"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عشق یعنی چی؟؟

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

عاشق شدین؟؟

همینقدر کلیشه ای و مدیری طور...

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۱

نظرات  (۲۰)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۳۰ مریــــ ـــــم
نمیدونم 
شاید
الان نه
قبلا شاید
بعدناهم شاید
پاسخ:
شاید.....
یا نمیگی، یا نمیدونی، یا عاشق نشدی.. البته شاید.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۱ مریــــ ـــــم
نمیدونم
نمیدونم اون عشق بود اسمش نبود
نمیدونم
الانم نمیدونم
کلا نمیدونم
پاسخ:
شاید هم نبوده...
خدا آخر عاقبتمون رو بخیر کنه :)
اره،عاشق،خدا
وخونوادم وعشق ناپدیدارایندم
پاسخ:
اوهوم...
ولی من منظورم دقیقا سوال مهران مدیری تو دورهمیه. :)
خوب،جوابتم که دادم
عاشق،عشق ناپدیدارایندم شدم
درهمینقدربسه
بقیشم چندسال دیگه میفهمی
پاسخ:
اوکی حله :)
اونی که منظورته نه، دوست داشتن رو تجربه البته خیلی بچگانه بود ولی عاشق شدن رو نه:)
یاعلی
پاسخ:
:)
خوبه.
علی همراهت..
خب بنظرم مخاطب این سوال من نیستم و بهتره برم به درس و مشخم برسم :دی

پاسخ:
موافقم، ولی یادم نرفته که آشپزیت خوبه، قدت هم بلنده، ته دلت هم الله اکبراااا بدو مخشتو بنویس :)
[نیشش تا بناگوش باز می‌شود و سعی در خودداری از پقی زیر خنده زدن دارد :دی]

وای پری کجای آشپزی من خوبه؟!
از الان موندم پنشنبه شب که سلف غذا نمیده ساقه‌طلایی بخورم یا ترد :|


دارم فک میکنم یکی از رو کامنتای من بخواد به یه شناخت نسبی از من برسه،به چی میرسه!الله اکبر!
صرفا جهت شفاف سازی عرض کنم که من و هلما در این مورد(و خیلی موارد دیگه) با هم شوخی داریم!
پاسخ:
دیوونه :))

هیچکدوم یه ماکارونی خوشمزه بپز ^_^

:)) همون شناختی که از من پیدا کردن :))
بلی بلی شوخی داریم منم تاکید میکنم :*
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۵ محبوبه شب
آوره :دی
ولی چندسالی از اون ماجرا میگذره

قابل بازگوییم نیست فضولی نکن ^_- : ))))))))
پاسخ:
عه ^_^ *_*
چطور بود؟؟؟ یا هست؟؟؟

من فضووووولم :)))
عاشق مدیری طور نه:)
پاسخ:
:)
میشی ایشالا یه خووبشووو.
نه هلما اصلا خوشم نمیاد
فقط دوست دارم این زوج هارو ببینم . از دور مثلا
حرف برنم باهاشون. سوال بپرسم . عکس بگیرم
در همین حد :))
پاسخ:
یعنی یه روز بشنوم عاشق شدی من میدونم و توووو یادت باشه ها، حالا برو عکس ات رو بگیر :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۷ پسر مشرقی
علاقه مند شدم حتی از نوع شدیدش ولی عاشق نه. فکر نکنم...
پاسخ:
تازه خوندم اینو زیر پستتون :)
عاشقِ فرد یا معنویات یا مادیات؟!
نمی‌دانم وژدانی! :|
علاقه‌ی خیلی زیاد بوده...نمی‌دونم می‌شه اسمش رو عشق گذاشت یا نه! (:
پاسخ:
عزیزم فرد. 
اوهوم.... تشخیصش باز برا خودت راحتتره :)
:))
پاسخ:
بخند جوان :)
اره ولی بیخیال شدیم :)
پاسخ:
:)
همون که قبلا هم درموردش نوشتین؟؟
اونکه دیروز نوشتم نه 
قبلتر از اون :)
پاسخ:
دیروز؟؟ فک کنم نخوندم کلا. منظورم خیلی قبلا. 
آره همونه
پاسخ:
اوهوم. :)
نمیدونم چی بگم، ایشالا که خیر و صلاح باشه برا هردوتون.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۷ پـرهـ امـ
یه بار ! :دی
پاسخ:
کافیه دیگه :)
چیه عشق؟؟
۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۵۵ پـرهـ امـ
خوبه :) قشنگه ! :)
پاسخ:
:)
چه تعریف آرومی :)
یک بار به من قرعه ی عاشق شدن افتاد 
یک بار دگر بار دگر بار دگر نه!!

بیت جالبی بود 
نه !! نشدیم !! :)
پاسخ:
آره جالب بود. :)

میشید ایشالا:)
بله
پاسخ:
خب؟؟
چطوره؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">