"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

گفت: خشن شدیا :))

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

به گفته خودش فقط یه شوخی بود, ولی برای یکی مثل من دلیلِ تامل. ثبات یک صفت در آدمی آن هم بصورت قطعی و همیشگی بنظرم خیلی کم پیش میاید, رفتار ما از قبل تعیین شده یا یک قانون نیست, تحت تاثیر محیط و شرایط و خیلی عوامل دیگر احتمال تغییر دارد. پس لزوما نمیشه گفت: فلانی ذاتا عصبی است, دیگری گیج و یا هر صفات دیگر ولی این وسط برخی عادت ها یا واکنش ها و حس ها هستند که تا حدودی همیشگی ان و امکان بالا و پایین شدن دارند. من قبول دارم زود اوج میگیرم, دقیقا به همان سرعت میتوانم به عصبانیتم غلبه کنم کافی است فرصتی اندازه کشیدن یک نفس عمیق بهم داده شود.تابستان با همه لحظات گرمش, شادی هاش, غصه هاش و سپری شدنش بزرگ شدن ثانیه به ثانیه من را هم به یدک کشید.

"کنار آمدن, پذیرفتن, غرور" این واژه ها تلاقی تنگاتنگی با درون من دارند. میدونید به هرحال ته ته هرچیزی کنار آمدن هست و من ترجیح میدهم بدون خم به ابرو آرودن کنار بیام صد البته در ظاهر, وگرنه همه میدانند هر اتفاق خوب و بدی تبعات خاص خودش رو داره, حسابِ این تبعات با خودم و خودم هست و تمام.

اگر از لحظه تولدم تا الان را مثل یه فیلم بازبینی کنند حتی یه شاخه گل کاکتوس هم نداشتم که باهاش دردودل کنم و بشه همدمم. حتی نمیدانم کاکتوس شاخه داره یا نه ولی این دلیل بر لطیف نبودن روحیاتم نیست. دیدن این گلها هیچ حسی درونم زنده نمیکند. در عوض در سوراخ سمبه های کیفم تهِ جیبم, شکلاتی, جاکلیدی و یا هرچیزی که بشه باهاش دلبری کرد پیدا میشه. آخرین دوستی آنلاینم چند وقت پیش در اتوبوس اتفاق افتاد, دختر بچه خوشمزه ی تقریبا دوساله ای که با این جاکلیدی دوستی چند ساعته مان را تضمین کرد.

جواب کامنت های چند پست آخر رو که میخوندم انگار با همه سر جنگ و ستیز دارم. :))

از عمد که قصد ناراحت کردن ندارم ولی اگر سهوا و ناخواسته کسی رو ناراحت کردم معذرت میخوام و امیدوارم بخشیده شم.

دو روزه دنبال معادل فارسی جمله "آلابا چورماخ" هستم پیدا نمیکنم. :))

حتی میتونید با این آهنگ آذری برقصید.


موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۶/۱۲

نظرات  (۱۷)

۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۰ دُچــــ ــــار
چقدر آهنگه خوشایند بود :)

+ فک کنم معنیش میشه خوشمزه :)) حدسمه

+ خشن شدیا :/
پاسخ:
:)

+معنی چی؟؟

+ :) فشار زندگی :))
منم میگم خشن شدید هااا :)
گلها چه قشنگ بودن، مال خودتون بودن؟
پاسخ:
:)
خودمم حس میکنم.
نه با دوستم پریسا بوذیم طبقه همکف یه پاساژ کلا گل و گلدان میفروختن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
‏من از بیگانگان هرگز ننالم ********* ****** ********

همیجوری :)))))
فحش که نیست؟ :))))
پاسخ:
زیادی فحش بود.

نمیدونم کی اینا رو یاد شما میده. آخ آخ. 

منم خیلی زود اوج میگیرم ولی خیلی اسون نیست فرود اومدن! البتع دارم رو خودم کار میکنم دیر اوج بگیرم و زود هم فرود بیام:)
گل و گیاه رو دوست دارم ولی ترجیح میدم رنگی رنگی باشن نه فقط سبز:)
اقا من که بخشیدم برو خوش باش:D
عیدت هم پیشاپیش مبارک عزیزجان:)
یاعلی
پاسخ:
اوهوم.. الان که تو اوج نیستی؟ :))
:)
آورین.
عید تو هم مبارک..
یاعلی مدد.
من نبودم ولی می بخشم :دی
پاسخ:
کار خوبی میکنی :)
آره یه سری پیامای اینجوری،آدمو به فکر میندازه که برگرده به خودش یه نگاه بندازه...

نه نه پری من میدونم عمدی بود.اصن تو با من دشمنی داری :دی
امکان نداره ببخشمت!
دیدار به قیامت پری خانوم :دی

وای این اصطلاح فقط ترکیش قشنگه!ینی یک حااااااااالی میده‌ها! :دی
یه بار یکی از دوستام در جواب smsم نوشت آلابااا! هنوزم مزه‌ش زیر زبونم مونده!

آهنگه چه خوب بود!
پاسخ:
:) ماشالا از این آدما دور و بر من کم نیست.

گریه میکند, چنگ رو صورت میزند و به ادامه کامنت جواب میدهد.

:)) فک کنم یه خاطره ای میخواستم بگم یا چی الان کلا یادم نیست چرا دنبال معادل فارسیش بودم. :)
آلابا *__* خواستم تجدید مزه شه.

:)
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۴۶ مریــــ ـــــم
گفتی کاکتوس 
کاکتوسم خشک شد
:|
به قول دختر خالم کاکتوسم خشک میکنیم
:|
گفتی خشن!!
واقعا؟؟با منم خشن برخورد کردی ینی من نفهمیدم یا کلا با من مهربونی؟

پاسخ:
عه واقعا؟؟

آورین خشک کن.

نمیدونم :). اینا حرف دشمناست من مهربونم ^_^
آلابا چورماخ :)))))))
آلوبه برگردوندن :))))))
پاسخ:
:))))))
:))))))))))
:))))))))))))))
:))))))))))))))))
چی جواب بنویسم آخه؟؟ :))
گاهی افراد اونقدر خفن مهربونن که خشن بودنشون دیده نمی‌شه! :|

البته یه کوچولو تغییر رفتار که خشن بودن حساب نمی‌شه! (:

آهنگ ^_^ 
پاسخ:
هیییم! آررره.

پس یه کوچولو فقط :)

^_^
معنیس خاک تو سرت نمیشه؟:))
پاسخ:
آره تقریبا :))
هویجوری جان،شماهم خیلی
موضوعوبازترکردیدااا
______________/__//////_____
یک حرف چندثانیه ای ازدیگران
زمانیکه برای ادم اتفاق ناپسندی
ازدیگران که جنبه منفی داشته
باشد،مثل خشنانه برخوردکردن
باان حرف،باعث میشه به
ادم بگن توخشن شدیا...
وحرف وقضاوت های ادمامثل
پره کاهه،ادموکمی اذیت میکنه
ولی سریع ازبین میره یافراموش
میشه....
پاسخ:
:)

هیییم..
شما قشنگ بررسی و واکاوی میکنید موضع رو :)
سلام عزیزم نگرد پیدا نمیشه ما ترک ها یه سر یاصطلاح ویژه خاص خودمون داریم:))
دلت شاد همیشه هلمای عزیز
پاسخ:
:))
حله.
ممنون همچنین نسرین بانوو..
من که ندیدم خشن باشی هلما جان :)))
خیلیم مهربان و آروم :)
پاسخ:
:))
خیلی هم خوب.
همون دونقطه پرانتز ها بسه :))))
پاسخ:
حله :)
جدی؟ :)))))))) در این حد ینی؟
تو توییتر بود لهنتی :))))
چه ها که نمیکنن با جوانانِ وطن!

پاسخ:
:))) 
یعنی فک کنید کیا خوندن اونووو..
آره بی ادب بود. 
واقعا لهنتیااا میخان معدنچیا رو هم از راه بدر کنند..
بزنم لهشون کنم...
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۳ دُچــــ ــــار
معنی آلابا چور... :)
پاسخ:
:)
بیخیالش شدم.
این هشدارهای کوتاه و بدون مقدمه از دیگران خیلی وقتها روی شخصیت من تاثیر گذاشته. فقط کافیه وسط یک بحث دوستانه یکی از دوستان بگه "فلانی اینجوری هستی ها" و بعد بحث قبلی رو ادامه بده و من تو فکر فرو برم که واقعا دارای این صفتی که گفت هستم؟ بعدش با خودم کلنجار برم و اگر قانع شدم که اینجوری هستم، سعی کنم خودم رو اصلاح کنم.
پاسخ:
فک کنم این نکته سنجی خوبه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">