"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

پیدایم کن...

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ق.ظ


 

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۰۵

نظرات  (۲۱)

بسیار زیبا، هرچند که خواننده مورد علاقه من تو این سبک ها، محسن نامجو هست.
پاسخ:
:)
یادم رفت تو کامنت قبل بپرسم, چرا ناشناس؟؟ شایدم پرسیدم جواب نگرفتم.
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۴۳ פـریـر بانو
ای جان...
پاسخ:
:)
عزیزم....
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۲۲ פـریـر بانو
راستی میدونستی من این کلیپ رو عاشقم؟ 
اتفاقا چند روز پیش قصد داشتم بذارمش تو وبم... اینی که من دارم آهنگ احسان خواجه امیری روشه...لعنتی خیلی خوبه اشکمو اولین بار درآورد T_T
پاسخ:
نه والا نمیدونستم. :))
خوبه که دوست داری ^_^
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۴۱ مریــــ ـــــم
عجبببببب چیزیییییی بوددددددددددددد دددخترررررررررررر
وااای قلبببمممم
پاسخ:
قابلی نداشت مریم بانووو *_*
عالی نگا کرده بودم قبلا :) خیلی عالیه 
یکیم هست اونو من میذارم :)
پاسخ:
:) خیلی هم خوب.
پس مام میاییم نگاه میکنیم. :)
^^
چه قدر یه طوری بود!
پاسخ:
^_^
حالا خدا میدونه چطوری... :))
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۴ دُچــــ ــــار
پیدایش کن :)
پاسخ:
در جواب این کامنت چه باید نوشت؟؟
1. :))
2. خب والا
3. اوووهوم
4. واقعااهاا
5. ای بابا پیداش کن خوو
6. پرتقال فروش رو؟؟
و
.
.
.
به به
پاسخ:
:)
نوش جان.
بسی زیبا:)
پاسخ:
:)
ماه پیشونی چه اسم خوشگلی.
کلی خاطره دارم براش! :)
پاسخ:
ای جانم خاطرررررررررره.
حالا چه خاطره ای!!! مردم فضول شدن والا :))
واویلا 👌👍
پاسخ:
:))
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۴ دُچــــ ــــار
اصل مطلب رو ننوشتید :) هیییم

2 اینکه مخاطب من اون بود نه شما؟ :)
پاسخ:
هییییییییم :)) اصل مطلب نداره که.

2. بی مخاطبه همینطوری خوشم اومد گذاشتم اینجا همین. :)
چقدر زیبا بود ^_^

ممنون هلمایی :*
سالار عقیلی صداش عالیه عالی *_*
پاسخ:
^_^

عزیزم :*
موافقم *_*
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۱۰ محمود بنائی
👏 عالی بود. 
پاسخ:
:)
خوبه پس.
حال خوب کن بود ;) دست گلت درد نکنه ;)
پاسخ:
قابلی نداشت. :)
خوبه.
هم کلیپ قشنگ بود و هم آهنگ :)
دستتون درد نکنه
پاسخ:
ممنون :)
دست خواننده و تنظیم کننده اش درد نکنه.
میگم فقط اشک منو در اورد یا شما هم همینجوری بودین؟؟
خیلی خوب بود حقا که به جا بهش میگن سالار صدای ایران:) 
کلا کلیپه خیلی احساسی و عالی بود.ممنون
یاعلی
پاسخ:
ای جانم.. من که اشکم درنیومد. :)
موافقم..
قابلی نداشت..
یاعلی مدد.
خب چرا من نمیتونمم ببینمش!
پاسخ:
کلیپ رو؟؟ !!
پلی کنی نشون میده.
حکایت من بود که!
پیدایم کن...
شیدایم کن...
پاسخ:
هییییم.. نمیدونستم.
پس صاحابش شما بودین. :)
حله
پاسخ:
عزیزم :)
خب من اینجا جواب میدم سوالتون رو
ناشناس، چون واقعا نه من شما رو میشناسم و نه به طور قطع شما منو میشناسید. خب طبیعتا الان من و شما ناشناس میشیم برای هم.
و البته راه های شناساندن و شناس شدن رو هم بلد نیستم.
امیدوارم سوالتون رو جواب داده باشم

پاسخ:
تو کامنت قبلی متوجه شدم :)
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">