"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نباید سرما بخورم.

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ب.ظ

همه چی میخواد دست به دست هم بده و من سرما بخورم ولی دارم مقاومت میکنم. سشووارم پریروز سوخته، موهام خیسه، گاز هم به لطف همسایه پوکید.

داغان رانندگی میکنی حواست رو جمع کن خب، با حوله رو موهام ورمیرفتم که یهو یه صدای مهیبی اومد، فکر کردم خدایی نکرده ماشین چپ کرد، صدا ادامه داشت. از شانس خوبم بخاطر اینکه سرما نخورم لباس مناسب پوشیده بودم، زود پریدم بیرون، بله همسایه با ماشین سنگین(اسمش رو نمیدونم) داشته از تو کوچه رد میشده، گوشه ماشین گرفته به لوله گاز خونه ما، با هول و ولا شماره 194 رو گرفتم الان صداش رو خفه کردن ببینیم چه میکنن.

اه از همسایه هم شانس نیاوردیما، یعنی سرما بخورم صدام بگیره میزنم میپوکونمشون. :|

طفلی هم وطن های زلزله زده. :||

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۲۷

نظرات  (۲۱)

۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۸:۴۳ ماهی کوچولو
اگه سرما خوردی آدرس بده من بیام بهش اصول اولیه ی رانندگی بعلاوه ی شهروندی رو خیلی نرم و ملایم و دلپذیر یادش بدم قول میدم نمیره فقط یکم دردش بگیره
پاسخ:
اتفاقا تا تیتر جدید پستت رو دیدم گفتم: باید بسپرمشون دست ماهی :))
:| 
سرما خر است :|
پاسخ:
:|
سرماخوردگی خرتر است :|
الهی!
یه بخاری برقی کوچولو ندارین؟!
حداقل تا درست کنن و بخاری بتونه روشن بشه از اون استفاده کنی
إن شاءالله که سرما نمیخوری
دعا میکنم (:
پاسخ:
تو انباری هست ولی فکر کنم مشکل داره.
الان برا منطقه رو قطع کردن ببینیم چه میشه، والا من انتظار نداشتم اینقد بی تفاوت برخورد شه طفلی بابا خودش رفت تعمیر کار آورد.
فدات :)
ای بابا، سعی کن لباس گرمهات رو بپوشی و پیشگیری کنی از سرما خوردگی، شیر هم بخور برات خوبه، تا خدایی نکرده مریض نشی.
 میدونی اینجا هوا خیلی خوب شده ولی هنوز گاهی پنکه میزنیم:))
فردا برای کرمانشاه اعلام بارندگی کردن، خدا خودش بهشون کمک کنه واقعا.
یاعلی
پاسخ:
خودمو چپوندم زیر لحاف :)
پنکه! !!! 
چه باحال :))
ای خدا...

+ درست شد خداروشکر :)
۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۸:۵۸ ماهی کوچولو
بده :)) بذار جای آقای بوقم بزنمش
پاسخ:
:))
خالی میشی :)
حقشه به علتِ عدم رعایت حق پخشِ داغان ازتان شکایت کنم! و غرامت بگیرم ازتان!
پاسخ:
حق وتوو میخوایین؟؟ :))
خیلی بی رحمین، به ننه بابام رحم کنید خب :)
منم که میگم حقشه هر بلای سرش بیاری :/
تف به سرما خوردگی:|
پاسخ:
والا، با چی بزنمش؟؟ :)
تف :|
۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۹:۰۳ آقای دیوار نویس
اگر سرما خوردین از دم نوش بِه و عناب فراموش نکنید :) 
پاسخ:
عناب!! نخوردم دمنوشش رو :)
ممنون.
اوه اوه اوه خدا نکنه سرما بخوری (یادمه گفتی رو صدات و حنجره ت هم تاثیر میذاره نه؟) :||

+بزن لهش کن :/ والا : )))))
پاسخ:
آره آره محبوبه، برا چهارشنبه هم قول دادم.

+ حقشه :))
سرتوباچندتاروسری بپوشون ویه کلاه پشمالوبزارروسرت
وپتورودورخودت بگیرتابدنت دچارافت نشه وسرمانخوری:(
پاسخ:
الان خوبم :)
ممنون.
سلام 
از سیر و پیاز بدت میاد یا خوشت میاد ؟
بگو تا کاری کنم‌ سرما نخوری :))


+
واقعا هوا سرده خیلی سرده و برخلاف همیشه هی دارم دعا دعا میکنم که خدا بهشون رحم کنه و بارون نباره و هواشناسی اشتباه گفته باشه که فردا قراره خدای ناکرده اونجا بارندگی باشه :(

پاسخ:
سلام...
هر دوش رو دوست دارم، فقط دوشنبه کلی کار دارم و کلی آدم خواهم دید. :))

+
هیییییم... خدا رحم کنه.
همون علمک گاز رو بزنید رو مخشون:)
پاسخ:
:))
عالی تر از این نمیشه.
پس همین امشب یه عدد سیر خام رو بذار وسط دهانت و بمدت یکربع استشمامش کن :)
این کار باعث میشه سرماخوردگی اگر قراره بگیری ازت دور کنه :)
برای بوش هم یه مقدار جعفری بزار رو زبانت  بوی بد سیر رو از دهان خارج میکنه :)
یا خمیر دندان فلوراید رو ، رو زبانت بذار و بعد آبکشی کن اینم بوی سیر و پیاز رو از دهانت خارج میکنه :)
فردا هم جلوی آفتاب وایسا ولی سعی کن هوای سرد بهت نخوره اگر شده پشت پنجره این آفتاب بذاره بهت بخوره :)

پیاز هم میام میگم چکار کنی که سرما رو ازت دور کنه :)

دوشنبه ی آروم و بی دغدغه و پر از حس شیرین و دوست داشتنی برات آرزومندم :)
ایشالا موفق باشی تو روز دوشنبه علمی ات :)

پاسخ:
واران استادیا :)))
ممنون.

البته همایش پنجشنبه است، دوشنبه کارهای دیگه دارم..
فدات ^_^
۲۷ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۳ مریــــ ـــــم
فکرنمیکردم پکوندن هم بلد باشیدختر
:)
پاسخ:
مریم میپوکوندم وقتی پوکوندن مد نبود :))
نگا نکن اینجا آرومم :)
ای وای چه بد موقع. مواظب خودت باش سرما نخوری.
می تونست خیلی خطرناک باشه این اتفاق. خدا رو شکر حادثه ی بدی رخ نداد.
حالا درست می شه. ایشالا سرما هم نمی خوری.
پاسخ:
آره بد موقع بود، البته باز بد موقع تر نبود.
اوهوم ترسیدم منم...
درست شد خداروشکر :)
۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۰:۵۵ شاتوت (Lilac)
 سلااام :))))
امیدوارم هلما جونم اصلا یرمانخوره و حالش همیشه عالی باشه :*
منم خیلی بایبد مواظب باشم سرمانخورم چون واقعا بددد سرمامیخورم :)
پاسخ:
سلااااااام ^__^
به به شاتوت خوشمزه :)
مرسی مرسی شکر خووبم.
آره خانم دکتر خیلی مواظب خودت باش خیلی.
گاهی مجبوری  تسلیم بشی
مخصوصا وقتی هر روز یه نفر سر کلاست بینی اش گرفته 
و هی داره عطسه می کنه و صداش در نمیاد1
مجبوری تسلیم شی
پاسخ:
:|
اینو درک میکنم.
یادمه قدیما هرکی خونه امون سرما میگرفت مامان میگفت از مدرسه آوردی، چون خونواده یا دانش آموز بودن یا معلم. :))
الانم آبجی وقتی میاد خونه میگه: امروز سوین سرما خورده بود، امروز آیسل سرما خورده بود و... :|
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۲۳ امید چِرَوی
ابشالله که هیچ وقت سرما نخوری :)

من چه حواسم باشه چه نباشه بلاخره سرما میخورم ؟(دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره) برای همین هم زیاد سخت نمی گیرم و پیگیرش نمی شم . اصلا اگه سرما نخوریم و سیستم دفاعی بدنمون درگیر نشه قوی هم نمیشه و همچنان احتمال سرما خوردنمون زیاد خواهد ماند .

پاسخ:
خیلی ممنون. :)

نامردیه والا :))
اینجوری دیگه همه سرما میخورن.
۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۳۳ פـریـر بانو
قشنگ معلومه چون اجرا داری ابر و باد و مه خورشید و فلک دست به کار شدن :))))

ایشالا که سرما نمیخوری. خوب خودتو بپیچون. چایی دارچین هم زیاد بخور بدنت گرم بمونه :***
پاسخ:
زدی وسط خال :)))

فعلا که شکرخدا خوووبم ^_^
مرسی.
آب لیمو و عسل + شلغم: دکتر احسان وارد میشود!

یادمه چند سال پیش یه ماشین ترمزش بریده بود همینجوری اومد تو حیاط خونه مون..شانس آوردیم کسی پشت در نبود
پاسخ:
یادمه پارسال کنجد تجویز کردین جواب داد. :)
ممنون.

اوووه اووووه خداروشکر کسی نبوده. چه خفن.
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۹ פـریـر بانو
خداروشکرررر ^_^
پاسخ:
ممنون *_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">