"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

من عاشق جزئیاتم.

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

هر وقت یکی پیدا شد که بدونه شنیدن "جاااانم" و "جونم" برام زمین تا آسمان فرق و فاصله داره، بدونه "هییییییییم" و "هووم" گفتنام زمین تا آسمان فرق و فاصله داره، بدونه قهر کردن همراه با غُر و قهر کردن همراه با سکوتم زمین تا آسمان فرق و فاصه داره، بدونه کِی باید حالم رو بپرسه و بدونه ...

اونوقته که عاشقش میشم.

+ از دوازده سالگی به بعد یادم نمیاد دوستی داشته باشم که تونسته باشه منو بفهمه.

++ من یه دختر ساده ام با این حال خیلی کم ان آدمایی که منو میفهمن.

گمشدگان رضا یزدانی. ته صداش خیلی خوبه خیلی.

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۲۵

نظرات  (۲۶)

من خیلی تو نوشتن اینا رو رعایت نمیکنم چون خیلی از تکرار حروف تو کلمات واسه توصیف بهترشون خوشم‌ نمیاد، ولی تو صحبت کردن واقعا فرق دارن با هم:)
++ پس تو یه دختر ساده ی پیچیده ای:))
یاعلی
پاسخ:
:)
نمیدونم... کلا آره فرق دارن باهم.
++ نمیدونم :))
علی همراهت.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۲:۲۹ پسر مشرقی
اون سه مورد اول رو شاید بشه یه کاریش کرد ولی اینکه بدونه کی حالت رو بپرسه یا بدونه توقع زیادیه از یک پسر 😁
پاسخ:
بنظرم فهمیدن سه تای اولی سختتره.
لزوما ناید پسر باشه، دختر هم باشه فرقی نداره.
:)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۱ پـرهـ امـ
احتمالاً خودتون فکر می کنید ساده اید ! :|
پاسخ:
اطرافیانمم اینطوری فکر میکنن.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۵ پـرهـ امـ
پس ظاهر فریبنده ای دارید :دی
پاسخ:
چه سختش کردین!!
فکر نکرده بودم به این موضوع، نمیدونم...
بازی با کلمات رو خیلی دوست دارم
خیلی وقتا این بازی میشه زندگی
اگه ته جزئیات شما فرق بین ااااا با ا هست
امان از دل ما
پاسخ:
حتی اا با ا هم فرق داره :))
امان...
آغا آغ آغ آعاااااا   (تحریر های رضا یزدانی :)))))  )
 واقعا دیدید پسری هم غر بزنه ?! نمیدونم من چرا غر غرو ام :|
پاسخ:
:))
آره چرا که نه...
اصلا بعضی چیزا ربطی به جنسیت نداره مثل همین غر زدن.
راستی بعد مدتی یاد رضا یزدانی انداختیدم
الان دیدم کلی آهنگ خونده
حدود دو سه سال پیش بود کلا دوتا آهنگ داشت برای فیلم انقلاب زیبا.
چه زود
پاسخ:
آررره کلی آهنگ خونده. :)
من حتی رضا یزدانی هم تو روزها و حس های خاص گوش میدم.
و آدما به جزئیات زنده‌ن...
پاسخ:
هییییم... همه اشون؟؟!! شایدم نه.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۷ ماهی کوچولو
آدمی که گفتی رو هر کس چنین کسی رو بیابه باید عاشقش شه

من کسی رو یافتم از پشت صفحه ی موبایل حتی میدونه حالت نگاهم چطوریه بعد میگن نمیر براش 
پاسخ:
اوهوم...

پس برووووووووو عاشقش باش، هر لحظه هر ثانیه همیشه.
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۳ آقای دیوار نویس
درک کردن آدم ها کار سختیه و سخت تر از اون درک کردن و انجام دادن اونچه که موجب رضایت و انجام ندادن اونچه که موجب ناراحتی میشه، هستش...

پاسخ:
درک کردن مهمه، رضایت بنظر من امکان داره جلب نشه ولی ناراحت نکردن هم خیلی مهمه. :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۲ محبوبه شب
"هیییییممممم" به سبک هلمایی
ینی همون
"هومِ" خودم
😁
پاسخ:
هییییییممم نه هیییییییم محبوبه جانم :)
احتمالش هست دوتاش یکی باشن.
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۴۵ عاشق بارون ...
حتی . و .. و ... هم فرق داره! :دی

منم همین طوری ام! 
پاسخ:
دز حساسیت شما فکر کنم یکم بیشتره :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۱:۰۹ محبوبه شب
خخخخخخخ بله بله بِخَشید 🙏
همون هومِ خودم اصن 😜
پاسخ:
:))
دیوونه دوست داشتنی *_*
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۵:۳۷ آقاگل ‌‌
صحیح :)
پاسخ:
:)
تایید. :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۰ محمود بنائی
:) 
پاسخ:
همیشه به خنده. :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۵ مریــــ ـــــم
گفتی رضا یزدانی
دیشب به یکی از دوستام پیام دادم میخوام برم فیلم بگیرم
چی بگیرم بنظرت؟
میگه تیک اف
رفتم تو کلوپی به پسره میگم تیک اف(تلفظش:tik off) دارین؟
نگا نگا میکنه با یه لبخند شیطانی  میگه منظورت تیک افه؟ (take off)
هیچی دیگه
ضایع شدم امدم بیرون
:|

پاسخ:
:))
دختر فدای سرت اینکه در حد ضایع شدن نیست که بیخیال :|
بالاخره خریدی؟؟
هی:)
پاسخ:
هی لیلی :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۴ دُچـــ ــــار
الان خوبید؟ :)
پاسخ:
آرره خوبم :)
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۱ مریــــ ـــــم
اره بابا
من از فبلم نمیتونم بگذرم
:)
پاسخ:
آها خوبه :)
فرمایشاتی میفرمایید هااا
تفاوت جانم و جونم ... تفاوت هیییم و هوووم ... بعد میگید ساده هستم :/
پاسخ:
:))
سلام..
ولی زیاد هم با هم منافاتی ندارنا، ساده بودن و این تفاوت ها.
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۹ پـــــر ی
خب این چیزی که تو تعریف کردی باید تا آخر عمر دنبالش بگردی:)
پاسخ:
:))
به این نتیجه رسیدم حتی امکان داره پیدا نشه. :)
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۳ امید چِرَوی
به نظر من خیلی احتمالش کمه که کسی پیدا بشه که در این اغراق امیز بتونه درکمون کنه !
جالبه ما هنوز هم خودمون دقیقا معنای خیلی از رفتار و کردارمون رو نمیدونیم بعد چطور انتظار داریم دیگران بدونن !؟ 
پاسخ:
اوهوم همینطوره!
راست میگینااا، خیلی تامل برانگیزه حرفتون :)
با توجه به عنوانت :
منم عاشق توام هلمایی ^__^
همین :)

پاسخ:
قربوووون واران بانو گل ^_^
:)

اینا که توی هر آدمی پیدا میشه یه سری جزئیات مهم که شخصیت تو رو می سازه اتفاقا آدم باید عاشق کسی بشه که جزئیاتش رو بفهمه دلیل عذب موندن ما همینه دیگه مردها کلی نگرن:))
پاسخ:
:))
شما استادی خودت نسرین جان. نع دییم والا :)
۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۵۴ پـــــر ی
خب فک کنم باهات موافقم
پاسخ:
:)
خووبه *_*
سلام
ممنون از وبلاگ خوب و متن زیبایی که ارائه دادید استفاده کردیم موفق باشید دوست عزیز
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">