"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به عنوان نمونه:

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

برا یکی مثلِ من که اطرافیانش فراموش کردن اسم دختر عموش رو از عادی ترین خصوصیاتش میدونن, فراموش نکردن معمول ترین مکالمه یا نگه داشتن هرچیزی یعنی "جالب بودن, دوست داشتن, خاطره, آرامش" و همه این حس های خوب فقط برا دلِ خودمه و بس.




موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۰۵

نظرات  (۱۷)

۰۵ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۶ פـریـر بانو
ای جونممم نقاشی من ^_^

:******
پاسخ:
^_^
بله بله نقاشی تو...

جدیدا یکی هم که به لیست اضافه کردی :**
ای جانم چقدر اولی قشنگه:)
من اول دبیرستان یه دوستی داشتم که خیلی دوستم داشت اون برام یه نامه نوشته بود که هنوزم دارمش:))
یاعلی
پاسخ:
دقیقا :)
ای جانم نگهش دار مثلا یه روز بگو نوه ات برات بخونه وقتی نشستی رو صندلی گهواره ای :)
من یه جعبه دارم ک که کوچکترین چیزای خاطره انگیزو توش نگه میدارم.
حس خوبی داره.

چه قشنگن ;)
پاسخ:
به به چقد عالی :)

همینطوره.
:)
پاسخ:
:)
همیشه مراقب این حس ها باش که از دست نره :)
پاسخ:
چشم. :)
وقتی این حسام تایید میشن حالم خیلی خوبه :)
این نقاشی دومی رو کی کشیده؟؟ نکنه خودتون بودید ؟؟

پاسخ:
نه روزی که رفته بودم کارای گرفتن مدرک رو انجام بدم, معلم اول راهنماییم دعوتمون(منو بابا رو) کرده بود خونه اش دخترش کشیده. محیا کلاس اول میخوند. :)
خیلی خوبه نگه داشتن این چیزا ، وقتی مرورشون میکنی آدم رو آروم میکنن :)

پاسخ:
آره دوست داشتنی ان :)
۰۵ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۶ פـریـر بانو
همونطور که به لیست تو اضافه کردم به لیست نقاشیای خودمم اضافه شد :))

منم آدم خاطره جمع کنی هستم... :]
پاسخ:
مرسی ^__^

خوبه. من همه چیز رو خاطره نمیکنم...
:))) یه لحظه خودمو روی صندلی گهواره ای با یه عینک ته استکانی تصور کردم هم خندم گرفت هم دلم:)
یاعلی
پاسخ:
:))
همون خنده ات بگیره کافیه نمیخواد دلتم بگیره..
یاعلی مدد.
حسِ خوب داره و بس :)
همین که لبخند به لب میاره خیلی باارزشه :)
پاسخ:
بله حوا بانو. :)
خیلی. :)
نقاشی جدید حریر رو هم بگذار!
پاسخ:
نمیشه, حداقلش به این زودیا نمیتونم. :)
از یکی تسبیح گرفتم تسبسحش شجری بود خیلی دوسش داشتم بعد اون یه نفر شد کینه برام ... 
کاش خاطره ها خاطره های خوبی باشن نه حس تنفر :)
پاسخ:
تسبیح خیلی دوست داشتنیه. :)
عههه. چه بد...
اوهوم ایشالا.
نگه داشتن این نقاشی ها و هم بیاد موندن جزییات حرف ها، همه و همه کامنت مربوط به پست گوشی رو ثابت میکنه. امیدوارم همیشه مهربان باقی بمونی.
پاسخ:
ممنون و همچنان نظر لطف شماست :)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۹ دُچــــ ــــار
باریکلا به نقاشه :)) متن چی میگه؟!
پاسخ:
باریکلا واقعا :)
متنه دیگه, بقول خواهرم مثل خودم گیج و ویجه :)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۵۸ دُچــــ ــــار
اون نقاشی قبلیه  رو هم حریر کشیده بود؟ :)
پاسخ:
چهره خودم؟؟
نه اونو "آرش" نوه دایی بابام کشیده :)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۵ مریــــ ـــــم
میدونستم از این مدل ادما هستی
همینا که به چیزایی توجه میکنن که بقیه براشون مهم نیست 
چیزایی براشون با ارزشه که بقیه اصلا نمیبیننشون


حالا واقعا اسم دختر عموتو فراموش میکنی؟
پاسخ:
:)
میتونم تایید کنم..

آره یه بار اسم "مهین" دختر عموم یادم رفته بود. :))
کلا همیشه از فکر روزگار پیریم دلم میگیره.
پیر شدن رو دوست ندارم:|
یاعلی

پاسخ:
ای جانم...
آره یکم دلگیره میفهممت..
قربون امام علی بشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">