"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هییییم.

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۰ ب.ظ

حرف میزدیم باهم، گفتم: میخاد عروسی کنه. پرسید: چند سالشه؟؟ 

+ 28

_ واقعا؟؟

+ آره نکنه فکر میکردی 18 سالشه؟؟

_ نه جانم الان 18 ساله ها متاهل ان. 


قبلترها مامان ها میگفتن: نرو بیرون سرما میخوری.

الان میگن: بشین جلو کولر سرما بخور ولی نرو بیرون میمیری.


عروسی حسین(پسرعمه) استحقاق پست شدن سر فرصت رو داره. این پسر دلتنگی ای به حجم و اندازه چندین برابر چند سال دور بودنمون رو داره، همین که بعد از چندین سال دو بار رفتم خونه اشون و تو هر دو بار حتی پلک روی پلک نگذاشتیم و تا خود صبح یک ریز حرف زدیم گواه بر دلتنگی سالهای خوبی بود که میتونستیم مثل بچگیهامون درکنار هم بزرگ شیم ولی نشد.


موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۱۰

نظرات  (۱۳)

۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۰ دُچـــــ ـــــار
احساسات و همزیستی های مثل بچگیهامونو هرگز نخواهیم داشت هیییییم :))
پاسخ:
دقیقا.... اتفاقا تو منم این عواطف خیلی کمرنگ شده، ولی هر کلمه حسین، هر حرکتش، همه آرزوهاش برا آینده، همه توجه های عقده گونه اش همه اش احساساته.
به جان خودم با اینکه یه بار برام توضیح دادی
هنوز که هنوزه متوجه معنی این "هیییییم" گفتنت نشدم!

پاسخ:
:))
هیییم برای من چند کاربرد داره، بیانگر حالت گیجی،تفکر،مخلوط شادی و غصه. کلا انتخاب آزاد.
ما دو تا عروسی داشتیم یکی پسر دایی و یکی عمم البته موقع امتحانای من که خیچکدوم و نرفتم....بهت حسودی میکنم؛(
تکرار خندوانه ساعت چند میده؛))
پاسخ:
ای جانم، اشکالی نداره. من اتفاقا زیاد کشته مرده عروسی نیستم، حسین هم چون واقعا مثل داداشمه و میدونم منم براش مثل خواهرش زینب میمونم و عمه ام خیلی دوست دارم رفتم.
خوش میگذره جاتون خالی :)
نمیدونم دلارام جان. :*
تبریکات برای عروسی! :)))

هیییم یعنی چی؟! :D
پاسخ:
قربانت، ایشالا عروسی تو...

جواب محبوبه شب جان. :)
واقعا این شدت از گرما کشندست حتی -_-
پاسخ:
خیلی..... -__-
وااااای میبینی چه گرررمه؟!این آموزشگاهایی که کولر ندارنو باید پلمپ کنن!

ما هرچی مراسم داشتیم دو ماه مونده به کنکور بود که قشنگ از درس بندازتمون!
مباااااااااااااارکه:) خوشبخت شن ایشالا.
پاسخ:
آره گرمه.! این یکی رو درک میکنم البته برا ما یه کولر آبی داره ولی چون طبقه همکفه بوی نم میده .:|

:))) من زیاد عروسی نمیرم.
مرررررررسی:) ایشااااالا. 
ایشالا عروسی خودت.
امان از دوران تکرارنشدنی کودکی!
پاسخ:
دوران خوبیه. :)
من الانمم دوست دارم. :))
خیلی حس عجیب غریبی بود برام یه همچین حسی رو به پسرخاله ام دارم جوری که تا نصف شب حرف بزنه و پلک رو هم نذارم. خدا حفظش کنه دوستای دوران بچگی رو.
مام دو تا عروسی تو شهریور داریم دو تا پسر خاله که به فاصله ی چند روز عقد کردن و حالا به فاصله چند روز جشن عروسی شونه:))
پاسخ:
:) میدونی چی برام جالبه، اینکه پریسا(همسر حسین) مو به من بچگیمونو حفظه از بس خاطره شنیده از حسین.
مبارک باشه. خوشبخت شن ایشالا.
ایشالا زودی عروسی خودت :)
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
امان از هم بازی های دوران بچگی!
پاسخ:
:)
منم یکم بچه تخس و مغرور و زرزرو بودم بچه ها بااینکه ته دلشون دوستم نداشتن ولی بخاطر دوست شدن باهاشون باج میدادم بهم. :))
به به عروسی :)
کودکی خییلی خوب بود یادش به خیر :(
پاسخ:
:)) بله بله عرووووسی 
اوهوم. یادش بخیر :)
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۰ פـریـر بانو
دوباره و دوباره مبارک. ایشالله خوشبخت بشه :)

:: هیییممم... کاش بزرگ نمی شدیم اصن :(
پاسخ:
دوباره و هزارباره تشکر :) ایشاااااالا ممنون عزیزم :)
:: عه نگو حریر. حتی یه روز پیر خواهیم شد.
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۷ مریــــ ـــــم
کودکی من دوران مزخرفی بود
ولی بااین حال هم بازی های اون دورانم برام دوست داشتنی هستن
این قسمت از کودکی هرگز پاک نمیشه

پاسخ:
الهی :(
واقعا پاک نمیشه...
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۱ 🍁 غزاله زند
ایشالله خوشبخت بشن و به پای هم پیر بشن(عینِ این مامان‌بزرگا گفتم😂)

پاسخ:
قربانت غزاله جان. ایشالا ایشالا.. خیلی هم عالی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">