"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خوب

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

تو دنیا هرچقدم بدی باشه هرچقدم رفتارا همراه با سیاست باشه و منفعت طلبی رواج داشته باشه ولی باز همچنان انسان ذاتا ب خوبی گرایش داره صراط مستقیم دلنشینتره برا آدم ...

من ی مدت تو مدرسه ای ک بابام مدیرش بود درس میخوندم ی معلم تربیت بدنی داشتیم جز من و ی نفر ک با باباش دوست بود ب هیشکی 20 نمیداد و بالطبع بقیه ک میفهمیدند ناراحت میشدن و متوجه تبعیض مشدن ترم یک  نمره ها ک داده شد من متوجه شدم رفتم پیشش بعد سلام گفتم ی درخواستی داشتم ذوق زده گف بگو خوشحال میشم گفتم من ب نمره ام اعترض دارم لطفا مث بقیه مث اونایی ک نمره ام واقعا اندازه اونا بود نمره بدید گف دختر دیوونه ای تو 20 میشدی خب منم 20 دادم منم ک از رو نمیرم برگشتم پیش بابام گفتم آهان پس تو قانون ارزشیابی شما فقط بچه های همکار و دوستتون تو کلاس استحقاق 20 شدن داشتن ......

ی معلم ریاضی هم داشتیم فوق العاده باسواد و واقعا یک فرد نرمال و عالی ب تمام معنا ایشون برعکس ی انسان منظم و مخالف تبعیض بود اکثرا  با بابام میرفتم میومدم مدرسه وسط زنگ تفریح بابام واسم خوراکی میداد یا مثلا ساندویچی چیزی واسم درست میکرد این حرصش میگرف ی بار شیفت بعدازظهر بودیم بابام کارش طول کشید جلو مدرسه تو ماشین منتظرش بودم ک یهو پیداش شد شیک و مجلسی از ماشین پیادم کرد گف چیه مث پرنسسا ماشین آماده انگار از دماغ فیل افتادی تغذیه ات ب موقع میرسه بهت الان پیاده برو خونتون دیگه ام نبینم با بابات میری میای اینم ابهتی داشت چشمی گفتم و رفتم زمستون ساعت ششم تاریک میشد تا سرکوچه تنها رفتم از اونجا ب بعدشو ترس ورم داشت کنار مسجد نشستم اتفاقا شامم مهمون ما بود دیگه اونجا دلش ب رحم اومد ب بابام گف اینبارو سوارش کن :)

با این حال من همیشه معلم ریاضیمونو دوسش داشتم و دارم .... شاید حتی بعضی وقتا حالمم گرفته ولی ب حق بوده کارش اینطوری میشه ک میفهمم کار خوب حتی اگه سوزی هم داشته باشه چون ذاتا خوبه و نیته خیره گیراییش بیشتره ............

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">