"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مامانم همیشه میگه:

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

"بچه ام عزیزه تربیتش عزیزتر"


+ این جمله جواب تمام اعتراض های ما نسبت به تنبیه و سخت گیری های مامان بوده و هست، همون بچه خفه شو زر نزن مودبانه است.


موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۱۸

نظرات  (۲۱)

۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۰:۲۴ معدنچیِ یاغی
اینو باید بزنن سر در سازمان ملل متحد
بچه های نسل جدید کتک نمیخورن که اینجوری شدن دگه :))))  الآن من خودم حاصل همین سیستم تربیتی ام! همه هم راضی ان ازم :))))) بچه های جدید تنبیه هاشان هم سوسول بازیه! به همین برکات حاصله!
پاسخ:
والا :))
بیان هم راضیه ازتون یاغی :)) من تو هر یاغی گفتن بیست ثانیه میخندم. :))
صددردصد موافقم، من سه روزه از دست برادرزاده ها با ایبوپروفین سردردم رو کنترل میکنم. :|
وقتی یه نوجوانِ در حالِ یادگیری و تکامل باشی، فشارِ این جمله بیشتره! -_-

+موافقم! :)
پاسخ:
میفهممت نوجوان جونم -_-

+ خوبه :)
ما که خوب تربیت شده ایم :| والااااع
پاسخ:
آفرین :))
صدآفرین :))
دوم ابتدایی مهر فرشته هم میزدن دفترمون :)
ولااا
پاسخ:
:))

۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۰ معدنچیِ یاغی
هرچی فکر میکنم یاغی بیشتر ترسناک و خفنه تا خنده دار خانم 😔😂😂
پاسخ:
نه بابا :)))
مثلا بگیم: خوبی یاغی؟؟ :)
اصلا خیلی داغانه.
احسنت به این مادر!:))
البته مادرهای نسل جدید با عرض خیلی معذرت از همه به نظرم اول باید خودشون ادب بشن بعد بچه ها رو ادب کنن:/ 
پاسخ:
فدای فرشته جان :)
اینم هست :)) فک کن مثلا تازه حاصل تربیت خوبش منم میگم زر زدن :|
حالا وای به حال بچه های با مامان ادب لازم.
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۸ آقاگل ‌‌
من مامان شما رو بعنوان مامان نمونه انتخاب میکنم!

پاسخ:
مرسی :)
مامان تشکر میکنه و دخترش میگه: جایزه اش نقدیه یا غیر نقدی؟؟
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۸ محبوبه شب
عجب جمله ای [آیکون تفکر] 
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
تفکر خوب است، تفکر کن :)
قرروونت، خدا همه مادرها رو حفظ کنه.
چنتا خانوارین مگه اونجا ؟ :)
پاسخ:
والا یه خونواده ایم ولی اینجاش مهمه صبر کنید توضیح بدم.
داداش بزرگه و خانمش سرکار رفتنی بچه اشون رو یا میزارن خونه ما یا خونه مادرخانمش، چون خونه امون کنار همه موقع برگشت از کار درهرصورت اول میان خونه ما بعد میرن خونه خودشون.
داداش کوچیکه و خانومش بچه اشون چه موقع سرکار رفتن چه نرفتن همیشه خونه ماست، خودشونم موقع خواب میرن خونه اشون تازه بعضا خسته میشن خونه ما میخوابن.
با این حسای مجردای خونه اضافی اند انگار ! :)
پاسخ:
امروز دیگه به زنداداش گفتم امیرمحمودم باخودت ببر عملا سرکار بیکاری، بابا جلو مدرسه پیاده اشون کرده بچه دوساعت گریه کرده که من بابابزرگمو میخام :|
من که از اول اضافه ام.
بابا صد رحمت به ماها ،من امروز خونه ی برادرم بودم مهمون اومد براشون خانمه یه کلمات و فحش هایی به کار می برد که من خجالت میکشیدم؛ انقدر بدم اومد از حرف زدنش ولی خودش اصلا عین خیالش نبود که پنج، شش نفر نشستن:/
پاسخ:
ای بابا، یاد یه چیزی افتادم. :))
ببخشیدا ببخشید روم به دیوار من یه جایی بودم زنه جلو ما و جلو بچه اش به شوهرش گفت: زر نزن ببینم چه گوهی میخورم، یکم بعد گفت: گوهتو بخور زر نزن.
من بودم طلاقش میدادم. :||
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۲:۲۸ آقای دیوار نویس
احسنت احسنت احسنت... بسیار عالی :) 
پاسخ:
:)
ممنون.
من امروز کلا یاد خیلی چیزا میافتم :))
من بودم سه تا طلاقش رو با هم میدادم:/
بعضی مردها هم هستن همینطورن من نمیدونم اینا تو کدوم طویله ای(با عرض پوزش) رشد کردن که حتی نمیدونن جلوی بقیه نباید اینجوری اظهار فضل کنن:/
پاسخ:
:||
چقد فحش دادیم پای پست تربیتی :)))
اره:))) بس که اعصاب نمیذارن برای آدم:))
پاسخ:
:)))
بریم دور هم گل گاوزبان بخوریم پس :))
باشه:)))
پاسخ:
آورین :))
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۲ پسر مشرقی
تربیت ما تربیت نبود که. رام کردن بود!
پاسخ:
اینم حرفیه :))
۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۱:۱۲ محمد هستم
جمله آدم و دچار یاس فلسفی میکنه
پاسخ:
هییییم امکانش هست.
درسته !
خدا حفظشون کنه :)
پاسخ:
ممنون :)
*_*
۱۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۴۰ مریــــ ـــــم
عجب جمله حکیمانه ای
:|
پاسخ:
:))
چی بگم والا.
چقدر حرف پشت این جملس :)
پاسخ:
هییییییم...
منم همین فکر رو میکنم.
۲۲ مهر ۹۶ ، ۲۳:۲۶ ملکه بانو
وااااااااااااای چه جمله خوبی!
یادم باشه در مقابل اعتراضات پسرا استفاده کنم!
متشکر
پاسخ:
قابلی نداره.!
میگم از اینجا خونواده رد میشن و استفاده میکنن میگن نه :))
پسرا از همین جا باهاتون همدردی می کنم. :)
خواهش فقط یکم لطیف باشی ملکه جان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">