"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

با شنیدن خاطره گفت: چه کسی جوابگوی بی جومونگ بزرگ شدن ماست؟؟

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۰۲

نظرات  (۳۲)

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:)))))
سوسانوی کسی هم نشدیم:)))))
پاسخ:
:)))
میشی به وقتش :)) 
اینا زود استارت زدن.
جومونگم نشدیم!
پاسخ:
جومونگ هم میشید. :))
چقدم دلتون پره, براتون غصه خوردم :))
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۴ سِناتور تِد
ما هم سوسانو نداشتیم که جومونگش بشیم :)))))
پاسخ:
چه داغ دلتونم تازه کردمااا :)))
خخخخخ
خدا کامنتا رو
خخخخ
الهی همتون سوسانو و جومونگ بشید
الهی آمین 😅🙌
پاسخ:
:))
جوونامون همشون دلشون میخاسته رو نمیکردن :))
ایشااااالا..
خدایا جومونگ ما رو هم برسون :دییی
پاسخ:
:))))
وااااای خدا دیگه خودش به حرف اومده. خدایا یه نگاه بچرخون سمت محبوبه :)
:))))))))
پاسخ:
:) بخند دنیا به روت بخنده.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۴ ماهی کوچولو
من سوسانو و جومونگ ندوست :)) 
به من میگفت سوسانو میزدم تو دهنش دندوناش بریزه تو حلقش :)) 
پاسخ:
:))
چه خشن. نترشی یه وقت؟؟ :))
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۸ میرزا ژوزف پولیتـزِر
کسی دلش سوباسا خواست خبرم کنید :))
پاسخ:
شما که سوسانوتونو دارین. :))
دوستان مستحضر باشید..
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۵ دچـــــ ـــــار
سلام :) درست نگرفتم من!
پاسخ:
سلام :)
واضح بودا. نبود؟؟ 
تلویزیون ایران نگاه میکنید؟؟
حالا سوسانو هم نشد «یه سویا» پیدا شه! D:
پاسخ:
:))
چند سالتونه شما :))
البته اوشین باشه هم بد نیست P:
پاسخ:
فقط چشم بادومی :))
بعد من تو اون سن واسه هواپیما دست تکون میدادم تا واسم بوق بزنه :)) 
پاسخ:
:)))
اینو که میدونستم، دیگه چه کارا میکردین؟؟
چه داغی تو دل ملت زنده کردی ها:))
اینجوری ننویس امشب همه یا خواب جومونگ میبینن یا سوسانو:)))

پاسخ:
فرشته فک کنم تو خودت به روت نمیاری. آره؟؟ :))
خدایا توبه :)
اخی لو رفتم:)))
+نه عامو ما کجا این حرفها کجا:))
توبه کن فرزندم توبه اثر داره:)))
پاسخ:
بلی بلی..
باید تو خیابون دوره بیافتیم برات جومونگ پیدا کنیم. :))
چشم مادر جان چشم.
این روزها رمان میخونم وامونده پسرهای رمان ها انقدر رویایی ان آدم دلش نمیاد اصلا به جومونگ فکر کنه:)))
 همه زیبا خوشتیپ مهربون عاشق پولدار باکلاس همه چی تموم نمی دونم اینا کجا قایم شدن اخه؟:))))
پاسخ:
عزیزم تو بیشتر از من توبه لازمی :))
به چشم برادری بخونشون :))))

نه جومونگ دوست ندارم فقط سایون:)))
پاسخ:
:))
نمیشناسمش ولی ایشالا یه خوبش نصیبت شه. :)
اره بابا روزی پنج وعده توبه میکنم:)
اینم راحیه یادم باشه از این به بعد درویش وار بخونم:)))
پاسخ:
قرص توبه بخوری بصرفه تره :))
آره آره درویش وار امتحان کن جواب میده :))
سایون مشاور سوسانو بود که شبیه دخترها بود:|| 
شوخی کردم من از اینا نمی خوام:))))
پاسخ:
آهاااا اه اه ازش خوشم نمیمود :))
آها پس یکی بهترش قسمتت شه :)
عییی بابا فقط بلدید ما رو به فکر بندازی ... اونی که من دوسش دارم شبیه یانگوم بود :/ 
:(((
پاسخ:
:))
کاریه که از دستم برمیاد.
ایشالا به یانگوم بانو برسید.
بی جومونگ! 
:))
پاسخ:
والا :)
نکنه تو با جومونگی دختر؟؟ :)
:| 
پاسخ:
:)
دعا کردم خوو
ای بابا حالا جومونگ از کجا بیارم ؟!
:/
پاسخ:
تو این کامنت صداقت موج میزنه :))
خودش میاد .
من حتی یه قسمتم جومونگ ندیدم!
من؟؟؟ من تازه کنکور دادم:)
پاسخ:
آورین دختر خوب :)
آشپزیت چطور؟؟ :)))) دیگه آروم آروم جومونگ دار هم میشی..
ممنون :)
یه بار بهتون گفتم کیه همونی که شبیه خانوم مریم معصومی بود ^_^
پاسخ:
:)
میدونم، ایشالا که قسمت هم شید. :) هرچی خیره همون.
من یه جومونگ داشتم D;
خیلی راه دور  و الان هم دیوانه شده :/
بی سلقیگی اون دورانم رو صادقانه اعلام میکنم:))
پاسخ:
صداقتت منو کشته :))
از این به بعد با چشم باز جومونگ انتخاب کن :)
+ چه بابای خوبی واقعا^ــ^ آقا دمش گرم که گفت باشه. اصن از طرف منم تشکر کن^ــ^ :)
چیزی نیست. آدم خودش راحتی رو از دست میده. نمیدونم چرا واقعا

+ چه کسی جوابگوی بی جومونگ بزرگ شدن ماست:)) چقدر خندیدم:))
پاسخ:
+ متن ام تو نمک شد رو خوندم خندید و این سوالو پرسید. آره هزارماشالا خوبه، آخه خودشم دفتر خاطراتش رو بعد سی سال رونمایی کردم😆 برا همون مشکلی نداره، میگه: راحتی اینطوری تو سن من لازمه :) چشم چشم.
فقط بابام رو دوستام اسم میزاره مثلا به پریسا میگه: پوتا قیز (دختر توپل). یه اسم هم رو تو میزاره هاا :))
هییییم.. نه خب به وقتش خوبه :)

+ همیشه لبت خندون :))
دیوانه ی کامنت ها شدم که! D:

خدایا...ما به تِسو هم راضی ایم
فقط بفرس...درنگ نکن...فقط بفرس! :)
پاسخ:
:)) دخترمون از دست رفت :)

تسووو؟؟ واقعا تسووو؟؟ :)
بدو مشقات رو بنویس تا دعوات نکردم بدوو :)
پس محدودیت سنی هم هست D:
پاسخ:
آره خب.
و بنظرم بهتره فعلا شما به سوسانو فکر نکنی :))
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۹ مریــــ ـــــم
چه متفاوت!!!!
من دوستم قبل ماه رمضون بهم گفت حسنم ،جهانگیریم باش!!!!
گند زده بود باید درستش میکردم
ته کاربردم همینه 

پاسخ:
الان کی متفاوته؟؟
حتی چنگیز و گرشاسب :))

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۸ مریــــ ـــــم
سوسانو و جومونگ دیگه
یاد جومونگ افتادم یادش بخیر
هنوز ناراحتم از اینکه چرا سوسانو همون اول زن جومونگ نشد 
با اون پسرای زشتش!
:)
پاسخ:
آها :)

من از نصفه دنبال کردم ولی در کل چرا؟ :))
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۸ الیــــ ــــوت
کامنتا :)))))))))))))))))))))))))))))

آه از دل کراش داران :)
همگی جومونگ و سوسانو دار شید به حق این روز عزیز :))
پاسخ:
همه دردمندن و اهل دل:)))

:))
این دعا یعنی شمام میخایید. :))
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۷ علیـ ــر ضــا
جومونگ نشدیم تسو هم نشدیم 😂 حتی اون یونفوهم نشدیم 😂😂 
پاسخ:
شکلک خنده باعث نمیشه نفهمم شمام دلتون میخاد. :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">