"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"دختر سر به زیری نیستم"

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ
- باید اعتراف کنم اصلا سر به زیر نیستم.
+ (چشم هاش گرد میشه): واقعا؟؟ ولی فک نمیکنما :|
- امروز وقتی میخواستم از تو هال برم اتاق، کنترل تلویزیون موند زیر پام خرد شد، درست اش کردم الان چندتا از دکمه هاش کار نمیکنه.
+ خب؟؟
- هیچی دیگه طبق معمول زیر پام رو نگاه نمیکردم، عادت دارم موقع راه رفتن روبه رو رو نگاه میکنم.
+ (سرش رو به حالت تاسف تکون داد): خیلی بی مزه ای
موافقين ۱۵ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۳۰

نظرات  (۲۶)

خدا نده از این سر به زیری ها! :)

جالبه! :D
پاسخ:
:))
دختر به این سر به زیری :))

:)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۸ سِناتور تِد
واقعأ هم راست میگه نکته ی آخرو
به شدت بی مزه :)))
پاسخ:
معلومه به بامزه بودنم حسودی میکنید :)))
پس این خنده های آخر چیه هان؟؟ :))
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۴ ماهی کوچولو
:))) 
سینه سپر کی بودی تو؟ :))) 
منم سر به زیر نیستم و چون تو خونه همیشه کتونی پامه یا اسپیلت وقتی برم رو چیزی فاتحه :)) 
پاسخ:
:)))
چی بگم والا :))
طفلی خونه و وسایل آدمای خونواده ات :)
من با صندل رفتم رو کنترل :)
تجویز من خیارشور با نمک اضافیه D:
پاسخ:
خوشمزه است :)
خوبه دکتر..
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۵ سِناتور تِد
خنده گذاشتم ک برنخوره بهتون :/
پاسخ:
اوه یس :)
تحت تاثیر مرام و معرفتتون قرار گرفتم :)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۳ سِناتور تِد
مرام و معرفتِ من شهرتِِ جهانی داره خانم!
پاسخ:
بله بله برمنکرش لعنت!
در این راستا یه خاطره بگم: ارائه داشتم انجامش دادم رفتم لپ تاب رو بزارم خوابگاه برم تایم دوم، همکلاسیم یه آقا بلند قد سلام احوال پرسی کردیم یهو یه صدایی گفت: خانم "ص" ارائه دادین؟؟ گردنم رو چنددرجه به سمت پایین چرخوندم دیدم طرف تنها نبوده دوستش هم که قدش کوتاه بود چند دقیقه است بغل دستشه، یعنی تا این حد پایین رو نگاه نمیکنم :)
مقصر کنترله 
پاسخ:
حرف حق :))
:))
سر به زیر باشی به نظرم به نفع اقتصاد خانواده باشه:))
یاعلی
پاسخ:
:))
نباشم بهتره، نه نه سربه زیری خوبه :))
یاعلی مدد..
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۴ سِناتور تِد
درودِ فراوان بر این وسعتِ دید :))
پاسخ:
:))
خیلی ممنون :))
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۹ نویسه های یک پسرایرانی:))
چشم هات گردمیشه ولی زیادی توعالم فکروخیالی خاانم
کنترل بدبخت روزدی کرشوشکستی زدی بردشوخوردکردی:(
سربه زیرباش،نامحرم توخیابون داره راه میره
استغفرالله
پاسخ:
:)
فکر و خیال، توهم هم بگید کامل شه :))
ناسلامتی چند ده واحد برق الکترونیک پاس کردما :)
سخته خو، اصلا من با نامحرم چیکار دارم، استغفرالله حرف درنیارید :))
منم تو خونه سربه هوام!انگشت کوچیکه‌ی پای بدبختم جورشو میکشه!اقتصاد خانواده‌رو فلج نمیکنهP:

بیرون ولی خیلی اتوماتیک میرم تو قیافه و سربه زیر میشم!


پاسخ:
:))
یه عالمه بیانی سر به هوا داریم.
خدا انگشت کوچیکه ات رو برات حفظ کنه. :)

اووووووه دخترمون سربه زیرم هست، درس اش هم تموم شده، 18 سالش هم تموم شده، آشپزی هم بلده، خوش اخلاقه، خوش قیافه :))))
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۳ الیــــ ــــوت
من فکر کردم از این پست اعتراف گونه هاست!
موافقت خود رو با جمله آخر اعلام ..... فعلا اعلام نمیکنم چون تازه واردم بیشتر آشنا شدم میام اعلام میکنم!
پاسخ:
آفرین، به شما میگن: بلاگر اخلاق مدار :))
اوصولش هم اینه.
درضمن خوش اومدین :)
ن جا افتاده بود
سر به زیر نباشی:))
پاسخ:
مهم مفهومه رسید جانم :))
سر به زیر هم باشید احیانا با کل میرید تو تلویزیون!
پاسخ:
احتمالش هست :)
الان شما ریاضیتون خوبه، یه حسابی بکنید ببینیم چه باید بکنم :)
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۷ شرمندهٔ یابن الحسن

آفلین :)
پاسخ:
قلبانت :)
والا
چیه این سر به زیر:))
پاسخ:
والا...
تو بگو شاید از تو حرف شنوی داشته باشن :))
خب دیگه به نظرم یه آگهی بزن ببینیم خدا چی میخاد!:دی
فاکتور قد بلند رو هم یادت نره لطفاD:

ضمنا یادمم نرفته تو پستی که ما پیشنهاد دادیم،پیشنهاد منو سانسور کردیا!
بعد اونوخ دختر مردمو از راه به در میکنه!نچ نچ نچ

بعدشم،مگه عهد قجره میگی درسش تموم شده و آشپزی بلده و خوش قیافه اس؟هان؟ای نااااااااقض حقوق زنان
ای ضد زن
ای زنان علیه زنان
تازه میخاد از حقوق بانوانم بنویسه:/
پاسخ:
آخه خودمم قدبلندم نمیشه :))
الان اول جوونی دختر مردمه خوو. ..

حالا تند نرو شاید کیس خوبی اوکی شد، لگد نزن به بختت :))
بمانی ور دلم مدافع حقوق بانوانم؟؟ :)
مینویسم گلم خوبه اشو مینویسم.
خخخخ وای خدا!
منم سر به زیر نیستم :دی
پاسخ:
:))
به گروه و کمپین سر به زیر نیستم ها خوش اومدی :)
در مورد قد با من کل نندازا!178ام!

وااااای از دست تو پرررری
کلی خندیدم!خدا سایه‌تو کم نکنه از رو سر بیان!
پاسخ:
من تسلیمم، 5 سانتی کم دارم :)) دیگه وزن اتو خصوصی بگو :)))

خب حرف حقه :))
همیشه لبت خندون.
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۸ لاوگراف •_•
این داستان دختر سر به هوا :))

خوب بود
پاسخ:
خوبه اسم خوبیه :)

ممنون.
راستش ما تو رادیو اینجور مواقع میگیم هشتگ خطر ریزش سنگ نمک! :))
پاسخ:
آره یادش بخیر، دلمان رادیو خواست :)
برا من هشتگ خطر ریزش معدن نمک لازمه :))
کنترل هم کنترل های قدیم
پاسخ:
آره واقعا ای بابا،  میبینید درک نمیکنن اصلا  :)
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۲ محمود بنائی
کلی هم ما را سرکار گذاشتین :) 
البته تقصیر کنترله که جلو دست و پا میخوابه!
پاسخ:
من؟؟ نه نه نه نفرمایید. (آیکون گاز گرفتن انگشت شست)
دقیقا، چه معنی داره خودش رو جمع کنه خووو...
خب سعی کن از این به بعد سر به زیر باشی و اینقد به اموالِ مشترک الاستفادهِ اهلمنزل خسارت وارد نکنی! واللا 
پاسخ:
:)
عادت کردم، سخته خب.
آره دیگه سخته :/
پاسخ:
:)
نمیدونم ارزش تلاش کردم داره یا نه :|
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:)))))خیلی بامزه ای.
پاسخ:
:)))
مرررررسی :)
اصلا حورا یعنی بمب انرژی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">