"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

23سالگی برا شروع دیر نیست.

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

هنوز خیلی خیلی جوونم مگه نه؟؟

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۱

نظرات  (۱۵)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۳۱ مریــــ ـــــم
اره بابا
23سالگی سنی نیست
:|

پاسخ:
خوبه خوبه :)
آره بابا:)
پاسخ:
ایووول...
آره ننه جون.
ینی ببخشید چیزه :دی
بله مادمازل :)
پاسخ:
نوه جان ساغول :)
اوووه مادمازل، میاد بهم :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۷ محبوبه شب
شروع رو نمیدونم ولی متنت انگاری می خوای زبونم لال .... 😨 فاتحه ://
پاسخ:
:))
یه صلوات بفرست :)
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۰ پسر مشرقی
از این پستا می گذاری فکر یکی مثل منم بکن تا با خوندنش دپرس و داغون نشه! اینجا که همه بچه های هفده هجده ساله نیستن!!!
پاسخ:
دل باید جوون باشه ^_^
درضمن شما اول جونیته :)
منم گفتم خیلی خیلی جوونم...
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

والا چی بگم!

فقط در همین حد که مادربزرگ خدابیامرز من تو 23 سالگی بچه چهارمش دو ساله بوده!

البت جسارت نباشه ها
ما سی ساله ها هم هنوز جونیم چه برسه به شماهاااا
پاسخ:
سلام...

دست شما درد نکنه، خدامادربزرگتونم خدا بیامرزه به زاد و ولد و فرزندآوری برای کشور خدمت بزرگی کردن :)
حالا من کاری ندارما ولی مادر بزرگ یه آقاپسر 30 ساله  و قیاسش با من دهه هفتادی چجوریاس :))


بله بابا امیدوار شدم اصلا :)) 
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۶ مردی بنام شقایق ...
البت قصد جسارت نبودا!

من به خانوم خودمم همینو میگم بعضی وقتا :)))

+
دهه هفتادی و شصتی و نودی و ... واقعا فرقی نداره
طول این زندگیه اصن مهم نیس
عمقش مهمه

بعضیا چارسال زنده ان ولی عمق زندگیشون چارصد ساله!

بعضیاهم مثه من چارصد هم که زنده باشن عمقشون چارسالم نیس!

ان شاالله تا وقت هست و هنوز جوونیم یه کاری برا خودمون بکنیم که تو پیری غیر از خوابیدن و غر زدن کار دیگه ای ازمون بر نمیاد


برقرار باشین ^_^
پاسخ:
میدونم آقای (شقایق بگم؟؟).
 
:)) یحتمل شما قراره 6تا بچه رو بیارید، آره؟؟ :))

+
درسته ولی شرایط واقعا فرق داره حتی برا دوتا دهه هفتادی!

ایشالا که چهارصد سال زنده باشین و عمق زندگیتون هشتصد سال باشه. :)

ایشاااالا... البته من زمان پیر بودنمم نباید از اون پیرزن های غرغرو و خابالو باشم. :))
خیلی ممنون ^_^ 
سلامت باشین..
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۹ مردی بنام شقایق ...
بله ^_^

6 تا که کمه که :)
مرد وقتی میاد خونه باید ده تا بچه از سر و کولش برن بالا...


+
بله کاملا شرایط برای اشخاص فرق داره
حتی دو تا برادر یا خواهر

خلاصه اینکه هیچ وقت دیر نیس
هیچ وقت هم زود نیس

تو این سن و سال وقتی به گذشته ام فکر میکنم واقعا ناراحت میشم که کاش فلان قضیه رو یه سال پیش میدونستم تا بهتر کنم خودم رو.
از بحثای اعتقادی و فکری و عبادی گرفته تا کسب و کار و شغل و ....

امیدوارم شما مثل ما نباشین
تو سی سالگی وقتی 23 سالگیتون رو نگاه میکنین شاد بشین از سالای خوبی که گذروندین :))

یاعلی
پاسخ:
خوبه :) آقای شقایق.

به به عالیه👌👌 الان چندتا رو دارین؟؟ خیلی پرروام من :))
والا :)

+
دقیقا!

حرف خوبیه خیلی. باید چشمامونو باز کنیم، این به ذهنم رسید.

اوهوم.. 

امیدوارم. ایشالا هرلحظه اتون شاد :)

علی پناهتون :)
آره بابا البته دیگه به ۲۴ نزدیک شدید هااا :))
پاسخ:
:))
حالا هی به روم بیاریدااا :))
۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۳ پـرهـ امـ
آره بابا !
نمیدونم چرا خیلی ها فکر می کنند 23 و اینا دیگه خیلی دیره !
اما نمیدونند که حتی 25 26 و اینا هم حتی دیر نیست ! :| :/ :دی
پاسخ:
:)
مرسی بابت دلگرمی دادنتون :)
۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۹:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
معلومه که نیست. تا وقتی وقت هست که نباید دست روی دست بگذاریم.
پاسخ:
حورا تو خیلی خوب حرف میزنی، یعنی فقط حرف نیستا دل آدمو قرص میکنی :*
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۶ مردی بنام شقایق ...
سلام مجدد

الان فعلا به لطف خدا دو تا!

ولی خب هنوز جوونیم. تا ده تارو جا داریم :))))
پاسخ:
سلام..

^_^ واقعا خوشم اومد، فقط حرفشو نمیزدین پس. عالی :) 
خدا حفظ کنه.

آره ایشالا ۱۰،۱۲ خیلی هم عالی :))
۱۲ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
عزیزم^_^
لطف داری:-)
دلت به خدا قرص باشه:-)
پاسخ:
^_^
قربووونت :)
فدای خدا بشم که کارش خیلی درسته خیلی...
جدی بهت میادا!

Mademoiselle Pari
 تلفظ اسمتم که پایتخت فرانسه‌ستو خیلی لاکچری و اینا!
پاسخ:
*_*

بلی بلی همینطوره :) آی ام لاکچری :)
نه هیچ وقت :)))
پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">