"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

سیزده(13) در رومان پائولوکوئیلو

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۶

نظرات  (۱۶)

دیگه نمیدونستم آرش حجازی تا این حد ترجمش دقیقه |:
پاسخ:
دقیق و نچسب(شاید برا من) :|
این کدوم رمانشه؟
پاسخ:
"برنده تنهاست"
برنده تنهاست...
هنوز کامل نخوندمش.اولش که باز کردم کتابو یکم تو ذوقم زد نمیدونم چرا!
12+1...عجب!
پاسخ:
مثل من ،منم یه سال بیشتره دارمش با ترجمه اش کنار نمیام :|
اینبار ولی کامل میخونم.
خب 13 چشه مگه؟؟ والا.
!!!!!!!!
پاسخ:
!!
:|
من هم با ترجمه‌اش هم با سبکش!مثل بقیه کاراش عرفانی و اسرارآمیز نیس!
یکی نیس بگه برا چی خریدی پس!
پاسخ:
ولی این عرفانی نبودنش باب میلمه :)
آره والا... پارسال دانشگاه نمایشگاه بود، الکی الکی خریدم موقع دادن پول گفتن با پنجاه درصد تخفیفه، نصف دادم :)))
خیلی ضایع است بگم هیچ کدوم از کتابهاش رو نخوندم؟؟:))
۱۲+۱؟ یاد جزوه ی فیزیک افتادم دوستم نوشته بود چاپ کنه برای همه و چون خطش با خط معلم فرق داشت مینوشت مثلا ۱+۱۲یعنی ۱۲ معلم + ۱ صفحه بخاطر خط من رفته جلو:))
یاعلی
پاسخ:
نه هیچ هم ضایع نیست. :))
چه جالب، دوستت 5+1 ای بوده برا خودش :))
یاعلی مدد. ..
شاید خواسته جذابیت داستان بره بالا:D
اصلا از این به بعد به 13 میگیم 12+1
^ـــ^
پاسخ:
تا حدودی هم موفق شده :)
ولی واقعا چرا یه عده 13 رو نحس میدونن؟؟
اینی که دارم میگم نمیدونم درسته یا صحت نداره
ولی من از مادرجون شنیده بودم
که میگفت قدیما تو روز 13 فروردین یه سری اقوام یهودی حدود 500 هزار ایرانی رو میکشن. بعدها از 13 به عنوان یه عدد نحس و روز سیزده فروردین رو همه از خونه بیرون میرفتن که اگه اقوام یهودی دوباره حمله کردن اینا با هم منسجم بشن.
البته میگم ها
نمیدونم تا چه حد درسته
چون الان ما 13 فروردین رو با روز طبیعت یکی میدونیم که میریم طبیعت نه فرار از حمله یهودیا:|
پاسخ:
چه جالب :)
نشنیده بودم...
خدا حفظ کنه مادربزرگ ات رو :)
13 رو مسیحیا و ایرانیا نحس میدونن.
مسیحیا به این دلیل که در شام آخر نفر 13ام(یهودا) به حضرت مسیح خیانت میکنه.

ایرانیام به خاطر اینکه روز 13 فروردین هولوکاست ایرانی اتفاق میفته و نیم میلیون ایرانی توسط یهودیا کشته میشن.

البته شک و شبهه زیاد داره این قضیه.تا جایی که من میدونم اینجوریه



پاسخ:
نمیدونستم، جالبه...
مرسی اطلاعات، عجب دخترای خوبی داره بیان :)
تنها چیزی که میدونم بابابزرگ مادری ام 13 فروردین فوت شده :))
عزیزم:*
پاسخ:
عزیزدل :**
من از ترجمه های این آرش حجازی خوشم میاد، ساده و روون (: فقط دیگه نمیدونستم اینطوری دقیق ترجمه میکنه D:
فقط از پائولو خوشم نمیاد چندان، پرت و پلا زیاد مینویسه یکم، منظورم خیلی قاراشمیشه D:
پاسخ:
فک کنم نچسبی که گفتم بیشترش برا پائولو صدقه، ولی حس میکنم این کتاب هول هولکی ترجمه شده... دقییییییق :)
قاراشمیش آره تاحدودی ..
مخلص شما:*
پس برا شما دیگه نحس اندر نحسه!
پاسخ:
قربانت :*
نه بابا چه نحسی، پیرمرد نود به بالا زندگی کرده، فروزان زندگی میگمااا :))
o_0
۵+۱ دیده بودیم! اینو اولین باره میبینم :|
پاسخ:
:))
تو دنیا منتظر شگفتی های دیگه هم باش :)
کلا ایرانی هااا خیییلی خرافاتی هستند اینقد که این خرافاتشونم وارد دینشون شده :/
پاسخ:
باید عرض کنم نویسنده رومان ایرانی نیست و دینش هم اسلام نیست، یک مسیحی گویا کاملا پایبند.
:)
اتفاقا بنظرم تعداد کمی خرافاتی ان. 
منظورم این کتابه نبود هااا کلا عرض کردم ، نظرات دوستان رو که میخوندم این اومد ذهنم که ما ایرانی ها بخوایم نخوایم خرافی هستیم :/
:)
پاسخ:
آها..
متاسفانه همه جا خرافات هست.
دوستانمونم از شنیده هاشون گفتن :)
12+1 اصلا یک ماجرای بین المللی داره


التماس دعا در این شبها
سر بزنید
پاسخ:
بابا خوب میدونید بگید دیگه :)

چشم دعا هم میکنم..
اوکی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">