"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دلخوشی

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ

یکی پیدا شه و بپرسه "خوبی؟؟" و تو مثل آتشفشانی که شروع به فوران کرده بگی "نههههههه". نپرسه چی شده چرا شده، فقط برات حرف بزنه، بنویسه. از هر دری از هر وری، هیچ توصیه ای نکنه، از ناراحتی های خودش نگه فقط حرف بزنه.

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۲۱

نظرات  (۳۷)

دلخوشیت قشنگه هلما :)
پاسخ:
:)
خودمم قشنگم مگه نه لیلی؟؟
چی شده؟
چرا شده؟
اصلا اجازه بدید من یه توصیه ای بکنم
پاسخ:
الان خوبم :)
منتظرم بشنوم.
یاد یه کامنت بلند بالاتون زیر یه پستم که برا پارسال بود افتادم. :))
مگه میشه؟!
پاسخ:
شده دیگه :)
پیدا میشه ،هستا ، ولی کمه:)
پاسخ:
بله بله اصلا گوهر و جواهرن این آدما 😜
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۳۹ ماهی کوچولو
خووو من پایه ام :دی آیدی یا شماره بدم بیای تلگرام ؟ :)))
پاسخ:
:)))
چانگ چونگ چینگ. هانگ مانگ؟؟ :)))
بیا با هم یه گفتمانی داشته باشیم!
پاسخ:
:)
دیگه چه خبر؟؟ :))
سلام خوبید ?!
پاسخ:
سلام...
دلم نیومد وقتی خوب نبودم این کامنت رو جواب بدم. :)
ممنون یاخجیام آقاعلی.
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۶ פـریـر بانو
خوبی پری جانم؟
پاسخ:
حریر جوووونم😍😍
خوب نبودم ولی الان بهترم، میدونی که من به خودم سخت میگیرم و باید که بتونم خوب باشم الان خوبم. :)
واقعا به این فرصت نیاز دارم..!
پاسخ:
مهدیس :)
میفهممت.... 
دلت چقدر زود خوش میشه:))
پاسخ:
:))
اینطوری نباشم که باید دق کنم.
چقد من خوشبختم پس
پاسخ:
هییییم..
یعنی چطوری؟؟
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۰:۵۷ ماهی کوچولو
:))))))))))))

الان ملت ارور میدن
پاسخ:
:)))
😲😲😲😲 این قیافه ملته الان :))
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۱:۰۵ פـریـر بانو
اوهوم. پری باید خوب باشه...فرشته ها مگه حالشون بد میمونه؟
عزیزدلم...نبینم غماتو رفیق :* :*
پاسخ:
بلی بلی چشم :) عه راست میگیااا منم فرشته مهربون :))
فدای تو 😙😘 ممنون :*
مثل اینکه شمام حافظه خوبی دارید:)
پاسخ:
ای یکمکی هنوز با آلزایمر فاصله دارم :))
توصیه؟؟
دیگه الان حسش نیست توصیه ای داشته باشم:)
پاسخ:
:))
دست شما درد نکنه :)
دلخوشی اسمِ یه موزیکِ رپ هم هست که یه جاش میفرماد:
دل نبند
که تَش تلخیه!
میشی مثلِ من
نفس تخلیه
[ خود زنیِ حضار ]
پاسخ:
:)
دلخوشی حتی میتونه اسم فیلم هم باشه.
مرسی که گفتین برم دانلود کنم، یه آهنگ جدید میتونه حال خوب کن باشه :)
خودزنی :))
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۱:۲۸ פـریـر بانو
اوهوم فرشته‌ی مهربونی ^_^
قربونت😘😘

@ove

آقا آهنگ غیرمجاز معرفی نکنین :))))
پاسخ:
:))
😗😙😘
^__^

@ OVe
برادر توبه کن، خواهر حریر از سازمان گشت بیان :)) 
حریر فقط گونی نیار لطفا
در هنگام زلزله بین چهارچوب در قرار بگیرید
اینم برای اینکه توصیه ای کرده باشیم و دل شما هم نشکنه
پاسخ:
:))
چقد هم بفکر دل دوستانید شما :)
ممنون فقط والا راستش من یکم دیر میفهمم زلزله رو.
گوش ندید این ر باباع :| چی سریع میرن دانلود میکنن :| لازم به دانلود بود خودم میگفتم دگه :| دانلود نکن خواهر نکن نکن :| :))))) 
اینا پسرانه ان! رپِ عامه پسند خواستید بگید یه چیزای دگه معرفی کنم :| :))) 

@حریر
بخوابید باباع :/ ما خودمان گشتِ ویژه ایم :/ از این ون مشکی ها :/
پاسخ:
اصلا پیدا نکردم برادر :))
من همیشه چوب سادگی و اعتمادمو میخورم داغان :)
عععی بابا باشه حالا یه خوبشو معرفی کنید حس دانلود کردن دارم :))

@
تقبل الله. حریر برادر با شما کار دارن.
تقبل الله برادر خسته نباشید برادر
چقد هم بفکر دل دوستانید شما :)

الان این کنایه بود؟:)
آره راستش دل دوستان زیاد واسم اهمیتی نداره:دی
پاسخ:
نه اتفاقا تشویق و تشکر بود. :)

ای بابا یه بار تعریف کردماااا
یه سری از کامنت ها من ر وادار کرد این پست ر لینک کنم:
http://words-gray.blog.ir/1396/05/22/بلاگرشیما
:)))))

و اما معرفی رپ! چجوری باشه؟! فلسفی؟! انگیزشی؟! عاشقانه؟! سیاسی؟! اجتماعی؟! میکس؟! با سسِ قرمز یا فرانسه؟! نوشابه نارنجی یا سیاه؟! میخورید یا میبرید؟!
پاسخ:
حس لپ تاب روشن کردن ندارم فردا لینک رو میبینم :)
عه نه آدرس سر راسته نگاه میکنم الان
بگم نخواستم یا غلط کردم خوبه؟؟ 
من چه بدانم یه چیز داغانی بگید خوووو

++ تیکه میپرانید؟؟؟
شفیرو شلما و فرکسی تابلو نبود آیا؟؟ 
داغاااااااااااان :))
فردا دگه از دهن میفته :)))))

نه که هوا سرد شده، یه رپِ مرتبط با هوا و نوستالژیک میفرستم اصن حال کنید نصف شبی :))))

http://dl.nex1music.ir/1393/09/10/Tik%20Taak%20-%20Booo%20Sarde.mp3 


همین لینکو کپی کنید تو مرورگر اوکی کنید حله :)))
پاسخ:
بلی حق باشماست :)))
منم تنبل ولی باشه :)

مرسی خیلی مرسی :)
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۹:۳۳ مریــــ ـــــم
خوبی؟
پاسخ:
ساعت:12:59 سال:1396 ماه:آبان روز:دوشنبه 22ام بلی خوبم :)
ممنون.
خداروشکر خوبی! 

+نگران غرب نشینای عزیزمون بودم که تقریبا خیالم از بابت دو نفر راحت شد : )
پاسخ:
ممنون.

+ هییییم خیلی سخته بیشتر از 200نفر فوت شدن :(
خداروشکر دوستان بیانی حالشون خوبه.
اصلا شک نداشته باش.
هلما. مگه میشه قشنگ نباشی؟
پاسخ:
ممنون لیلی :)
مگه میشه رو حرف لیلی حرف زد.
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۳ مریــــ ـــــم
الان چی؟؟
پاسخ:
خوبم :)
تو خوبی؟؟
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۴ مریــــ ـــــم
خب خوشحال شدم
من خوبم فقط گشنمه
:|
پاسخ:
:)
یه چیزی پیدا کن بخور خب.
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۴ مریــــ ـــــم
دارم میرم خونه
:))
پاسخ:
خوبه پس :)
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۱ جنابــــــــ دچار
الان بهتر شدی یا بازم حرف بزنم؟
پاسخ:
:)
خوبم.
گوش های من همیشه شنواست :)
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۶ جنابــــــــ دچار
چشات چی؟ :)
پاسخ:
هیییییییم....
حرف یزنه؟!

اینجور وقتها معمولا میگند گوش کنه که!! :)
پاسخ:
اوهوم... نمیدونم.

آخه من نمیتونم حرف بزنم. :)
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۷:۵۴ خانم کریمی
#دلخوشیهای صورتی
پاسخ:
حتی یاسی :)
کامنتت خیلی چسبید.
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۸:۱۰ خانم کریمی
چه جالب.منم عاشق رنگ یاسی ام
پس ازنوبرایت میگویم:
#دلخوشیهای یاسی
پاسخ:
چه تفاهمی ^_^
مرسی مرسی 💜
سلام 
الان خوبی ایشالا ؟:)
خوشی عزیز خواهری :**


به کوردی حرف بزنم یا ترکی خواهری ؟:))

ایشالا حآلت خو بو 
و خوشآل بووی :)
گیآنَکم ویرِت وخوت و روحت بو ❤❤

پاسخ:
سلام واران.
نمیدونم...

الان حال کردهای وطنم را باید پرسید. :|
ممنون واران ممنون.
http://shikhouse.ir/
پاسخ:
:)
سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96
پاسخ:
:)
یعنی این فرصت رو اغلب دارم
این آدمه رو که این سوالا رو ازم بپرسه رو دارم
خیلی خوووبه خیلی
پاسخ:
خوبه :)
من کلا جور دیگه متوجه شده بودم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">