"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

میدونین کی فهمیدم شور همه چی رو درآوردم؟؟

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

کتاب میخوندم، زیر یک کلمه خط کشیده شده بود و بصورت دست نویس و خیلی ریز چیزی نوشته شده بود، هر چقدر تلاش کردم نتونستم بخونم و میدونین ناخودآگاه چیکار کردم؟؟ دوتا از انگشتام رو هی روی صفحه کتاب میکشیدم به امید اینکه زوم کنه روش و واضح شه.!

حضورم در فضای مجازی بجز وبلاگ عملا فیکه و با این حال خیلی زیاد آنلاینم بنظر خودم واقعا فاجعه است، امیدوارم با برنامه جدید بتونم همه چیز رو خوب مدیریت کنم.

کاش یکی بود که دعوام کنه.

میشه دعام کنید؟؟

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۲۶)

آخری دعات کنیم یا دعوات کنیم ؟:)

پاسخ:
هر دو :)
۱۷ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۰ پسر مشرقی
بهش زیاد فکر نکن درست می شه.
پاسخ:
فکر نکنم عادت میشه.
هم دعوا هم دعا 😅
پاسخ:
شمام که بخندین :)
خوشمم میاد هممون با این مسعله استفاده بیش از حد درگیریم
برنامه ی instant مدت استفاده از هر اپلیکیشین و یک سری اطلاعات دیگه ات رو به صورت روزانه و هفتگی در اختیارت قرار میده
گفتم شاید به دردت خورد:)
پاسخ:
اوهوم، خوب نیستااا.
مرسی از پیشنهادت فکر کنم به دردم میخوره :)
۱۷ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۷ آقاگل ‌‌
دعا که به شرط دعا ولی دعوا هم اگه میخواید از دستمون بر میادا. ولی باید پولش رو واریز کنید. بالاخره زندگی هزینه داره. 
:)
پاسخ:
باشه شرطتونم که از قدیم قبوله :)
جدیدا گویا وضعتون خرابه ها :))) 
۱۷ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۸ هویجوری :)
این اتفاق درست مثل سیبیه که خورد تو سر نیوتون:))
برخیز و قدمی بردار واسه پیشرفت تکنولوژی مهندس جان^_^
پاسخ:
عجب نگاهی :)
باشد که تلنگری باشد.
سه وقت منظورت ناتور دشت و اون دست نویس شبنم ک نیس؟ :دی
پاسخ:
نه جانم، اتفاقا یاد همین مورد هم افتادم :)
امروز موقع کتاب خوندن این اتفاق افتاد.
دابل تپ باید میزدین :))
پاسخ:
شمام دقیقا یکی رو میخوای دعواتون کنه :))
حالا خودم دعاتون میکنم. :))
۱۷ مهر ۹۶ ، ۲۳:۳۰ آقاگل ‌‌
آره. وام خوب نمیدونین کجا میدن؟ والا منم مثل دختر وزیر ارشد دارم. یه 200 تومن بدن بزنم به زخم زندگی راضیم.
پاسخ:
آقا والا منم از 96 درصدیاشم :))
اگه پیدا کردین کجا وام میدن منم خبر کنید. :))
من یه بار سر کلاس داشتم با خودکار مینوشتم بعد تهش دنبال شکلک میگشتم که بذارم:)))، اون روز فهمیدم باید ترک کنم(البته یه سری علل دیگه هم بود) و حدود یکسال و نیم از لپ تاپ و کامپیوتر استفاده نکردم و تنها استفاده ام از نت واتساپ بود،ولی الان کما فی السابق معتاد نت شدم:))
دختر بلند شو برو کارتو بکن انقدر نشین پای این نت وامونده:((
خوبه یا با کمربند بیام؟:))
پاسخ:
:))
قشنگ همه اتونم درکم میکنیدا :))
واتساپ رو هیچ وقت امتحان نکردم.
چشم خاله چشم.
میخای سیاه و کبودم کنی؟؟ :))
۱۸ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۷ مریــــ ـــــم
خوب میشی
دعامیکنم برات
:|
پاسخ:
قربووونت :)
واتساپ رو دوست دارم:)
نه بنفش بهتره:))
پاسخ:
اصلا نمیدونم چیه :))
گردن ما از مو باریکتر :)
کدومش ؟ دعا یا دعوا؟ :)

برنامه جدید مبارک باشه :)
پاسخ:
هر دو :)

ممنون. البته اگه یه عده همراهی کنن و یه عده هم بزارن. 
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۴ آقای دیوار نویس
زوم نشد؟! :) 
پاسخ:
نه :(
:))
بشخصه میتونم بگم تنها جایی که یکم اعصابم راحته و میتونم دو سه دیقه آروم باشم اینجاس 
وگرنه وقتایی که تو دنیای واقعیم هستم یه لحظه هم ارزش موندن نداره ...
پاسخ:
اوووووووووه خدای من نگید اینطوری...
بنظرم یه فکری کنید شمام.
میگن ها ترک عادت مرض است همینه دیه
یه ماه گذاشتم کنار کلا
همه چیو
گوشیو لب تابو اینترنتم حتی فروختم 
ولی افاقه نکرد هر چی بیشتر زمان میگذشت بیشتر اذیت میشدم 
پاسخ:
ای بابا، یهو جوگیر نشید خب.
ایشالا که اوضاع بهتر میشه :)
آره باید کم کم گذاشت کنار ولی اینطوری که پیش میره یحتمل میکشه
میدونین چیه آدم باید یه جایگزین بهتر از این برا خودش پیدا کنه 
چیزی که جذاب باشه 
کتاب خیلی خوبه ها ولی مث اینجا جذاب نیست ...
پاسخ:
میفهمم چی میگین، من به کنار گذاشتن هیچ چیز فکر نمیکنم به تعادل رسوندنش برام مهمه...
احسنت چه نکته خوبی 
ولی من آدم این حرفا نیستم عصن :| 
یا رومی رومی یا زنگی زنگی 
یا این طرف یا اون طرف اصلا تعادل ندارم 
که عادت بدیه ...
پاسخ:
سوزوز بتر بیتودی ها :))
خب چه عرض کنم باز بنظرم اینقدی صفروصدی مشکل رو تداوم ببخشه.
بیتودی ?! 
پاسخ:
بیتو همون یک کلام.
:)) اشیدممیشدیم 
پاسخ:
:))
زبان مادریزی تقویت الیین :)
چش چش :))

پاسخ:
آورین :)
من وقتی به داغون بودنِ اوضاعم پی بردم که کتابم گم شده بود. مدام یه چیز تو ذهنم وول می‌خورد که برم اسم کتابمو تو نت سرچ کنم تا جاش رو تو ویکی پدیا بهم بده! :|

همون شد یه تلنگر! :)


دعوات کنم؟! مادرانه؟!
من همسن تو بودم سه تا بچه داشتم! اونوخ تو...
پاسخ:
قربون شکل ماهت برم تو یه سر برو مرکز درمانی تبریز یه شیخ الرئیس داریم همه تخصص ها رو داره تو هم برو همچین جایی سرچ کن "روانپزشک" زودتر کتاب رو پیدا میکنی :)) 
عزیزززززم :*

تلنگره چطور بود؟؟ جواب داد؟؟

الان غیر مستقیم گفتی، امسال مزدوج میشی و قراره سالی یه بار بچه بیاری؟؟ :))
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۰:۲۹ خانم لبخند
واسه خیلیا این اتفاق پیش اومده :))
پاسخ:
:)))
خوشبختم :)
هلما؟! داشتیم؟! :|

بله که جواب داد...اول یه جور نفرت نسبت به خودم پیدا کردم و بعد یه قولِ کوچیک اون نفرت رو کمرنگ کرد...به خودم قول دادم جمع کنم این وابستگی به فضایِ مجازی رو!

یکی بیاد جمعش کنه! :)))))))
پاسخ:
نیلی برا منم یه وقت بگیر :))

آورین تو مرد عملی ^_^

منتظر بمون یکی گذرش بیافته اینجا، تازه جمعش هم کنه :))
مرسی عالی بود
پاسخ:
:)))
کجاش دقیقا؟؟
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فکر کن به اینکه تمام این زمان هایی که در اختیارته محدوده! بیا از وقتمون درست استفاده کنیم:-))
پاسخ:
آره والا، حورا من چقد عاشق حرف زدن تو ام. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">