دوبیت حرف نداشت *-*

راستی قالبت قشنگ مخصوص وبته آجی ^^
یه حال و هوای عالی که با پستات همخونی داره ^^
پاسخ:
فاطی باحال خونده ^_^
خیلی حرف نداره *_*

مرسی مرسی خودمم حس میکنم خیلی به هم میاییم ^_^
ووووییییی من برم ذوق کنم :)
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۰ سِناتور تِد
البته تفکرِ هر از چند گاهی نماز زدن به کمر به طورِ کلی تناقض داره با اسلام و اینا :)) ینی یا رومیِ رومی یا بنگیِ بنگی :))  

قبول باشه و التماس دعا : )
پاسخ:
اسلام عزیزدل ما جای اغماض زیادی داره. سخت نگیر سناتور، از همین هرازگاه ها شروع میشه و ادامه خیلی قشنگی رقم میزنه :)
وقتی خرس گرازلی جدی میشود :))

ممنون.. طاعات عبادات شمام قبول. دعا هم به چشم.
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۲ سِناتور تِد
بله بله! ادامه ی قشنگ داشته باشه عالیه!

گریزلی درسته خانم :/ خوبه من بگم هملا؟ یا بگم هملت؟! یا املت؟! :/
پاسخ:
عالیه :)

چقدم گیراییتون قویه، ببخشید گریزلی اصلا گریزپای، اصلا خرس مهربان :))
املت :||||
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۹ رویا رویایی
شعر حامد عسگری خیلی خوب بود ممنون !
پاسخ:
خیلی خوبه :)

اصلا تو ماه رمضون تبلیغ های تلویزیونی هم یه حال و هوای دیگه دارن:( هرگاه وسط ماه عسل تبلیغ بستنی پخش میکنن من یادی از عمه و اجداد صدا و سیما میکنم:))
دیگه اول ظهر که تبلیغ ابمیوه خنک میکنه رو توضیح نمیدم.:/
 حالا تصور کن درخت میوه جلوی چشمت باشه:)
+اون نگاه شگرفت منو کشت:))
شعر هم عالی بود:)
یاعلی
پاسخ:
راستش رو بگو، خطری دو تا "عمه" هام رو تهدید نمیکنه؟؟ :))
اف بر صدا و سیما ....
+ خدا نکنه، فرستادیم حلق ترامپ :)
خیلی عالیه :)
علی نگهدارت.
شعرش خوب بود.
.
مادربزرگ من میگه محض رضای خدا نماز روزه میگیرم . :))
پاسخ:
خیلی دوست دارم.

:)) خدا حفظشون کنه.
برا بار nام باید بگم من به همه آدمایی که مامان بزرگ بابابزرگ دارن حسادت میکنم.
:)
پاسخ:
:)
نه الان که اذان رو گفتن و راحت باش درد قبل اذانه:)) اصلا من اذان رو که میگن خود به خود سیر میشم نمیدونم چرا؟؟:)
+منم عین حاجی گرینف همیشه موقع نماز میگم: راس اییم بریم یه ۲ رکعت نماز بزنیم به کمرمون بینم خدا چه ایخه:))
( بلند شویم برویم ۲ رکعت نماز بزنیم به کمرمان ببینیم خدا چه میخواهد:)) )
یاعلی
پاسخ:
آها یه نفس راحت کشیدم، من دوتا عمه هام و دوست دارم بخصوص همه کوچیکه ام رو خیلی دوست دارم :)
من برعکس افطار زیاد میخورم...
+ حاجی گیرینف بیان فرشته بانو :))
من عاشق لهجه اتونم :)
یا علی مدد.
حس می‌کنم این پست،یه کنایه و فخرفروشی ریزی به بند سوم من داشت :)) من نمیگذرم! D:
پاسخ:
من باید نگذرم که از صبح قدم تو حیاط میذاشتم بند سه پستتون جلو چشمم بود. :))
کنایه نمیشه گفت شما بگید الهام گرفته از اون :))
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۴ مرتضی خیری
یه روز با بچه ها روزه بودیم، داشتیم ول گردی میکردیم که یه نردبون دیدیم. یه دوستم برگشته میگه: چه نردبون خوشمزه ای :)
اون هوس کردنای وسط روزه خیلی خوبه. چیزایی که باید شب بخوری رو همونا مشخص میکنن
پاسخ:
شما علاوه بر افطار روان پزشک لازم هم بودین اونموقع :)))
اوهوم.. شما نردبون رو چیکار کردین؟؟
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۴ مریــــ ـــــم
منم برای بعد افطار کلی میوه ها و خوراکی خوشمزه با دیزانی فوع العاده اماده میکنم 
اما بعد افطار به جدی میخورم سرمیز که درحال ترکیدنم و به خوراکیا که نگا میکنم حالت تهوع میگیرتم 
اخرشم نصیب داداشان گرام میشن
پاسخ:
آورین :)
من دیگه نای دیزاین جذاب دادن نداشتم...
یکم کمتر از یه حدی بخور تا از خوراکیا هم بتونی بخوری، نوش جون داداشات و دست آبجی جونشون هم طلا :)
:)
پاسخ:
:)
طاعاتتون قبول و التماس دعا :)
پاسخ:
خیلی ممنون.
طاعات عبادت تو هم قبول بانو :)
دعا هم به روی جفت چشمام.
الان این عکس حکم شکنجه رو داره دیگه!حالا همش به کنار!
اون سیبارو دقیقا کجای دلم بذارم؟

عه راستی نماز روزه‌ات قبول:)


پاسخ:
الهی :))
الان جا داره بیای خفه ام کنی، اون سیب ها جون میده بوشون کنی...

مرسی عزیزم. همچنین نماز روزه های تو..
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۳ یــاسـᓄـךּ ●‿●
:))
پاسخ:
همیشه خندان :))
حالا من هی میخام خویشتن دار و خانوم و اینا باشم!اگه گذاشتین!تاکید کردن داره که جون میده بوشون کنیم؟:دی
لا اله الی الله!

قربان تو:*
پاسخ:
بعضا مجازی بودن خوبه ها، وگرنه حق داشتی گیسم رو بکشی :))

فدای تو :***
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۹ مرتضی خیری
نردبونش چوبی نبود. ازین شکلاتیا بود تو ویترین مغازه :پی
پاسخ:
:))
پس منم میخام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">