"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

و پنجشنبه ای که نرگس دوست داشتنی اش کرد :)

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ

بهش گفته بودم یه روز باید سوژه عکس و دوربینش باشم. ذوق مرگ شدن بالاتر از اینکه ناتور دشت نرگسی الان دست منه؟؟ 

بیشتر از خیلی خوش گذشت.

اینجا : پست نرگس برا امروز مشترکمون :)

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۱۹

نظرات  (۲۳)

:)
پاسخ:
همیشه خندان :)
بسلامتی
پاسخ:
ممنون :)
به به همیشه به شادی و گشت و گذار و قرار وبلاگی:))
دوتا از بچه های بیان(بانوچه و وب پایداری) همشهری منن باید یه جوری به قرار بکشونمشون دلم از این قرارها میخواد:))
عکسی که نرگش خانم گذاشته تویی؟
یاعلی
پاسخ:
:)) مرسی مرسی. فرشته خیلی خوووووب بود.
آره اگه نمیان بگو بیام با ک ت ک بکشونمشون سرقرار :))
بلی بلی اینجانب است :)
علی یارت
یه لبخندِ مرموزی داشتید :))))))
پاسخ:
میشه قبول کرد ولی مطمئنا لبخند مرموز من به داغانی شما نمیرسد. :))
بله،خوشخنده همیشه بخندوبخندان که لبخندت بتونه یه افسرده ای روشادکنه:))

پاسخ:
:))
تا این حد یعنی؟؟ باشد.
هلماااااا :****
پاسخ:
نرگسی ^_____^
:*********
:)
پاسخ:
همیشه خندان :)
ملاقات از نوع وبلاگی خیلی دلچسبه :)
پاسخ:
آقا رامین خییییییییییییییییلی :)
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۸ Shahtot 🍇🍇🍇
امیدوارم که همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه هلمای عزیز :) 💚
پاسخ:
:)
خیلی ممنون شاتوت خوشمزه.
و صد البته لب و دل خودت :)
سلام

امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره
پاسخ:
سلام...

خیلی خیلی ممنون استاد احسان. :)
من یکی رو هم ندیدم که همشهریم باشه😭😭😭
پاسخ:
ای جانم. بهار نیستیااا؟؟
البته من و نرگس همشهری نیستیم.
پس تایید میکنم که از نقاشیت خیلی جوون تری تازه خوشکل ترم هستی(همه ی اینها رو از تو عکس تارت فهمیدم ها) :)))
یاعلی
پاسخ:
خجالتم نده فرشته جوونم :)
دست عکاسش طلا.
مرسی فرشته عزیزم..
لطف دارید! شاگردی میکنیم در محضرتان :))))
پاسخ:
:))
عه منم داغان بودم خبر نداشتم پس.
همچنان من به چشم استاد به شما نگاه میکنم. :))
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۴ محمود بنائی
همیشه به شادی :) 
پاسخ:
سلامت باشید. :)
خیلی خوب بود....
ایول قرار وبلاگی *_*

تا باشه از این قرارا باشه ^_^
پاسخ:
محبوووووبه ^_^

ایشاااااالا :)
روز خیلی خوبی بود. :*
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۶ פـریـر بانو
به و به و به! خیلیم عالی ^_^

اونجا هم گفتم اینجا هم میگم. دلم خواست :))

ایشالله بازم از این اتفاقا و دیدارای قشنگ رو تجربه کنین جفتتون :*
پاسخ:
:) ^__^

الهی.. حریر حتما تجربه کن عاالیه :)
ایشالا تو رو هم میبینمت یه روز :*

ایشااااااااالا ^_^
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۵ פـریـر بانو
هیشکی دور و برمون نیست تجربه کنیم :دی 
حالا ایشالله در آینده بشه :)

ایشالااااا^_^ :*

:**
پاسخ:
اشکالی نداره, به وقتش قسمت میشه :)
برا مام خیلی اتفاقی شد. 

ایشاااااااااااااااالا *__*
:***
چه خوب که انقد خوش گذشته:)
چه عکسیم شده بود :*

من نمیدونم چرا قرار وبلاگی دوس ندارم :|

پاسخ:
فداااایت :)
دست نرگسی طلا :*

عه.. اینم یه مدلشه خب :)
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۵ مریــــ ـــــم
چه بامزه
منم از این دیدارا میخوام
:(
پاسخ:
:)
یکی ترتیب بده خوش میگذره.

۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۵ دُچــــ ــــار
گولت زد منصرف شدی؟! :)

+ خوشمزه است ها :))
پاسخ:
مگه منصرف شدم؟؟ :))

+ :)) اوهوم. (یه چیزی نوشته بودم حذف کردم)
کوفتت شه هلما! :| چه عکسی هم شده لامروت! :|
پاسخ:
:))
مرسی نیلی جوونم..
عکاسش ماهره :)
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۷ میرزا ژوزف پولیتـزِر
حس خیلی خوبیه خیلی تجربه ش کردم. واقعا میچسبه... خوش باشی همیشه...
پاسخ:
خیلی خوبه... به به پس شما کوله باری از تجربه اید :)
والا من دومین تجربه ام بود که هردو خیلی خیلی چسبید.
ممنون. شمام...
ما چرا همدیگه رو نمیبینیم پس؟؟ مگه همشهری نیستیم؟؟
پاسخ:
والا :)
حق باتوئه..
البته هم استانی ایم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">