"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نظر همه افراد بعد از تایید نشان داده میشود.

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

میدونم آدما رو نمیشه از رو آرشیو وبلاگشون شناخت، ولی بی رودروایسی هر کدوم یه اخلاق بدی که احتمالا دارم رو بگین.

:)

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۱

نظرات  (۱۴)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۳۷ مریــــ ـــــم
نمیدونم
ولی احساس میکنم زود صمیمی نمیشی
:)
پاسخ:
:)
هییییم.. میدونی تقریبا آره، ترجیح میدم آروم آروم صمیمی شم، ولی صمیمی شم دیگه صمیمی شدم. ^_^
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۸ مریــــ ـــــم
:)
این مدل ادما رو دوس دارم
پاسخ:
خوشحالم میتونی دوستم داشته باشی :)

واقعا نمی دونم:)
خوبی کلا:)
یاعلی
پاسخ:
:)
خداروشکر. .
یا علی مدد.
به به تیک ناشناس فعاله من برم دق دلیمو سرت خالی کنم :دی

ولی پری این برا این پست،بهتر بود ارسال نظر خصوصی رو فعال کنی فقط :)
پاسخ:
من همه جوره به فکر مخاطبامم :))

خب عزیزم تیک خصوصی هم داره دیگه!
به به تیک ناشناس فعاله من برم دق دلیمو سرت خالی کنم :دی

ولی پری بهتر بود برا این پست ارسال نظر خصوصی رو فعال میکردی فقط :)

+من نمیدونم کامنت قبلیم فرستاده شد یا نه.اگه دوبار اومده که لطفا یکیشو تایید کن :*
پاسخ:
فرستاده شد. :)

اصلا دوتاشم تایید میکنم :*
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۲ محبوبه شب
ذره بین دست نگرفتم تو وبلاگا دنبال بدیاشون باشم واسه همینم هیچ بدی یی ازت ندیدم یا شایدم نداری!
:*
پاسخ:
ترسیدم. :))
ایشالا که ندارم ^_^
من هیچ اخلاق بدی ازت ندیدم هلما
تاکید میکنم
هیچ

ولی میتونم کلی از اخلاقای خوبت رو بنویسم:)
پاسخ:
قربانت ^_^

خوشحالم حداقل اینجا زیاد بد نیستم. :)
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۲ پسر مشرقی
یه کم لطافتت رو توی رفتارات بیشتر کن!!! اصلا به اون چهره ت نمی آد بعضی کارات!
پاسخ:
:))
هییییم... یعنی بده؟؟
نمیدونم حس میکنم یه کوچولو رک ام فقط :))
حالا چشم سعیمو میکنم.
اوممم...
جدا از همه‌ی خوبیات...
یه کم گوشه گیر نیستی؟!
فقط یه کم...خیلی کم‌ها! :|

تنها چیزی که به ذهنم رسید! :)
پاسخ:
هییییم...
مرسی نیلی جونم...
بهتره بگم گوشه گیر شدم.
:)
یه چیزی بگم من اولش اینکه شاید اگه رو در رو بودیم روم نمیشد اگه اخلاق بدی داشتید بگم ولی اینجوری روم میشه ... با این اوصاف من هیچ اخلاق بدی ندیدم از شما :)
پاسخ:
خداروشکر :)
خاع! O_o

اگه در شرف گوشه گیر شدن هستی نشوووو! O_O
پاسخ:
هییییم...

چشم سعی میکنم. مرسی نیلی.
ولی فک نکنم زیاد گوشه گیر بمونم برا من سخته.
سلام
خیلی ،گاهی وقتهااا،
مغروربه خودت میشی
یکم منفعلی
یکم جدی نیستی
وحواس پرتی درمجاز
ومن همین هاروتوگفتگوهامون توفضای مجازی ازت دیدم
ضمناً،من هم اصلاًکامل نیستم ودارای عیب هایی هستم
که بدم نمیادبدونمشون؟
پاسخ:
سلام..
ممنون.
مغرور نیستم، اینطوری نشون میده فقط. اونم چون برا خودم چارچوب خاصی دارم فکر کنم برا اونه.
منفعل!!! هیییییم نمیدونستم مرسی گفتین باید روش فکر کنم.
 آره فک کنم..
حواس پرت نه ولی طبقه بندی دارم، حرفها کلا چیزهای مهم بیشتر یادم میمونن. بعضا هم خودمو میزنم به حواس پرتی :)
خیلی ممنون.
شما؟؟ چیزی ذهنم بیاد میگم.
۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۹:۲۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ندیدم چیزی تا حالا:-)
پاسخ:
:)
خوبه..
گفتم که ولی بازم میگم :))
آروووم خیلی اصن محشره این اخلاق 
پاسخ:
:))
الان این هم خوبه هم بد؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">