"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هیچ وقت "حال" کسی رو از روی عادت نمیپرسم.

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ق.ظ

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۵

نظرات  (۱۹)

خو بنده ی خدا تعجب کرده:))

پاسخ:
خب میدونه که من عادت ندارم همیشه بگم خوبی یا احوال پرسی این مدلی :))
الان این بده؟؟ یا نه؟؟
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۸ פـریـر بانو
میدونستی آدم یه وقتایی یه "خوبی؟" یه "چطوری؟" میخواد تا نمیره؟

داشتن دوستایی مثل تو نعمته... باور کن پری...

عزیزم :*
پاسخ:
میدونم میدونم... من کم استفاده میکنم، وقتایی که حس کنم وقتشه :)

اینقد منو لوسم نکن، این نگاه خوب توعه.. باور میکنم که دوستای خوب نعمت ان :*

عزیزدلم :**
پرسیدمدا چه صیغه ایه؟ :)
پاسخ:
"دا" رو درواقع آخر بعضی از فعل های ترکی مینویسیم یا میگیم، وقتایی که متعجب میپرسه، یا یه جور لوس گونه میپرسه. :)
برا همین تو فارسی بی معنی میشه و فعل رو بیریخت نشون میده.
:))
پاسخ:
:)))
من تا یه هفته چشمم به پست و کامنت و کانالتون بیافته میخندم فقط :)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۶ פـریـر بانو
من کم استفاده نمی کنم. یعنی هر وقت حس کنم طرف مقابل حال عجیبی داره اینو ازش می پرسم. یکی از آرام بخش ترین سوالاییه که میشه از دوستت بپرسی. مخصوصا وقتی وسط حرف زدنین و بی هوا بگی... :)

ولی من همچنان معتقدم تو خیلی خوبی و نعمتی و هیچیش به نگاه من ربط نداره! :))

:* :*
پاسخ:
آره خیلی میچسبه :)
منم بی هوا پرسیدم و بین مکالمه :)

بابا نعمت :)) مرسی قربونت ایشالا که همینطوره :***

:*:* بازم بوووووس
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۲ פـریـر بانو
درود خدایان بر تو باد دختر ^_^ :))

:: قطعا همینطوره :* :*

:: یه عالمه بوووس :* :* :* :*
پاسخ:
خدایان حافظ :)) البته نگاه خدای یگانه خودمون رو زندگیت :**

:: دیگه کلمه و واژه واسه ات پیدا نمیکنم چیزی که نشون بده خیلی دوست دارم :*

:: به عالمه :*:*
برای منی که حوصله ی احوال پرسی های طولانی خانمانه رو ندارم خوبه برای بقیه هم باید خوب باشه چون میدونن اگه مهم نبودن احوالی هم پرسیده نمیشد:)

پاسخ:
ممنون که توضیح دادی :)
خوبه پس ...
پری فک کنم کامنت قبلیم پرید!

خیلی خوبه که عادت تو زندگی روزمر‌ه ات جاری نشده
...رو حرف اینجور آدما بیشتر میشه حسابه‌ باز کرد...
به قول نادر ابراهیمی "عادت،بازداشت کارکرد اندیشه است.هرگز چیزی به اندازه‌ی عادت نفرت انگیز نبوده."
پاسخ:
عزیزم ببخش قبل اینکه کامنتت بیاد پست کلا پرید!

خوشحالم اینجوری نگاه میکنی...
منم فکر میکنم همینطوره.
چه جمله خوبی :)
مرسی فروزان...
میگما پری مرسی بهم میگی فروزان!
روز اول که وبلاگو ساختم،کلا خیلی بی برنامه بود...نه عنوان..نه موضوع...نه اسم!
بعد فک کردم این ترکیب "frozen fire" خیلی بیانگر شخصیت تا حدودی پارادوکسیمه!یه موقع هایی یخه!یه موقع هایی آتیش پاره!این شد که اسمم شد این!
ولی بعدا دیدم کسی نمیتونه با این اسم خطابم کنه که!صعب التلفظه!!اما دیگه اسم دیگه ای به ذهنم نیومد!
خلاصه که تو اولین نفری هستی که خطابم کردی!دست گلت درد نکنه:*
حالا من پری صدات کنم راحت‌تری یا هلما؟
پاسخ:
قابلی نداره فروزان جان :)
روز اول همیشه یه بلاتکلیفیایی هست، من خودم بلاگفا که بودم یه مدت طولانی زمان برد تا جا افتادم...
جالبه. اتفاقا به اسمت فکر کرده بودم، تو ذهنم بود بپرسم ازت !
آره جفتش کنار هم سخته تلفظش، ولی جا میافته به مرور..
والا من اسم شناسنامه ام "پری" هست این مامان بزرگ پدری ام. ولی از همون اوایل که وارد وبلاگ شدم با اسم هلما نوشتم. تو هر کدوم رو دوست داری بگو. پری هم خوبه :)
من بلاگفا با اسم واقعیم مینوشتم این دردسرارو نداشتم!
آخه بلاتکلیفیای من هنو رفع و رجوع نشده!به قوت خودش باقیه تا حدودی!
میخام عوض کنم اسممو..وطنی باشه بهتره!
پری خیلی خوش آهنگه3>
هلمام همچنین..

پاسخ:
خب اینجام با اسم واقعی ات بنویس..
اینکه اصلا فرق نکرده یکم جالب نیست...
میتونی، پس یه این خوب پیدا کن :)
پس بگو "پری" :)
چی بگم والا..
موضوعش تثبیت شده‌اس...روزانه نویسی...خیلی حس خوبی میده آدم برمیگرده چن سال بعد میخونتشون...خاستم یه جا ثبت شه حال و هوام..
خلاقیتم ته کشیده!مخم کار نمیکنه!رو به افولم فعلا!
چشم پــــــــــــــــــــــری جاااااان:)))
پاسخ:
خوبه، یه جور دفتر خاطرات :)
شاید فکرت مشغوله وگرنه حتما یه اسم خوب پیدا میکنی !
چشمت سلامت گل دختر :))
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۲۳ ماهی کوچولو
خیلی خوبه 
وقتی زیاد از حد بگی مزه اش میره
پاسخ:
حس میکنم اون لحظه میچسبه :)
آره آدم نمیدونه تعاوفه، الکیه، از ته دله چیه...
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۳ مریــــ ـــــم
منکه جای سلام میگم خوبی؟
پاسخ:
ای جان دلم :))
منم مخاطبت باشم فقط میخندم.
چشم 
پاسخ:
ها؟؟؟ 
چی شد؟؟؟
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۷ פـریـر بانو
البته که خدای یگانمون عزیزدلِ... این "درود خدایان بر تو باد" رو از سریال یوسف پیامبر با خودم دارم. یکی این و یکی "درود بر تو ای بانوی پاکدامن" :)))))

نگاه قشنگ خدا رو برا لحظه لحظۀ زندگیت آرزو می کنم عزیزم :*

:: فدامدایت بشوم جان دلم :*
پاسخ:
آره عزیزم متوجه ام، مرسومه منم استفاده میکنم :))

مرسی بخاطر دعای قشنگت :**

:: خدا نکنه :***
نجه یعنی چی ؟ :))
پاسخ:
برا چی؟؟
چطور؟؟
حالت سوالی موقع تعجب :))
ازین پرسش‌های یهویی‌ وسط مکالمه. خوبن! قلقک‌زای عواطف!
پاسخ:
نمیدونم :)
ولی هدف من این قلقلکه نبود فک کنم...
به نظر منم خوب ان و شاید قلقکی ناخواسته.
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پرسیدم دا:)))
+دا در آخر فعل رو میشه گفت معادل کلمه"دیگه" در فارسی هست.
پاسخ:
:))
آره آره. بعضی وقتا آدم یادش میره املا "که" چطوره، مثل توضیح "دا" که میدونستم ولی نمیتونستم توضیح بدم :))
مرسی گفتی...
من که کلاً حال کسی رو نمی پرسم :/ :))
معمولاً وقتی یکی حالمو میپرسه، مجبور میشم در ادامۀ «ممنون خوبم»، یه «تو چطوری؟» هم بگم
پاسخ:
:))
خب رفتار هرکس و عقیده هرکس در اینجور روابط متفاوته.
من اگه تو رودروایستی نمونم "توچطوری؟" رو هم نمیگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">