"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

من هم با من سر جنگ دارد. :)

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ق.ظ

+ مثل من نباشید

_ یعنی؟؟

+ عادت نکنید

_ به چی؟؟

+ کنار اومدن

_ خوبه که

+ نیست، داغون میشی بجای کنار اومدن تظاهر میکنی

_ هیییییییییییییم

+ همیشه خندیدن

_ خوبه که

+ نیست، گیج میشی خنده هات لای تلخ خنده ها گم میشن

_ هییییییییییییم

+ خونسردی

_ نگو که بَده

+ بَده، بجای تنت دلت میلرزه، بجای صورتت دلت مچاله میشه

_ هیییییییییییم

+ بیخیالی

_ آره خوب نیست

+ خوبه، بشرط اینکه بلدش باشی، فیلم بازی نکنی، بتونی

_ هییییییییم

+ چرا به جای هیییییم نمیگی بدبخت خودت رو زیر یه کوه از تظاهر و عادت دفن کردی؟؟

_  غرور.

+ مگه آدم های لوس هم غرور دارن؟؟

_ خیلی سخته بخوای بفهمنت ولی بلد نباشی بفهمونی

+ و خیلی بدتره هیچ کس تلاش نکنه برا فهمیدنت

_ چه عجب یه جمله خوب گفتی

+ من میشناسمت، میدونم چشمات رو میدزدی چون کل دنیات تو اون دوتا جا شدن. لرزش دستات، دمای دستات، حتی لرزش تارهای صوتیت اینا رمزگشای رازهای تو هستند.

_ دیوونه تو حتی نفهمیدی که من همین توام؟؟ دیوونه تو حتی نفهمیدی از یه جایی به بعد جامون عوض شد؟؟ دیوونه تو حتی نفهمیدی که من به جای هیییییییییم گفتم غرور؟؟


* صرفا برای اینکه بگید خوندم لطفا کامنت نذارید، چون به بهترین کامنت انتخابی جایزه میدم.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۷/۳۰

نظرات  (۱۹)

۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۵:۰۲ آقاگل ‌‌
هیییمممممممممم
پاسخ:
:)))
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۵:۰۳ آقاگل ‌‌
فلواقع وقتی نفهمیدیم همین رو میتونیم کامنت کنیم.
میتونید رای گیری هم بکنید. همه کامنت من رو کامنت برتر میدونن. :دی
پاسخ:
درحالی که معنای هیییییم های من متوجه نشدن نیست. :)
اینکه بععله ولی خب خیلی دیکتاتورگونه کامنت برتر رو خودم انتخاب میکنم. :)

انقدر خوشم اومد تو جواب بیخیالی زدی تو ذوقش:))
باز خوبه مال تو با هم خوب صحبت میکنن تو مغز من گاهی انقدر با هم دعوا میکنن که حس میکنم الان یکیش میاد بیرون یه چک هم تو صورتم میزنه :|
+پشت نقاب همیشه خندیدن یه جانداری نشسته که سعی میکنه بیخیال باشه،غصه هاش رو تو خودش بریزه و قایم کنه ولی میدونی همیشه منتظره که یه آدم پیدا بشه که واقعا دردش رو بفهمه؛ اما اکثر آدمها به طمع خندیدن میان سمتش و شاید هیچ وقت کسی که واقعا بفهمدش پیدا نشه.
یاعلی
پاسخ:
:))
اونجاش خندیدم حتی ولی بعد ناراحت شدم، چون یادم اومد همینقد بد میزنم تو ذوق خیلیا :|
اوهوم.. آخه عصبی نبودم.
+طمع!!! فکر کنم خیلی بده.
یاعلی مدد.
هه :)
پاسخ:
:)
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۷:۳۹ شادوَرد __
در حقیقت خلاص در اخلاص توست که در خود توست ،نه در چیزی خارج توکه در او اخلاص بسته ای.
[شمس تبریزی]
یاد این جمله افتادم :)
پاسخ:
خووب بود ممنون. :)
من اصلا نمیتونم شعر حفظ کنم، اینم موقع خوندن خیلی خووب یادم اومد ولی حفظ نبودم.
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۷:۴۴ پسر مشرقی
+ فهمیدم تویی... فهمیدم جامون عوض شد... فهمیدم جای هیییییم گفتی غرور... اما نفهمیدم چرا هم رو نمی فهمیم...
پاسخ:
+ چرا هم رو نمیفهمیم؟؟ 
یعنی واقعا نمیفهمیم؟؟
هیییییییییییییم...
یه وقتایی غرورِ آدم باید بشه غ ر و ر!
هر وقت خودت این کار رو کردی دیگه نیازی نداری به تظاهر. راحت با همه چی کنار میای و با همون چشم‌هایی که کلِ درونت رو جیغ میکشن، بیخیالِ آدم‌هایی که انگاری خلق شدن واسه نفهمیدنت، یه پات رو میندازی رو اون یکی پات و لیوانِ چای هل‌دارِ خوش عطرت رو نفس می‌کشی.

#تجربه_حوا
پاسخ:
فقط میتونم بفهمم ولی نمیدونم بتونم بلدش شم..
خب سخته، آدما هم با هم فرق دارن.

مزسی بابت به اشتراک گذاشتن تجربه ات :)
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۸ مریــــ ـــــم
هلما
:|

پاسخ:
جان هلما :)
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۰ هویجوری :)
خوندم:|
تو لوس نیستی:)
پاسخ:
آورین :)
آره نیستم :)
مرسی که تاکید کردی.
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۷ جناب دچـ ــــار
* خوبه که خودت رو نقد و بررسی میکنی و آخرش هم قانع نمیشی :)

* جالبه که نشونی های ویژگی های درونی ت که بروزشون نمیدی رو اسم می بری بعد انتظار داری بقیه هم با این نشونه ها بفهمن توی دلت چی میگذره :) بفهمن واقعا لوس نیستی :)))
پاسخ:
اوهوم خوبه، خیلی خوبه، بعضی وقتام خوب نیست. :)

آخرش هم نمیفهمن :))) میدونید حق میدم کسی نفهمه.
لوس هستم؟؟ نه نیستم، هیییییم شاید هم یکم هستم.

راستی اینا کل درونم نیست، اگه میتونستم اسم ببرم که الان خالی خالی شده بودم. :)
هییییم :)
پاسخ:
:)
اوهوم.
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۵ مـــحـــدثـــه ...
آدمی که همیشه برای خودش نقاب زد،دیگه فرق بین خود واقعیش و اون خودی که داره بهش تظاهر می کنه ، رو نمی فهمه.و چقدر سخت و وحشتناک و پر از درد هست این روبرو شدن با خود واقعی، روبرو شدن با همه اون علت هایی که باعث شدن اینجوری نقاب بزنیم به صورتمون.یه آدمی که همه به خنده رو بودن،بیخیال بودن،سخت نگرفتن زندگی و... می شناسن، اما خود اون آدم می دونه چقدر داره از درون خرد میشه.
این پستتون بدجور منو غمگین کرد.جمله جمله اش رو با پوست و استخونم درکش کردم.
پاسخ:
اول اینکه واقعا معذرت میخوام بخاطر غمگین کردنت. ببخشید.
دوم آره همینطوره که میگی. :|
ولی خب زندگی خوشی ها و خوبی های زیادی هم داره. :)
جایزه اش چیه؟

تو سختیها و ناملایمات عیارتون بهتر مشخص میشه..ولی خودتون که هر روز جلوی چشمای خودتون هستید(بی ربط بود؟؟اگر بی ربط بود تاییدش نکنید آبرومون نره! )
پاسخ:
1. حداقل شما برا جایزه امیدوار بودین موقع کامنت نوشتن.
2. نمیدونم، جایزه اوصولا باید دلبخواه کسی که جایزه رو برده باشه.
3. بی ربط نیست، تامل برانگیزه. :)
4. کامنت دونی بازه خود به خود نمایش میده کامنتا رو :))
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۴ مـــحـــدثـــه ...
عزیزم این چه حرفیه،احتیاج به عذر خواهی نیست:)
آره فراز و نشیب ها زیاده و بی انتها :)
پاسخ:
مرسی :)
آره فراز، فرود، اوج، نشیب ....
یعنی عد وقتی من حسش نیست بخونم باید جایزه بدی ؟:((
این کجای عدالته آخه ؟:((

+
یعنی خطت رو هم دزدیدی ؟؟:(

هلما ولی تو میدونی خُنُک نیستی ؟!
این خیلی خوبه که خُنُک نباشی :)

هلما تو نه مغروری نه خُنُک الکی هم به دوست من از این نسبت ها نده!!

نمیدونم چرا از این همه وبلاگ امشب دوست داشتم بیام اینجا ؟:)
مدیونی اگر فکر کنی برای جایزه اومدم :)

ولی جدی فقط  دوست داشتم بیام اینجا :)




پاسخ:
ولی وارانی هیشکی جایزه نگرفت :(
عزیزم :))

+
"خطت رو هم دزدیدی" رو متوجه نشدم یعنی چی!
"خنک" اینم نفهمیدم والا. همون لوسه؟؟ آی ام کُندذهن!

مرسی واران بانو، ممنون که اینقد هوای دوستت رو داری :)
خوشحالم که امشب برات دوست ویژه و مهمی بودم ^_^

میدونم از بس خوبی :)
حالا جدای کامنت برتر و اینا
وقتی پست رو میخوندم ذهنم درگیر بود که همه اینا تا یه اندازه ایشون خیلی هم خوبه اتفاقا 
اون قسمت بد ماجرا تظاهر به ایناس 

+هییییییم:-D کامنت برتر اقاگل:)
پاسخ:
آره صخی همینه، میدونی تظاهر مسخره ترین چیز دنیاست. گند میزنه به حال و اعصاب آدم بعد گمراه هم میکنه.!

+ بله بله، آقاگل همیشه برترن :)

"پیر منم جوان منم
تیر منم کمان منم

یار مگو که من منم
من نه منم، نه من منم

گر تو تویی و من منم
من نه منم، نه من منم

عاشق زار او منم
بی دل و یار او منم

یار و نگار او منم
غنچه و خار او منم

لاله عذار او منم
چاره ی کار او منم

بر سر دار او منم
من نه منم، نه من منم

باغ شدم ز ورد او
داغ شدم ز پیش او

لاف زدم ز جام او
گام زدم ز گام او

عشق چه گفت نام او
من نه منم، نه من منم

دولت شید او منم
باز سپید او منم

راه امید او منم
من نه منم، نه من منم

گفت برو تو "شمس" حق
هیچ مگو ز آن و این

تا شودت گمان یقین
من نه منم، نه من منم"

 

پستت منو یاد این شعر مولانا جان انداخت














پاسخ:
خیلی ممنون. :)
با اینکه حس میکردم باید یه چیز متفاوت بشنوم، با این حال جایزه ات رو انتخاب کن و بهم بگو خانوم معلم.
نمیدونم خوبه که میفهمم این پست رو یا نه.
نمی دونم درکت می کنم یا نه.
چون دردها اسمشون یکیه ولی جنسشون هزار رنگه.
این گفتگوی درونی تو بدجوری برام آشناست.
اونقد که حتی میتونم ساعت ها برات بنویسم.
عادت نکن به اینکه بقیه از روت رد بشن.
عادت نکن که همیشه تو رو هر جوری که دوست دارن تفسیر کنن.
عادت نکن که خودت رو توضیح بدی.
اگه عادت کنی به کنار اومدن، به همیشه خندیدن، یه خونسردی یه وقتایی که یه چیزی ته دلت گیر کرده، یه وقتایی که داری کم میاری دیگه باورت نمی کنن. دیگه برای غم هات غمخوار نداری. یعنی غمت رو کسی جدی نمیگیره. باورت نمی کنه. گاهی به جایی می رسی که خودت هم خودت رو نمی شناسی. از دور  به خودت نگاه می کنی. دیگه زیر و بمت برای خودت هم آشنا نیست. خطاهات کج رفتن هات غریبه شدن. باورت رو به خودت از دست دادی. هیچ وقت نباید از چشم خودت بیوفتی. این نهایت حرف هامه. که اگه بیوفتی.....
پاسخ:
کامنتت حس خواهرانه، خواهربزرگانه داره. :)
مرسی خیلی ممنون. چشم چشم قول میدم به حرفات فکر کنم.!
شما خودت جایزه ای عزیزم. 
پاسخ:
نهههه. یعنی اینکه بععله، اصلا چی میگم من.
به هرحال باید جایزه اتو بگی، من حرفم دوتا نمیشه این پست جایزه داره. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">