"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فقط حس میکنم.

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

آمار دقیقی از اینکه چند درصد از آدما وبلاگ مینویسن ندارم، فقط حس میکنم ماها(وبلاگ نویس ها) نکته سنج تر از بقیه آدماییم یا نه نه بهتره بگم به چیزهایی توجه میکنیم که برای بقیه زیاد جالب و مهم نیست و شاید هم بیان کردنش براشون خنده داره.

موافقين ۲۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۴/۱۹

نظرات  (۲۸)

۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۵ محبوبه شب
دقیقا.. فقطم به خاطر اینه که بتونیم در موردشون با بقیه حرف بزنیم و در کل بتونیم بنویسیم : ))
پاسخ:
:)
بقیه هم همون آدمایی که تقریبا بتونن همراهی کنن.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۵ ماهی کوچولو
و البته ماها وفادارتریم :)) 
سید این رو گفت :)) گفت شماهایی که وبلاگ می نویسید هنوز خیلی وفادارین احتمالا 
پاسخ:
مووووافقم :)
آفرین به سید عزیز :))
تایید می‌نمایم حس‌تان را هلماجانم :)
پاسخ:
ممنون حوا جانم :)
من چون زیاد از وبلاگ نویسیم نمیگذره،و دوران ماقبل وبلاگ نویسیّت یادمه،میتونم بگم همینطوره!چون آدم دنبال سوژه‌اس راستش!
یا لااقل من اینطوری فک میکنم!
پاسخ:
این احتمال هم هست. :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۲:۱۲ آقاگل ‌‌
موافقم باهات.
نگاه بلاگر ها به زندگی و اطراف یک نگاه سرسری نیست. کمی عمیق تر و ژرف تر نگاه میکنیم.
پاسخ:
چه خوب :)
میتونم حس اش کنم.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۲:۱۴ رویا رویایی
موافقم از وقتی وبلاگ مینویسم حساس و دقیق شدم به حوادث اطرافم هر چند کوچک ممنون بابات مطلب
پاسخ:
فک کنم خوبه :)
قابلی نداشت.
بهش فکر نکرده بودم!
ولی موافقم...! :)
پاسخ:
فک کن !
مرسی.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۴:۱۱ الیــــ ــــوت
یه سری به توییتر بزنین حتما :)
یه نکته هایی رو می‌سنجن اونا که دود از کله آدم بلند میشه :))
وبلاگ هم در درجه بعد
پاسخ:
تا حالا سر نزدم :)
آشنا نیستم با فضای توییتر.
امریکا؟؟ چیکار میکنید اونورا؟؟ مگه ترامپ میذاره؟؟ :))
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۴:۱۲ الیــــ ــــوت
از تعداد بالای لایک ها مشخصه همه موافق حرفتونن و با تایید نظرات قراره بدجور ضایع بشم :))
آقا اعلام میکنم منم موافقم ها :)
پاسخ:
:))
آخه همه رو وبلاگ متمرکز شدن شما زدین تو خط توییتر :)
اووه اووه ترس از ضایع شدگی :))
بعضی‌وبلاگ‌نویس‌ها،آنقدردروبلاگ
نویسی‌تبحردارندکه،بیلوببین
یک‌مناسبت‌روجوری‌بیان‌میکنند
که‌این‌مناسبت‌خیلی‌مهمه،و
اون‌پستش‌بیست‌تاکامنت وپانزده تا لایک‌میخوره
بعضی‌وبلاگ‌نویس‌هاهم‌مثل‌من
اصلاًبلدنیستندیه‌مناسبت‌را
جوری‌بیان‌کنندکه‌کلی‌کامنت ونظر
وبیننده‌داشته‌باشه:(
پاسخ:
:)
نه اینجوریام نیست, هر کس سبک نوشتن خاص خودش رو داره. به مرور جا میافتن همه.
شمام وبلاگتون پر میشه از کامنت :)
:)
پاسخ:
:)
قربان لبخند خواهر ..
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۶:۳۲ گُل نِگار
 موافقم:)
 همین که قرار دستت رو بذاری روی کیبورد و بخوای حرفات رو بسپاری بهشون که تایپ کنند..مغزت همه ی اتفاقات رو مرور میکنه و زندگیت توی همون چند دقیقه ، رُخ نشون میده...! بعد هم که آرشیو گذشته ها رو مثل یه صندوقچه داری..یه صندوقچه با جزئیات:)

پاسخ:
:)
تعیبر و توصیف جذاب و قابل درکیه :)
سلام
بله فرمایش شما کاملا صحیحه
و یه جمله هم من اضافه کنم:
...و در کل ما بیکارتریم!!!
پاسخ:
سلااام...
:)
هییییییم, شاید هم وقتی که برا وبلاگ نوشتن مینویسیم رو هدر رفته نمیدونیم, احتمال داره یه وبلاگ نویس با هزارتا کار و دغدغه برا وبلاگش وقت خالی کنه.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۶ مریــــ ـــــم
شاید...
این فضا رو بیشتر از هر فضای مجازی دیگه ای دوست دارم

پاسخ:
منم..
اینجا مثل خونه میمونه.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۳ میرزا ژوزف پولیتـزِر
فکر میکنم عادت کردیم که بهتر به اطرافمون نگاه کنیم. آدمهای دیگه هم اگر دست به نوشتن بزنن، مجبور میشن و بعد عادت میکنن که مثل بلاگر ها باشن.
پاسخ:
همینطوره. کلا ادامه دادن کاری به مرور میشه یکی از عادت ها...
البته وبلاگ برا من جایگاهی فراتر از عادت داره.
خودمونم حس میکنیم که خاص هستیم!
:))
پاسخ:
نه بحث خاص بودن نیست. :))
الان من خیلی هم معمولی ام.
چون دنبال سوژه ایم دیگه،باید یه چیزی پیدا کنیم که راجع بهش بنویسیم؛ واسه همین به جرز دیوار هم گیر میدیم:)))
+بیان آدم باسواد و فرهیخته و نکته بین زیاد داره، تو چنین جمعی بودن خیلی حس خوبی داره:)
یاعلی
پاسخ:
گیر دادن :)) تا حدودی زیاد نظرم نزدیک نیست.
+ بله بله. به شخصه رو من تاثیر زیادی داشته :)
یاعلی مدد.
چون افکار خالصمون رو می نویسیم اینجا بدون اینکه بترسیم و به نظر بقیه توجهی داشته باشیم (((:
پاسخ:
قسمت اول رو موافقم دوم نه :))
شاید اگه من بگم میگم: چون افکار خالصمون رو مینویسیم اینجا بدون اینکه بترسیم از اینکه نظرمون با خیلیا مغایر باشه چه بسا امید به بهتر شدن افکارمون داریم. :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۸ الیــــ ــــوت
یا علی! 18 تا لایک شده :))
خانوم اگه خیلی وضعیت چیزیه اون کامنتو یه جوری ماس‌مالی کنین! عجب غلطی کردیما! اصلا شما چرا کامنتا رو تاییدی میذاری؟! :)
این تمایلات همرنگی با جماعت هم ما رو نابود کرد :(
پاسخ:
:))
جدیدا میخام کامنت دونی رو باز بزارم قبل تایید نمایش بده ولی هنوز به نتیجه نرسیدم. :)
الان شما خاص این :)) با بقیه متفاوتین برید حالشو ببرید.
الان منتظرم یکی بیاد به کامن شما گیر بده بخندیم :))
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۲ الیــــ ــــوت
اوه! همه یکی دو تا "موافقم" هم تو کامنتشون هست :)

آره دیگه. کار ما ایجاب میکنه همش تو مسافرت باشیم! صبح ایران، ظهر آمریکا، عصر انگلیس، شب کانادا، گاه‌گداری هم آلمان و سنگاپور!!
پاسخ:
:)
دشواری که ندارین با "موافقا" ؟؟ :))

اوه اوه اوه چه خودشونم تحویل میگیرن. آقا زده افغانستان بیخیال :))
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۷ الیــــ ــــوت
بذارین همینجوری نمایش بده آقا! حالا نمیدونم پنل شما چه خبره ولی اینور که خبری نیست! آقا CNN و اینام کامنتاشون رو همینجوری نمایش میدن! فقط فارس‌نیوز تاییدیه :))
نمیخوام خاص باشم. دوس ندارم! همین همرنگ جماعت رو بیشتر دوس دارم!
خب اونا رو تایید نکنین :)) پس این تاییدی بودن به چه درد میخوره!
پاسخ:
اوکی پس همنجوری نمایش میدیم :)) جلب رضایت مخاطب شعار منه :)) چه باکلاس شدم.
الان نمیشه که بخاطر همرنگی تغییر عقیده بدین میشه ؟؟
:))
عجب توقعی :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۹ الیــــ ــــوت
عه! کجا افغانستان زده، خودم چک میکنم آی‌پیمو!!
من الان یک شهروند محترم آمریکایی و اهل نیوجرسی هستم :))
پاسخ:
:))
لیبی اصلا :)
اوه god حق یا you هست :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۹ الیــــ ــــوت
خیر، ما با هیچکس دوشواری نداریم :)
پاسخ:
عالی :)
آورین.
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۳ الیــــ ــــوت
چرا نشه، همین الان تغییر عقیده دادم اصلا!
اون تایید نکردن شوخی بود دیگه حالا شما هم :))

*حس میکنم معتاد شدم به این دکمه ارسال کامنت وبلاگا، لامصب مثل کوکایین میمونه! باید ترک کنم یه کم
پاسخ:
عه پس اوکی !
میدونم :))

* نه خب خوش صحبت این :) منم هستم.
اونم هست (((:
پاسخ:
بله بله :)
به این موضوع تا حالا فکر نکرده بودم ولی واقعا همینطوره ها ...ما  تحلیل بهتری داریم :) 
پاسخ:
:)
خوبه اکثرا همه موافق ان.
دقیقا خیلیموضوع های مختلفی تو ذهنمه ولی از اونجایی که فک می کنم برای بقیه شاید خنده دار باشه شجاعت این موضوع رو پیدا نمی کنم که روی وبلاگ بنویسم ولی حتما این کارو می کنم چون دل خودمون مهم تره دیگه مگه نه ؟ :))
پاسخ:
:)
حتما اینکار رو بکنید، اعتماد به نفستون هم تقویت میشه. مطمئن باشید بیانی ها با خنده و خدایی نکرده تمسخر نگاه نمیکنن.
۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۶:۵۷ 🍁 غزاله زند
حست رو منم حس میکنم :) 
پاسخ:
دلم برات تنگ شده غزاله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">