"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کاپ بهترین دیالوگ هفته هم تعلق میگیرد به

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

مردی که گفت: الاغم با الاغت دعوا کرده، تو خر این وسط چی میگی.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۰

نظرات  (۱۴)

برو کنار بذار اون‌مدال افتخار هم‌من بهش بدم:)))
پاسخ:
:)))
چشم چشم بیا از سمت راست من رد شو :)
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۴ آقاگل ‌‌
:))
دست مریزاد بهش
پاسخ:
:))
اصلا خوشم اومد..
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۷ آقاگل ‌‌
حالا من نمیدونم چرا این دیالوگ رو به کار برده ولی اگه فرضا فرداروزی بچه ام توی کوچه با بچه یکی دیگه دعوا کرد و اون یکی بچهه رفت باباش رو آورد دم خونه ما که بچه ات بچه ام رو کتک زده همین رو بهش میگم! میگفم کره خرت با کره خرم زد و خورد کرده توی خر این وسط چی میگی؟ : |

پاسخ:
:))
البته خر حیون زحمت کش و خوبیه با این حال دور از جون آقاگل :)
حرفش جالب بود از یه بچه دیگه پرسیدم ماجرا چیه، گفت: سینا مهدی رو زده بعد مهدی که رفته تلافی کنه سینا دویده پیش باباش و بجای صلح دادنشون بابای سینا یه سیلی دیگه به مهدی زده بعد بابای مهدی این حرف رو گفت.
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۲۹ آقای دیوار نویس
احسنت :) 
پاسخ:
خیلی :)
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۵ بانوچـ ـه
:))
بچه هاشون دعوا کرده بودن؟
پاسخ:
:))
آره.
:))) ب زبان اصلیش خیلی بهتره :)))))
پاسخ:
دقیقا دقیقا دقیقا دقیقا :))
اصلا حس شنیدن اینکه گفت: قودوغون قودغومنان ساواشیب، سن نع دییسن اشه. یه چیز دیگه بود. :)))
مثل همون فیلمایی که فقط با زبان اصلی دیدنش میچسبه. :))
من همین ک خوندم تشخیص دادم ک چی گفتن :)))))
پاسخ:
:)) 
خوبه.
اوزومده یازاندا فارسی سی یاپیشمئردی اصلا :)
:))
پاسخ:
لیلی :))
سلام 
یاد بچه ی  همسایه مون افتادم الان بزرگ شده و همکارمه :)
ولی بچه که بود با دو تا از داداشم که دعواش میشد ،  میرفت زودی  باباش رو میاورد :))
بعد بابام میگفت اینا با هم دعوا میکنن به ما چه ؟:))
اینا دو دقیقه دیگه آشتی میکنند ما دو تا چرا بیایم وسط بازی (همون دعوای) اینا ؟:))

کردیش میشه :وَ مِنو تو چه ؟!:))
به من و تو چه ربطی داره ؟:))

وَ مِ چَه ؟:))
به من چه ؟:))

وَ تو چَه ؟:))
به تو چه ؟:))

:دی 
آقا خوبه هی ترکی میگی منم گفتم کوردی بگم :دی :)))


پاسخ:
سلام...
بابات خیلی راست میگفته خب :)

کردی نزدیکه فارسیه :))

خیلی هم خووب یه زبان جدید هم یاد میگیرم :))
۱۰ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۲ شادوَرد __
خو راست گفته:)
پاسخ:
والاع :))
:| خیلی هم فصیح 
پاسخ:
چقد هم خوب استقبال شد ازش.
فصاحت! بلاغت!
ولی من ترجیح میدم اون کامنت رامین و جوابش رو بخونم :))) فارسیش حال نِمِده -_-
پاسخ:
آره انصافا میبیندید فقط با زبان اصلی میچسبه. :))
اگر بولسوز نقد گولدوماااا :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۰۸:۳۳ مریــــ ـــــم
:))))
عاغا خیلی خوب بود
رفت تو حافظه بلند مدتم
امیدوارم یه روزی بتونم ازش استفاده کنم
:دی
پاسخ:
:)))
یعنی همه هم الگوبرداری کردنا :)
عجب دیالوگ پرمغزی بوده. :))
پس اقاگل درست برداشت کرده :)
پاسخ:
بلی بلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">