"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عروس شدم+ ادامه مطلب

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

درواقع فقط لباس عروس پوشیدم همین :)

لباس عروسی که تنم هست، لباس عروس مادر دوستم هست که بیشتر از "سی" سال پیش عروس شده. مادر چاق و قد بلند دوستم خیلی اتفاقی گفت: یادش بخیر منم جوان بودم مثل تو بودم، امان از بالا رفتن سن که چه با آدم نمیکنه.. و پیشنهاد پرو کردن لباس عروسی اش رو داد.

+ فقط هم به عنوان اکتفا نکنید. :))

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۰۲

نظرات  (۲۷)

صحیح
ولی این حرکتا حداقل واسه من یکی خیلی خز شده! :)) مدرن تر بشید یکم! 
پاسخ:
:)
حداقل برا من یکی مدرنیته و قدیمی و حتی خز مفهومی جز اینی که شما میفرمایید داره. :)
بعضا خز بودن هامم دوست دارم. 
ممنون بابت توصیه اتون.
یه لحظه رفتم تو فکر که وای از کجا بلیط بگیرم حالا:)))
ان شاا... واقعیش رو تنت کنی عزیزم منم بیام شام عروسیت رو نوش جان کنم:)))
+خیلی هم بهت میادا اصلا معلوم نیست که مال ۳۰ سال پیشه:)
یاعلی
پاسخ:
:)) حالا حالاها استرس بلیط گرفتن نگیر.
من در حال ریختن عرق شرم و خجالت :) مرسی
+ ممنون فرشته. اتفاقا منم گفتم که معلوم نمیکنه برا 30 سال پیشه. :)

:)

خیلی لباسِ شیکی بوده واسه زمانِ خودش :)
پاسخ:
:)
حوا موافقم باهات. :)
:)))
همه شون مستدام
پاسخ:
:))
مرسی.
اونوقت مام یه پست بزنیم دوماد شدیم بریم کت و شلوار بابامون رو بپوشیم که دو سایز ازمون بزرگ تره ... :|| عصن یه وعضی
پاسخ:
کت و شلوار هیچ وقت نمیتونه با لباس عروس قیاس شه، چون آقایون برا هر جای کت و شلوار میپوشن. :)
ماشالا معلومه بابای پهلوانی دارین. :))
عجب تور بلندی داشته!
ان شاءالله لباس عروس خودتو تنت کنی 😍
پاسخ:
آره :)
مرسی :) ولی اول باید شماها عروس شید. :))
شیرینی نمیدید؟
پاسخ:
بخاطر پوشیدن لباس عروس؟؟ اینم شیرینی داره؟؟ :))
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۰۳ دُچــــ ــــار
حالا چرا رفتید بالای بلندی؟! :)))
پاسخ:
والا دوستم فیگور میداد گفت اونطوری تورش خوب میافته تو عکس :))
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۳ مریــــ ـــــم
مبارک
کلییی لیییییی
:)
الکی مثلا واقعا عروس شدی

پاسخ:
:))
مرسی ایشالا عروسی خودت.
الکی مثلا همین حرف تو :))
مبارکه
ایشالا سفید بخت بشی عروس خانم گل
پاسخ:
:)))
خیلی ممنون. یه لحظه فکر کردم واقعنی عروس شدم. :))
ممنون بابت دعای قشنگتون.

یه لحظه گفتم عی بخشکی شانس اینم از دستم پرید :))
پاسخ:
:))
بامزه هم بودین و خبر نداشتیم.
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۹ פـریـر بانو
پری بدجنس! قلبم ایستاد از ذوق مرگی!!! فکر کردم جدی جدی عروس شدی :)))

با نظر حوا هم موافقم :]
پاسخ:
:))
ای جانم. فک کنم دیگه یواش یواش چوپان دروغگو میشم. :)

منم ^_^
ولی من فهمیدم منظورت یه چیز دیگه است:)
لباس عروس مامان منم مونده بعد چهل سال ولی تن هیچ کدوم مون نمیره!
مامانم نصف مانکن بوده اون مزانا
پاسخ:
شما فرق میکنی خانم معلمی دیگه..
به به ایول بعد از 40 سال، مامان من نگه نداشته.
ای جانم، خدا حفظشون کنه. :)
ای بابا دلم و واسه یه پست عاشقونه صابون زده بودم:))

پاسخ:
:))
همیشه که نباید همه چی طبق دلبخواه ما باشه، از این کلکا هم داریم. :))
من باز اومدم شیرینی بگیرم 
پاسخ:
شیرینی؟؟ مگه اینکه عروس شم تو پیدات شه. :))
شما و آقاگل دنبال بهانه اینا.
آخی:)
پاسخ:
جانم :)
سلام از وبت دیدن کردم😃
بسی زیبا بود
میشه به وب منم سرکی بزنی شاید خوشت اومد و دنبال کردیم همو😃😇

لباسم با اینکه قدیمی بوده ولی قشنگ بوده ها😂
پاسخ:
سلام. :)

آره قشنگه.
من استنادم به عنوان پسته. با ماهیت پست کاری ندارم!

پاسخ:
:))
حالا چه شیرینی میخوایین؟؟
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۱۶ دُچــــ ــــار
اگه  شیرینی تر میدین با شربت باشه لطفا :)
پاسخ:
حتما :)
ولی کجا؟؟ 
چه خوشگله لباس عروسش :))
منم تا عنوانو دیدم فک کردم عروس شدین :)))
پاسخ:
آره خوشگله :))
:)) یکم خواستم شیطنت کنم..
عنوان! :|
کاش زودتر می‌گفتی! :|
من لباس پوشیدم و اومدم وبت! :|
حیف شد...

چه لباسِ قشنگیه برا زمانِ خودش! D:
پاسخ:
دیگه دیگه :))
حالا چی پوشیدی؟؟ چه رنگی؟؟ به پا تو مراسم ندزدنت :)

آره منم خوشم اومد. :)
از حرکتای من میزنین :))
پاسخ:
:))
جدیدا میتونم حتی پیشگوییتون کنم.
والا منتظر این کامنت بودم. :)
کمال هم نشینی :))
:))))
پاسخ:
:))))
لباس رو که دیدم توی ذهنم گفتم عه!هلما!
ولی با خوندن ادامه اش متوجه موضوع شدم :)))
اون موقع این لباس از اون لباس شاخا بوده هااا الانم باور کن میشه پوشیدش فقط باید یکم روش کار بشه D:
پاسخ:
:))
آره خیلی موافقم، مثلا یکم روش سنگ دوزی و اینا شه بهتر میشه. :) شااخ :)))
ما که دیدیمت ولی دوماد آینده نبینه این عکس رو! شگون نداره می گن!

به یاد یک قسمت سریال فریندز افتادم!
پاسخ:
واقعا؟؟ راستش اعتقادی به این حرفا ندارم. 

ندیدم.
الو الو
پری من ترمینالم!دارم میام به هر حال!
میخاستی از این پستا نذاری!
با احساسات یه طفل معصوم بازی میکنه :/ عه :/
پاسخ:
بله بله. تو یادت رفت فعلا گوشی ندارم :))
تو بیااا قول میدم جشن بگیرم.
عه؟حالا شادومادو از کجا پیدا کنیم؟! D:
پاسخ:
جشن که فقط عروسی نیست. :)
برا دل خودمون جشن میگیریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">