"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خلاقیت جانم خلاقیت

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

ظرف های یکبار پر شده بودند از شله زرد، حالا نوبت تزئین بود ولی گویا شابلون نوشته یا تصویر نخل توی خونه نداشتیم، خیلی دیروقت بود و آدمای خونه یکی از یکی تنبلتر. اینجاست که ضرورت داشتن یک دختر خلاق تو هر خونه ای حس میشه.

درسنه در نهایت شکل روی شله زردها شد اونچه که در تصویر پایین میبینید ولی مهم اینه که: 

1. خلاقیت اینجانب ثابت شد. :)

2. تلاش کردم. :)

+ یک اربعین دیگر هم سپری کردیم، خدا میدونه اربعین سال بعد رو خواهم دید یا نه.

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۱۸

نظرات  (۳۸)

نخسته :)
پاسخ:
سلامت باشید. :)

خواهر ... :)
پاسخ:
باجی ... :)
خدا حفظش کنه
خدا حفظتون کنه

:)
پاسخ:
قربانت :)
خدا لیلی ما رو هم حفظ کنه.
همین که تلاش کردید هم خوبه:)
پاسخ:
دقیقا :)
نکته سنج و منصف.
تواضع خانم! تواضع!
ریا خانم! ریاع!
تف تو ریا خانم! تفففف 
:)))
پاسخ:
جناب OVe میگم جوونترها تشویق شن برادر :)
تقبل االله :)
اصلا تف تو ریاا
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۰ ماهی کوچولو
اتفاقا خواستم بگم خب یکی رو کاغذ یا مقوا میکشید با کاتر می بریدین :))))))
پاسخ:
بابا تفااهم :)))
ولی مقوا بهتر میشدااا (سر خود را میخارد)
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۲ ماهی کوچولو
:)))

بیا بغلت کنم اصن

مقوا نبوده حتما و گرنه میدونم به ذهنت میرسید :))))
پاسخ:
:))

سفت تر لطفا :)

بلی بلی حتما (اینبار چشمک میزند)
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۵ ماهی کوچولو
چشممم سفت سفت بغلت میکنم

جان جان (لپ هلما را می بوسد)
پاسخ:
قربونت :*

هلما هم لپ ماهی رو میبوسد.
خاع
ما هم پشمکِ غنی شده هستیم :)))
پاسخ:
:))
نه نه شما پشمک داغان هستید نه نه پشمک چیه مستر OVe داغان :)
خا خا :))
پاسخ:
من عوض شما یه بشقاب خوردم خیالتان راحت :))
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۰ ماهی کوچولو
خدا نکنه :*

ماهی غش میکند از ذوق و استرس خوانده نشدن پیامش توسط رفیق جانش
پاسخ:
عزیز :)

ذوق خوبه فقط دق نکن جان من، میخواند میخواند مجال بده تووو :)
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۴ ماهی کوچولو
هی آنلاین آفلاین میشه :( ولی نمیخونه

هم استرس دارم بابت جوابم چون اولین باره دارم اعتراف میکنم اینجوری هم نگرانشم خیلی حرکات بی سابقه ای داره انجام میده چند روزیه
پاسخ:
:| غصه نخور پیش میاد :|

امان از این اعتراف هاااا، احتمالا رفیق جان هم اندازه تو استرس داره خب.
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۷ ماهی کوچولو
اون فکر کنم دیگه رفت تو افق از زور خجالت :))))

منم دارم احیا لازم میشم هر چی میگذره دستام بیشتر یخ میکنه :)))
پاسخ:
:)))) چی گفتی کلک :))

عاشق این صحنه ام اصلا، بعدنا یادآوریش هم یحتمل تنت رو سرد خواهد کرد. :)
یعنی خلاقیتتون تو لوزالمعده م!!!
پاسخ:
:)) باز دندون میگفتین تخصصی تر بود که. :)
نه آشپزی شما خوبه. :)
من واقعا بهت افتخار میکنم:)
حالا با این همه خلاقیت چرا باز چهارتا خط کشیدین؟:))
+قبول باشه
پاسخ:
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری :)))
نشد خیلی بد میشد :| اصلا مقایسه کن خلاقیت منو با چهارتا خط زنداداش :)
+ قبول حق
:))
باز به همون چهارتا خط زن داداش:D
پاسخ:
:))
دیوونه یه چند ثانیه دووم بیار خووو :)
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۶ ماهی کوچولو
اعتراف به علاقه بود :)) تا حالا اعتراف نکرده بودم :)) 
پاسخ:
بلی بلی حدس زدم بسلامتی :)
هزاران سال همینجور علاقمند بمونید و علاقمندتر شوید حتی *_*
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۷ פـریـر بانو
ای جان... دختر خلاق ^_^

قبول باشه نذرتون :)
یه اربعین دیگه هم گذشت...
پاسخ:
حریر جاااانم ^_^

ممنون قبول حق.
دعاااا کردماا :)
آره.
نمی تونم، میدونی خو کلا عجولم:)))
پاسخ:
:)) عجول و صادق و دیوونه :)
قبول باشه هلمایی :)
خلاقیتتون مستدام ^__^

+
اربعین سال دیگه امیدوارم پر بارتر از اربعین امسالم باشه !

التماس دعا :)
پاسخ:
قربونت وارانی، قبول حق :)
ممنون ^__^

+
ایشالا مرسی.

مگه میشه دعا نکرده باشم. :)
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۲:۲۰ פـریـر بانو
عزییییز دلم :***

ای جان دلم. دعاهات قبول دختر خوشگل :**
پاسخ:
:*  ^_^  :*

ایشااااااالا :*
ممنونم ^__^
ریا نشه منم دعاتون کردم‌:))
تف به ریا :|:)))



برای فرشته،  بازیگر هم اضافه کنید :دی :))
پاسخ:
:)
^__^ مرسی مرسی نمیشه :)
تففف :))

:)) بازیگر :))
آشپزی من که رفت تو معده م! و همچنین جاهای دیگه ای که معذورم از گفتنش!!!
پاسخ:
:)))
سکوت میکنم. :))
اتفاقا من بازیگر خوبی نمیشم چون همش خنده ام میگیره:))
 در کل به شدت خوش خنده و خوش گریه ام پس به درد بازیگری نمیخورم:))

پاسخ:
میتونی کارگردانی کنی :))
مبهم شدا شایدم به درد بازیگری بخوری ^__^
قبول باااشه خوشگل خانوم:)))
پاسخ:
مرسی مهدیس جانم :)
آی ام خوشگل ^__^ چشات قشنگن دختر.
:))
به درد چی؟
پاسخ:
:)))
قشنگ معلومه سرم درد میکنه ها :))

+تصحیح شد.
:)
نمیدونم‌ حالا بعدا بهش فکر میکنم:))) 
+ برو استراحت کن عزیزم، شبت بخیر:)
پاسخ:
فکر کن حتما، احتمالا به نتایج خوبی میرسی:*
+ قربووونت ببینم چطور میشه. :)
شبت بخیر😗
یعنی هیچ کس نبود بدون شابلون بنویسه؟!!
پاسخ:
ریسک نکردیم، امتحان کردیم خوب نشد. :|
سلام
تزئینات شل زردهات خوشکلن
وزیبا وخسته هم نباشی
اگرمیشددورشم تزئین میکردی بهتربود
مثلاًمربعی،دایره ای،مثلثی
ومن کلاًباشل زردهامیونه خوبی ندارم
توروبااون عکی های شله زردهابه خدامیسپارم:)
پاسخ:
سلام
ممنون ولی تزئینش کار من نیست :)
۱۹ آبان ۹۶ ، ۰۹:۱۹ آقای دیوار نویس
خسته نباشین :))

پاسخ:
سلامت باشین :)
الحمدلله
نذرتون قبول
پاسخ:
خیلی ممنون :)
ان شاء الله اربعین سال بعد کربلا باشی. من پارسال بودم و چقدر پشیمون که امسال نرفتم...
پاسخ:
ممنون ایشالا :)
آره یادمه، اتفاقا فکر میکردم امسال هم بری شما ولی خب نشد.
حالا،کارهرفردی که هست،بهش پیشنهادبده پیشنهادهای
من روبرای اربعین بعدی درنظربگیرد
باتشکر:)

پاسخ:
اوهوم باشه :)
خب حالا واقعا خط صاف کشیدن هم شابلون میخواست؟ :))
پاسخ:
:))
نه دیگه اونو بدون شابلون و دستی انجامش دادیم. :)
۲۰ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۳ مریــــ ـــــم
مام صبح اربعین اوضاعی داشتیم با تزیین
:))
قبول کن قسمت سخت و حوصله بر شله زرد تزیینشه
پاسخ:
میفهممت :))
صددرصد قبول میکنم :)
۲۰ آبان ۹۶ ، ۰۹:۳۶ مریــــ ـــــم
این همون روسریست هااا
:)
دقت داری؟
پاسخ:
قبل گذاشتن عکس منتظر بودم چه کسی به این مورد اشاره میکنه، تازه پست دیدن نرگس هم عکسم با همین شاله :)
یه چیزی به دلم بشینه همش اونو استفاده میکنم، اصلا پوششم تو خونه اوضاعیه، برا همون یه شلوار ساق بلند و یه بلوز بلند با یه شال دم دست میزارم مهمون اومد جلدی بپوشم. :)))
۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۱ جنابــــــــ دچار
انگار طرح شما رو اجرا نکردن که! :))
پاسخ:
قدر نمیدونن که :))
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۸ محمود بنائی
آفرین آفرین :)  دلمان خواست، امیدوارم مادرم بتونه به قولش عمل کنه و امروز ما هم شله زرد داشته باشیم :) 
پاسخ:
ممنون آقا محمود :)
ایشالا که میتونن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">