"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یکی نوازش میکنه، یکی حالش بد میشه.

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

قبل "پیسکوتی" آخرین حیوونی که داشت یه "مار" چاق و چله بود، طوری قربون صدقه مار که از نر و ماده بودنش خبر ندارم میرفت یادم نمیاد نصف اون قربون صدقه من رفته باشه. نمیدونم چطور شاید وقتی بغلش کرده بوده خوابش برده و ماره تو خونه گم شده، یا شاید از شیشه ای که خونه اش بود فرار کرده بود، به هرحال مجبور شده بودند زنگ بزنن آتش نشانی، آخر سر هم روی میز نهار خوری پیداش کرده بودن. یادم نیست سرنوشت ماره چی شد. هیچ وقت توجیه نشدم چطوری خیلی ریلکس میتونه جک و جونور رو بغل کنه، نهایت حرف اش به من این بود: این سگ زندگی منه، عزیزم خب تو نمیتونی درک کنی البته بیشتر از این هم ازت انتظار نمیره(زیر پوستی گفت امل ام). به هرحال به من چه میزاریم با عزیزدلش خوش باشه، ولی انصافا تفاوت صدوهشتاد درجه امون برام خیلی جذاب بود. در راستای همون سربه هوایی که گفتم، موقع راه رفتن پای راست ام رفت رو سگه، البته کفش پام بود، بماند که جیغ بنفشی سردادم، ضربان قلبم تندتند میزد و مثل مرغ سرکنده بالا پایین میپریدم، یه حالت چندش و حالت تهوع هم بهم دست داد و منم دستش رو گرفتم، ابروهام در هم گره خورد و قیافم جمع شد و فقط گریه ام مونده بود هی میگفتم حالت تهوع دارم کمی مسخره شدم کسی یه لیوان آب هم دستم نداد، یه لنگه پا در هوا خودم رو رسوندم حمام، تا دو روز حالت تهوع داشتم.

"پیسکوتی"


موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۴/۰۱

نظرات  (۲۶)

۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۵ 🍁 غزاله زند
آخه مااار! 😐
دیگه سگ رو دیده بودیم،مار دیگه زیادی مسخره‌ و‌ ترسناکه😅

پاسخ:
آره جانیم مااار 😐
چه عرض کنم...
چه بانمکه ((:
پاسخ:
:))
سگ بانمک :)
چه گوشای بامزه ای داره! :|

تو هم یه دونه مار پلاستیکی بگیر تا دیگه بت نگه امل :|
پاسخ:
آره بامزه است :)

مار پلاستیکی :)) راه حلی برای فرار از امل بودن باحاله :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۸ ماهی کوچولو
این دوستت من نیستم؟ :))))
خانواده یاری نمیکنن پولشم نیست البته و گرنه دوست داشتم یه عقاب یه چیتا یه گربه وحشی یه مار یه پاندا تعداد زیادی سگ یه آکواریم خیلی بزرگ ماهی چندتا ایگوانا داشته باشم :|
پاسخ:
دوستم نیست فامیلمونه، تقریبا دختر عموم میشه :))
وااااااای ماااهی تو از نوادگان حضرت نوح نیستی احیانا؟؟ :))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۴ محبوبه شب
میدونی چی تو عکس توجه مو به خودش جلب کرد؟
اینکه از گوشه ی عکس یه رشته مو دیده میشه که خیلی به رنگ موهای سگه نزدیکه! :دی
😐
پاسخ:
آره آره.
اجازه گرفتنی که میخام عکس سگ ات رو بزارم نت گفت عکس کامل بزارم ولی خب من کات کردم، بعدش هم گذاشت پروفایلش که راحت شم.
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۰ سام نجفی نیا
لایک عالی
پاسخ:
:)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۶ ماهی کوچولو
من بچه همون پسرشم که با بدان بنشست :| بعد از بلا به نحوی نجات یافت ازدواج کرد بچه دار شد و من مصمم شدم رکورد بابابزرگمو بزنم که بابامو گذاشت رفت :)) 
پاسخ:
:))
ما رو وارد مسائل خونوادگیت نکن :))
مار؟ سگ؟
واقعا ادم که زندگیش یه سگ باشه رو نمیدونم چطوری تصور کنم:)))
به جمع ما خوش اومدی امل عزیزم:))
یاعلی
پاسخ:
خرگوش و گربه و سنجاب هم داشت :)
آدم ان سخت نگیر..
چطوری دوستم؟؟ بیان امل زیاد داره :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۹ الیــــ ــــوت
میگن سگ بهترین دوست انسانه :)
بدون قید و شرط دوستت داره و کلا بهترین حیوون خونگیه. هروقت پاتو میذاری تو خونه از به وجد اومدنش خودتم خوشحال میشی!
ضرب المثلو شنیدین که میگه:
حیوونای خونگی با خودشون فکر میکنن «این آدمه بهم غذا میده پس حتما من خدام» ولی سگ میگه «این آدمه بهم غذا میده پس حتما خداست»
سگ این عکس که ناز هم هست :)
پاسخ:
چه جالب...
خب اینکه حیونا هم مخلوق خدان درش شکی نیست.
کلا حرف من بد بودنش نیست :)
آره نازه :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۶ ماهی کوچولو
خدایی داشتن حیوان روشن فکری نیست
نداشتن حیوان هم نشونه املی نیست
نشونه هیچی نیست حتی دوست داشتن حیواناتم نیست :)) 
پاسخ:
اینو موافقم ماهی جان :)
سگ داشتن خیلی خوب ولی نه تو خونه! تو بیرون خونه یه  جا واسش درست کنی خیلی عالیه ولی اینکه تو خونه با خود آدم شریک بشه نه من نمیپسندم :/
پاسخ:
آره منم نظرم نزدیک نظر شماست :)
بیاری وسط خونه یه جووودیه :|
این سگه الان نازه؟
عاغا من "امل تمام"م اصن!

پاسخ:
آره خب یکم بانمکه.
چطوری دوست امل خودم :)
برای دل خودمون اینا رو میاریم دور خودمون. لازم بشه اخته‌ش هم می‌کنیم! دل‌مون رو زد ردش می‌کنیم بره... پیر شد میندازیمش کنار... اونوقت توی بزنگاه‌ها شعار میدیم کجا رفت حقوق حیوانات!
پاسخ:
آره واقعا همینطوره. حیوانات خوب ان ولی نه اینکه بیاریمشون وسط خونه، مامان من همیشه یک و دو نصف شب رازبقا میبینه و عاشق حیووناست ولی نه فیل داریم تو خونه نه گوریل :)
سلام
پای این سگه که خییلی نحیفه..با کفش لگد کردید طوریش نشد؟
الان خارج کشور بودید درگیر کارهای دادگاهی و حقوقی بودید که تا رضایت سگه رو نمیگرفتید رهاتون نمیکردن
البته بماند که مثل چی تو سوریه و عراق آدم میکشن عین خیالشونم نیست
ولی سگه خوشگلیه....البته نه برای بغل کردن
اسمشم که ضایع است
پاسخ:
سلام...
لگد نکردم یه لحظه پام خورد وسط شکم سگه زود پریدم عقب :)
من خودم یه مدت یه سگ داشتم تو حیاط و زیر درختا براش خونه درست کرده بودیم، ولی بغلش نمیکردم اتفاقا سر همون نزدیک بود بزنم پسر همسایه رو ناکار کنم. دیگه خارج از ایران که جای خود داره. :))
آره نازه.
خیلی، دوست همین دختر عموم یکی شبیه این داره اسمش "فندق" هستش.
۰۲ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۹ ஜ miss fatemeh ஜ
جیییییغ من عمرا بتونم با بغل کردن حیوونا کنار بیام مخصوصا مااااار =_=
پاسخ:
واااایییی والا منم نمیتونم بغلشون کنم حتی پشه رو :)
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۳ محمود بنائی
اینجوری که شما یک لنگه پا خودتو رسوندی در حمام و تا دو روز حالت تهوع داشتی، باید حیوان زبان بسته له شده باشه و چسبیده باشه به فرش!  
منم با بودن حیوان توی خانه مخالفم، البته به جز آکواریمی ها! اونم وقتی که واقعا فضا مناسب و رسیدگی کافی باشه. 
سگ برای خانه باغ ها و فضای بیرون مناسبه، گربه ها را زیاد دوست ندارم و اگه با موهاشون! و لوث و پر رو بودنشون مشکل نداشته باشی میشه توی خونه نگهشون داشت! خرگوش و سنجاب هم بهتره توی طبیعت رها باشن!  قناری هم درسته قشنگ میخونه اما وقتی صداش از روی درخت ها میاد قشنگ تره! 
پاسخ:
نه رو فرش نبود تو حیاط بود، فقط پام خورد رو شکم سگه و زود پریدم عقب و جیغ زدم :)
خونه جای حیون نیست، آکواریم هم مار و لاکپشت و اینا خوب نیست "ماهی" فقط..
من خودم قبلنا تو حیاط یک داشتم.(جواب آقا احسان هست)
گربه که حرفشم نزنید، اون علاوه بر چندش خیلی میترسم ازش خیلی، دقیقا طبیعت بهترین جا برا حیووناست. 
چه خوشگله
پاسخ:
:)
نمیدونم چی بگم.
مطمئنی باغ وحش نرفته بودی دیدنش؟:))
پاسخ:
:))
الان فقط سگ داره :))
۰۳ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۸ مریــــ ـــــم
قلبم گرفت
:|
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ای جان خدا نکنه .
:|
دقیقا مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار.
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۲ مَـهدی (میرزای قدیم)
خو الان سگه چی شد؟ له شد؟ اون شله شد تو حالت تهوع گرفتی؟ ترکید و ریقش زد بیرون که دچار حالت تهوع شدی؟ گازت گرفت و حالت تهوعت از علائم هاریه؟ دقیقا بعد از لهیدگی، سگه چی شد؟ همون پیسکوتی...
پاسخ:
هیچی نشد فقط چندشم شد :)
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۵ علی اسفندیاری
به نظر شخص شخیص خود خودم داشتن هرگونه حیوان در خانه جهت سرگرمی نقض کامل حقوق حیواناته
حیوون باید تو طبیعت خودش بین هم نوعاش باشه همین دوست شما ببره سگ و مارشو سه ماه بزاره تو مناطق حفاظت شده بین رفیق رفقاش ببین بعد سه ماه همراش میاد یا نمیاد 
شما فرض کن یه موجود گنده ای بیاد شمارو بگیره بگه ووی چه نازه من ببرم خونه نگهش دارم آیا خوشت میاد؟ حالا هرچقدر اون بهتون غذا بده و به سبک خودش محبت کنه ولی شما اسیری دوست داری تو جمع آدما باشی نه مثل اسباب بازی تو دست اون صرفا جهت تفریه 
(ببخشید بابت مثال)
درمورد سگها هم بگم تا وقتی ضعیف نگهشون داری برده تو هستند تو هر روز غذا بهش گوشت بده ببین یه روز گشنه باشه تورو گاز میگیره 
پاسخ:
نظر شخص شخیصتون بنظر من خیلی خیلی درسته.
دقیقا همینطوره به هرحال اذیت میشه.
مشکلی نداره ملموس بود عوضش :))
اوهوم.
ممنون.
۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
جانور دوستیم در حد مرغ و خروس و جوجه است^_^
حیوانات هم دوست دارند تو خونه خودشون زندگی کنند! بعد مابیایم لباس آدمیزاد هم تنشون کنیم و خیلی کارای دیگه حتما اذیت میشن!
پاسخ:
خوبه ^__^
من همونم دست نمیزنم فقط دوست دارم :))
آره واقعا. خب چکاریه..
ووووی کاملا درکت میکنم :))

نه اخه مار؟؟؟؟ مااااااااااااااااااار؟؟؟
:|
پاسخ:
:)) مرسی.

والا یعنی چی آخه؟؟ :||
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۶:۲۴ من الله التوفیق
من که اصلا سگ دارا رو درک نمی‌کنم... یه دفعه مجبور بودم ساعت ۷ صبح جمعه تو یه خیابونی منتظر کسی باشم .... که دیدم یکی سگ‌شو ورداشته اورده پیاده روی ...یارو خودش خوابه ...چشاش بسته‌است .... ولی اون سگه هوس کرده بیاد بیرون پیاده روی ..... اورده بگردوندش ....
بابا الان وقت خوابیدن هستش .... فک نکنم اگه بچه‌اش اون موقوع می‌خواست بیاد برون می‌یومد ... اصلا ساعت ۹ و ۱۰ هم حاضر نیست بچه‌ش رو برون ببره اون وقت ... آره 
پاسخ:
:)
منم درک نمیکنم.
عجب آدم حیوان دوستی بوده.
سلام 
وااااااااااااااااااااااااای نگو ، من عاشق سگم ، دوست دارم یه گربه یا سگ هم داشته باشم وای نگاش کن چه جیگریه ، من الان در حال حاضر یه کاسکو و لاک پشت دارم ، عکس سگ می بینم دلم ضعف میره اما چه کنیم مادر است دیگه مادرررررررررررررر
پاسخ:
سلااام...
:)
لااااااک پشت، میتررررسم ازش میگن مار قورت میده. :)
بعععله مادرها عشق ان، به حرفش گوش بده.
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۲ ستاره جان
یعنی با عین نجاست زندگی می کنن :| 
پاسخ:
آره دقیقا :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">