"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فکر کنم 30 شهریور کولر روشن میکردیم.

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

ما هفته اول پاییز بخاریامونو روشن کردیم، سرمامونم خوردیم شما چطور؟؟

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۱

نظرات  (۱۲)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۳۶ مریــــ ـــــم
من گه یه دور رفتم اون دنیا و برگشتم
پاسخ:
ابراز همدردی من رو پذیرا باش.
سلامت باشی :)
نه،ماهواسردسردبشه وهوازیادی خنک باشه ودرزمستان
بخاریمون روروشن میکنیم
پاسخ:
خوبه اینطوری :)
ما اوصولا تو پاییز چهارتا حتی پنج تا فصل رو تو یه روز تجربه میکنیم.
ما هنوز کولر میزنیم:)
پاسخ:
یکی پیدا نمیشه یه سفر ببرتمون گناوه :))
ان شاا... پیدا میشه،منم چشمم به جمالت روشن میشه:)
اگه میخوای بیای اواخر مهر تا اواخر آذر بهترین زمانه چون هوامون خیلی خوبه، الان هم صبح باد خنکی می اومد؛ گوش شیطون کر هوا خیلی بهتر شده:)
[ستاد ترغیب برای سفر به گناوه] :)))

پاسخ:
ایشالا :))
داداش زنداداشم پریروز خیلی از گناوه تعریف کرد.
:))
از چیش؟ از بازارش؟ عید انقدر بخاطر بازار شلوغ میشه که جای خودمون به زور هست:))

پاسخ:
نه کلی تعریف میکرد، فضای شهر، آدماش، امنیتش :)
وای پری من دارم (ایستی-سویوخ) میکنم رسما!
امروز فرداس که ترک وردارم!
رفتم شهر خودمون،یخ زدم!
اومدم اینجا دارم بخار میشم.
شبای اینجام یه سرمای خشکی داره باز!

الان شب با اتوبوس اومدنی قشنگ گوش و گلوم درد میکرد و تنم داغ بود!الان خوبم ولی!نمیدونم جریان چیه کلا :|

#پاییز_است_دیگر
پاسخ:
کم کم عادت میکنی جانم :)
مواظب خودت باش.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۱ پسر مشرقی
بخاری رو روشن نکردم ولی سرما رو خوردم.
پاسخ:
کم کم فکر بخاری هم باشید. 
ما دو تا کولرمون روشنه! ^_^
پاسخ:
ایشالا زودی بارون میاد براتون *_*
بله بله تشکر:)))
یاعلی
پاسخ:
لابد خوبه :))
یاعلی مدد.
ما دو روزه سرما خوردیم منتها خفیف ولی بخاری نداریم
پاسخ:
خدا شفا بده.
و ارتفاعات استان ما برف باریده :)
۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۹ پـرهـ امـ
کولر خاموشه، درها بسته است ، بخاری نداریم ، سرما خورده ایم یک دور همه ، اینجا اصفهان
پاسخ:
فک کنم 80درصد بچه های بیان سرما خوردن :)
خدا شفا بده.
بیان اصفهانی زیاد داره.
سرما و گرما کلن بدن :| هوا فقز هوای بهاااری والسلام
پاسخ:
زمستانم خوبه ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">