"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

صرفا برای ثبت شدن

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

+ پیام دادم: آبان ماهی عزیز تولدت مبارک [با چند تا کیک و از این گیف های تلگرامی]

_ گفت: مرسی [کلی شکلک قلب و بوس]

+ نوشتم: فقط قربون دستت روزش کدوم بود؟؟

_ جواب داد: نابودم کردی. [با خنده البته]

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۰۲

نظرات  (۲۶)

فش دادی رسما:)
پاسخ:
عه نه بابا :)
بجای اینکه از یکی بپرسم از خودش پرسیدم خب :))
طرف رو داغون کردی با تبریک گفتنت :))
پاسخ:
آخه من فکر کردم شاهکار کردم تازه :))
عب نداره. به نظرم همین که یادت بوده خوبه هلما:)
پاسخ:
مرسی درک :)

۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۱ معدنچیِ یاغی
" دنبال شدی، بدنبال " عه خاصی تو تبریکتان موج میزد!
پاسخ:
:)))
هیچ وقت درگیر این دنبال شدی ها نشدم. :)
ذاتا لاکچری ام داغان :))
استادم آبان ماهیه
نمیدونم چندم
هی میخوام برم بپرسم استاد چند آبان بودین
هی میگم نکنه ناراحت شه بگه بعد این همه مدت یادش نیست
نمیپرسم. هر حدسی زدم همون رو مبنای درست میزارم. مثلا تهش هم توضیح میدم :)
پاسخ:
بپرس :) [چه جوی هم میدم]
من باشم اتفاقا خوشحال میشم. :))
پارسال تولد نرگس(پاکنویس) زنگ زدم از دوست مشترکمون پرسیدم، چند روز قبل تولد خودش پشت گذاشته بود توش به تولدش هم اشاره شده بود. :))
:))) 
ولی صداقت توش موج‌ میزد ، همین که به یادش بودی غنیمته:)
یاعلی
پاسخ:
:))
ذاتا خوش بینی :)
یه ناب بودن خاصی تو وجودت موج میزنه.
:)
پاسخ:
:)
بالاخره یکی فهمید:D (تف به ریا) :))
یقین دارم خودت خیلی خوبی که بقیه رو خوب میبینی عزیز دلم:)
پاسخ:
تف :))
تصدیق میکنم حرفتو، بازم تف تو ریا :)
اشکال نداره. مهم نیست...
پاسخ:
:)
روزش برام مهم بود.
منهدمش کردی درواقع :)
پاسخ:
:)
نه بابا، خیلی بچه خوبیه :)) بچه :))
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۵ مریــــ ـــــم
یکی از دوستای صمیمیم و دختر خالم و پسر داییم تولدشون اسفند ماه
یکیشون 3 یکی 5 و یکی 8
هییچوقتتت یادم نمیمونه کدوم روز مال کدومه
همیشه میذارم بشه روز 9 اسفند بعد به هر سه تاشون تبریک میگم 
:|
پاسخ:
اطراف منم اکثرا روز تولداشون نزدیک به همه :))
حالا چرا میذاری 9اسفند تبریک میگی؟؟
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم جز یه تعداد معدودی، تاریخ تولدها یادم نمی مونه:|
اغلب با دو روز تاخیر تبریک میگم-_-
پاسخ:
:)
آره دیگه نمیشه برا همه رو حفظ بود.
ای جانم.
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۹:۰۹ جناب دچـ ــــار
سلام :))))
پاسخ:
علیک السلام :))
بذار یه راه حل بهت بگم عزیزم (:
منم چون تعداد دوستام زیاده گاهی تاریخ تولدشونو فراموش میکنم واسه همین این تاریخا رو توی سالنامه مینویسم و اینطوری یادم میمونه (:
پاسخ:
مرسی مستور جان :)
اکثرا ماهش یادمه بین یکی دو روز شک میکنم.
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۱ 🍁 غزاله زند
:))  حالا اینم تنوعیه..خلاقیتِ جدیده 😂
پاسخ:
:)) اینجوری نگاه کنیم بهتره ؛ ))
۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۵:۰۷ مریــــ ـــــم
میگم تولد گذشتتون مبارک
:|
اخه همشون ناراحت میشن اگه بفهمن دقیق روزشو نمیدونم
پاسخ:
:)))
مریمی دیگه :)
دیگه جمله دوم رو نباید میگفتید

اگر خودش چیزی نمیگفت که حل بود. اگر هم میگفت "امروز نیست"، باید میگفتید "میدونم ولی برای من هر روز آبان روز توئه"
پاسخ:
آخه میدونستم اواخر آبانه، دقیقا برا فهمیدن روزش پیم داده بودم. :))
شمام زرنگیدااا
۰۳ آبان ۹۶ ، ۲۳:۲۹ פـریـر بانو
از اتاق فرمان اشاره کردن طرف خودش از همون اول فهمید روز تولدش رو یادت رفته :))
اون نابودم کردی هم معنیش تو مایه های" عاشقتم ینی" بود :))))

خداییش خیلی خندیدم پری. از دست تو :))))
پاسخ:
اتاق فرمان مام میگه: صاحابش اومد. :)))
آره خیلی چسبید اون عاشقتمه ^_^

خیلی :)) دیگه یه پری بیشتر نداری که :)))
۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۰۵ פـریـر بانو
:)))
عزیزدلم *_*

:: والا! همینو بگو...یه پری بیشتر ندارم که ^_^
پاسخ:
:)))
*_*

:: قرررربونت حریرم. ^_^
۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۱۵ פـریـر بانو
(می آید جلو، یک ماچ محکم می نشاند روی لُپ چپ پری و لبخند زنان و بای بای کنان، می رود)

*_*
پاسخ:
آدمو مجبور میکنی عاشقت بشه :)

شبت خوش *_*
فقط ماهش باشه که تولد خیلیا یادم میمونه :/
پاسخ:
:))
آخه تولد خیلیا که مهم نیست :)
۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۲۴ פـریـر بانو
عزیزدلم *_*

شب تو هم بخیر فرشتۀ مهربون :*
پاسخ:
^_^

عزیزم من جنبه ندارما :))) :*
برا خیلیام من مهم نیستم که :)
پاسخ:
آره دیگه قانون طبیعته :)

۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۳۰ פـریـر بانو
ای جان :))
خب هم پری هستی هم مهربون. میشی فرشتۀ مهربون دیگه ^_^
پاسخ:
:))
بلی دیگه نمیشه رو حرف حریربانو حرف زد. *_*
چه طبیعتیم داره این قانون :)
پاسخ:
چه طبیعتی؟؟ :)
الان که فکرش رو میکنم نمیشه گفت قانون.
۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۳۵ פـریـر بانو
بلی بلی :)) *_*
پاسخ:
عزیزم :)
*_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">