"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"پیشنهاد"

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

پست های آخرم رو که میخونم، حس میکنم فضای وب بیش از حد "پری گونه" شده، دوست دارم رنگ و بوی اینجا طراوت جدیدی به خودش بگیره. یه فکری به ذهنم رسید، پست هایی با عنوان "پست شما" یا "پست مشترک". ایده یا موضوع از شما و نوشتن اش هرچند سطحی از من.

خوشحال میشم همراهی کنید. پیشنهاد شما میتونه در مورد لحن نوشته، موضوع، ایده جدید و یا هر چیز دیگر باشه.

1) استعداد + طنز: nily :)

2) اهدای عضو: آقاگل 

3) شهر: محبوبه شب

4) زن دوم 5) خداحافظی بلاگرها 6) نوشتن: میرزا

7) شاتوت + کنکور: اسمارتیز

8) دوست داشتنی هام: فرشته 

9) معرفیِ خرسِ گریزلی و ارتباطِ خرس های قهوه ای با کندوهای عسل و زنبورهای عسل: سناتور تد

10)  وبلاگ من، بچه ی من است!: سرخپوست

11) ازدواج با عشق های خیابانی + رابطۀ عروسی در شب میلاد امام حسین و عرق خوری، تازه سکه شون هم به نیت چهارده معصوم، چهارده تا باشه + مهراده میرزا: میرزا

12) زندگی + تجربیات + کنکور + حقوق بانوان + خوابگاه + سوتی های بچگی: Frozen Fire

13) دیوانگی های دنیا + آهنگ و کتاب مورد علاقه: ماهی کوچولو

14) دانشگاه, آری یا خیر!: منتظر اتفاقات خوب(حورا)

15) ماه: Leila

16) دوستان بیانی: Frozen Fire و ماهی کوچولو 

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۸

نظرات  (۲۹)

من خودم دنبال ایده م واسه نوشتن D:
پاسخ:
:))
نه خب من واسه نوشتن مشکلی ندارم، فقط دوست دارم یه مدت روال عوض شه :)
اینجا می شه نظرمو بگم؟!

طنز نویسی! :)
در مورد چیزایی که استعداد داری بنویس...با چاشنی طنز...گاهی اعتراض گونه گاهی عصبانی گاهی خوشحال
ولی طنز گونه! :)
این بود پیشنهاد من! :)
پاسخ:
ممنون :)
خوبه.
پس پیشنهاد اول اوکی شد.
پری گونه :))
.
پیشنهاد من: اهدای عضو اهدای زندگی :d

پاسخ:
بلی بلی پری گونه :))

حدس میزدم :)) چشم. اینم ایده دوم.
اوووممم.. یهویی به ذهنم اومد که از شهرت بگی... از جاهای دیدنیش... کجاها رو بیشتر دوست داری! غذاهای محلی تون چیه؟

پاسخ:
پیشنهاد خوبیه فک کنم برا خیلیا جذاب باشه، چون من برخلاف تصور خیلیا اهل تبریز نیستم. :)
اینم پیشنهاد سوم...
مرسی محبوبه جانم..
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۵ محمدعلی حسینی
سلام . از « خروس سبزرنگ فتنه » چه می دانید ؟ 

با مطلبی با همین عنوان ، به روزم . 
پاسخ:
سلام...
فقط میتونم حدس بزنم. :)

پس سر میزنم.
با سلام ایده اشتیاق آوریه :) پس بنویسید بینم :/ 
موضوع: جزئیات تاریخ بشر از خلقت آدم تا این ساعت به صورت کامل با رسم شکل (۰/۵)

سوال 2 _ فاصله خود با خورشید و نور بازتابانید شده را با فیزیک کوانتوم اثبات کنید.( ۰/۵)
الف)  سرعت انتشار 
ب) ثابت زمانی 
ج) ندارد :|
د)ساعت حرکت از آنجا 

سوال 3_ از محلی که شما ایستاده اید یک دور کامل کره زمین چند قدم است؟ (اختیاری) 
با رسم شکل ( فرض در حالت ایده آل)  

" موفق باشید " (۱۸+۱)
بازم لازمه یا هنوز احساس تکراری بودن میکنید :))

پاسخ:
حالا چرا ناشناس؟؟
:)))))
خدا بخندونه اتون حسابی خندیدم :))
احیانا درگیر کنکور یا امتحانات نیستین؟؟
حس تکراری بودن نمیکنم فقط دوست دارم تغییر ایجاد شه همین :)
ایده خاصی ندارم
پاسخ:
دست شما درد نکنه :)
می دونی که چی می خوام بگم، ها؟ :)
پاسخ:
نه. بفرمایید خب.
چی؟؟
دو تا موضوعه، می تونی حدس بزنی؟
پاسخ:
دوتا موضوع؟؟
نمیدونم، یعنی یهویی هیچی به ذهنم نمیاد.
یکیش رو بگید یکیش رو حدس بزنم :)
خب سه تا موضوع بهت میدم:
1) خداحافظی بلاگرها
2) نوشتن
3) زن دوم
پاسخ:
1و3 رو حدس میزدم ولی فکر نمیکردم اونا مد نظرتون باشه...
زن دوم تو ذهن خودمم بود و میخواستم با دل پر بنویسم :)
چشم مینویسم. .
خیلی خیلی ممنون آقامیرزا :)
ای بابا... :))
پاسخ:
:))
بلی بلی :))
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۱ اسمارتیز :)
از شاتوت بنویسین:) همینجوری یهویی:))))

[در حالی که دستانش و دهانش دارای قرمزی حاصل از خوردن شاتوت است، لبخند می‌زند دی: ]

دیگه اممممم از کنکور بنویسین:| 

دیگه همینا:)))
پاسخ:
اوکی مینویسم :)))
فکر کردی با آدم عاقل طرفی نه جانم :))
(نوش جان)

کنکور باشه بااینکه بدم میاد ولی چشم :)
مرسی جانیم.
همون زن دوم که آمیرزا گفت بنویس ولی یه جوری بنویس که بهت امیدوار بشم ها:))
منظورم همون دل پر و اینهاست:)))
+ از کتابهایی که خوندی، تجربیاتی که کسب کردی، چیزهایی که حس های خوب بهت میده، دوست داشتنی هات،آدمهایی که دوست داری و ...
من وبلاگ هایی با حس خوب رو دوست دارم:)
یاعلی

پاسخ:
:))
ناامیدت نمیکنم، به ترتیب مینویسم. میشه روز چهارم :)
میتووووووپم حسابی :)))
+ مرسی مرسی چشم مینویسم :)
یاعلی مدد
قبول نیست :) باید بدون جانب داری بنویسی :))
پاسخ:
:)
حالا بنویسم بعدش ببینم مصفانه است یا نه :))
ولی قول نمیدم جانب داری نکنم :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۱ سِناتور تِد
معرفیِ خرسِ گریزلی و ارتباطِ خرس های قهوه ای با کندوهای عسل و زنبورهای عسل
پاسخ:
:))
سخت تر از تز دکتراس سناتور :)
واقعا؟؟
اگه آره باید کمک کنید یا حق تعویض میدم بهتون :)
امم این موضوعات هر کدوم که خودتون دوست داشتید :)
1 وبلاگ من ، بچه ی من است!
2 قانون نیوتن در وبلاگ نویسی : یک بلاگر هیچوقت دست از وبلاگنویسی نمیکشه ، فقط از یک وبلاگ میپره وبلاگ دیگه!! (این زیادی مخصوصه خودمه)
پاسخ:
اوهوم :)
ممنون که حق انتخاب هم دادین :)
فک کنم اولی چون تو دومی تجربه ای ندارم جز مشاهده شما :))
در مورد موضوع تد اگه بنویسی یه جایزه از طرف من داری.
پاسخ:
مینویسم جایزه رو آماده کنید :)
در مورد ازدواج دوم و تأثیرات آن بر استحکام خانواده هم بنویس، این با زن دوم فرق می کنه ها.
پاسخ:
اووووم، میام در مورد فرق هاش ازتون مشورت میگیرم و بعد مینویسم :)
در مورد ازدواج با عشق های خیابانی
در مورد رابطۀ عروسی در شب میلاد امام حسین و عرق خوری هم بنویس، تازه سکه شون هم به نیت چهارده معصوم، چهارده تاس.
در مورد مهرادۀ منم بنویس :)
پاسخ:
بله بله حتما به چشم...
ولی یه چیز بگم، من تو عمرم یه بار آدم مست دبدم، ولی تصوراتم و نظرهام رو مینویسم.
مهراده شما که عزیز دله :)
از بلاگرایی که تا حدودی آشنایی باهاشون بنویس!با چاشنی طنز!

از زندگی بنویس...معنی ای که برای تو داره...

از کتابا...فیلما...تجربه‌هات!کلا یکم پندمون بده!

حقوق بانوان

یکم کنکورو فحشش بده دلمون خنک شه!

فعلا همینا!
پاسخ:
ووووییی عجب موضوعاتی :)
چشم چشم.. مرسی فروزان جان
فکر نمیکردم اینقد خوب حمایت بشم و همراهیم کنید.
از معیارای ازدواج و سن مناسب برای ازدواج

از خوابگاه بنویس!اینو لطفا حتما بنویس!

از سوتیای دوران بچگیت بنویس(البته آدمی که از 4 سالگی سواد داشته باشه،از نعمت اینجور سوتیا محرومه احتمالا:دی)

::بله دیگه ما اینیم!همیشه در صحنه!
پاسخ:
با ازدواج چیکار دارم من :)))

خوابگاه هم خوبه، حتما مینویسم..

:)) چرا بابا اینقد سوتی دارم فکرشم نمیتونی بکنی :)

:: ایول داری تو دختر .

فردا میزارم تو لیستی که تو پست هست :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۴ ماهی کوچولو
از دیوانگی های دنیا بگو :)
و یکی هم درمورد یه آهنگ یا کتابی که خیلیییی زیاد دوست داری 
نظرت رو راجع به دوستای بیانیت بگو 
فعلا اینا رو بگو تا من فکر میکنم :)) 
پاسخ:
سلام ماهی بانووو. ..
چشم از اینایی که شما گفتی هم مینویسم :)
ممنون، اوکی هرچی ذهنت اومد بگو عزیزم..
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
موضوع: دانشگاه، آری یا خیر؟!
پاسخ:
یکم نظر کارشناسی میخاد، ولی چشم مینویسم استنباط خودم رو مینویسم :)
امممم
هلما.
مثلا میتونم بگم درمورد ماه بنویس ؟ که چه احساسی داری بهش؟
پاسخ:
ماااه، مرسی حتما :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۰ یــاسـᓄـךּ ●‿●
درباره بستنی . میوه های تابستونه . شب های تابستون هم می تونی بنویسی !


:)
پاسخ:
بخصوص آب طالبی بستنی :)
آره چرا نشه.
مرسی :)
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۶ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
من چند تا آبشار های ایران رو به صورت عکس نوشته درست کردم در قالب یک پست ارسال کنید.
من عاشق آبشارم و این عکس ها رو گذاشتم روی پروفایل تلگرامم  ولی چون نمیتونم شماره موبایل بدم بهتون این عکس ها رو مجددا آپلود کردم.
خودتون هم اضافه کند بهش:

http://bayanbox.ir/view/1144473076433284724/1061998-546.jpg

http://bayanbox.ir/view/6934258939607685094/35069-FotoSketcher.jpg


http://bayanbox.ir/view/467743076307606463/Shevi.jpg


http://bayanbox.ir/view/6329784360295138856/Copy-2-of-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B3%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B8-%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B7.jpg
پاسخ:
آها یعنی پیشنهاد شما انتشار تصاویره؟؟
باشه :)
:) واسه یه ماه براتون کار در اومده 
پاسخ:
:)
خوبه عوضش..
آروم آروم مینویسم تموم میشه.
تفاوت نسل ها
دهه شصتیها دهه هفتادی ها و دهه هشتادی ها
پاسخ:
چه موضوع جالبی.
خیلی جای فکر داره، این موضوع فقط میتونه از مغز یه خانوم معلم برخواسته باشه :)
من یه مقاله نوشتم بحران ازدواج دهه شصتی ها بررسی ازدواج در دهه شصت و هفتاد اگر منتشر بشه لینک میدم بهت
پاسخ:
بح بح به این میگن یه موضوع مستند و کار شده.
نسرین جان منتشرشد حتما لینک بده یادت نره هاااا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">