"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تو استاد اینی که "خودت رو از چشم بندازی".

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

گفت: یکی از مهارت ها و یکی از ضعف هام رو بگو.


# همینقدر بی ملاحظه

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۶/۰۸/۲۸

نظرات  (۲۹)

یادم باشه یه همچین سوالی درمورد خودم ازت نپرسم :دی
پاسخ:
فروزااان :)) تو ماهی.
باور کن غول بی شاخ و دم نیستم. :)
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۴ פـریـر بانو
از اون جوابایی دادی که در لحظه قلب آدمو از کار میندازه :| :))
پاسخ:
میدونم.
چون همون اندازه قلب خودمم از کار افتاد. :| :))
من متوجه پست نشدم!
پاسخ:
بابابزرگ بیان :)
واضح و مبرهنه که!
ازم سوالی رو که تو متن پست نوشتم رو پرسید و عنوان جوابیه که من بهش دادم. :)
:********************************

نه نه باور نمیکنم.دروغه :دی
پاسخ:
:***

دروغ سنج وصل میکنیم. :))
همینقدر داغان!
پاسخ:
داغان داغان :)
درس پس میدیم. :))
صحیح :)
پاسخ:
:) اوهوم :)
نمدونستیم اینقدر رُک هستید هاا
از این به بعد احتیاط کنیم :|
پاسخ:
هیییم راستش بعضی اخلاقا ثبات ندارن، ولی درکل آره یکم رکم :)
نه بابا ارادتمندم :))
مشتاق شدم ببینم در مورد من چی میگی پــری مهربونم:)))
پاسخ:
مهدیس اینجوری با صراحت گفتن سخته بخصوص تو فضایی مثل وبلاگ :)
مهدیس بانو دختر گلمونه *_*
:))))
اصن عبارت فقط ترکیش :)))
پاسخ:
:))
اینقد دوست دارم خیلی خووب میفهمید. :))
فقط و فقط ترکیش :))
سلام:)
پاسخ:
علیک السلام شادورد جان. :)
زدی طرف رو ناکار کردی که دختر:))
باید کنارت تابلو" با احتیاط قدم بردارید" رو نصب کنن:D
منم دیگه ازت سئوالات انتقادی نمیرسم، میزنی پودرم میکنی:))
یاعلی

پاسخ:
:))) گفتم یه تلنگر زده باشم. :)
فرررررررررشته 😈😈😂😂 دیوونه. :)
تو مواظب خودت باش به منم اعتباری نیست، یهو دیدی وسط قربون صدقه رفتن زدم خط انتقاد. :))
یاعلی مدد 
بله،سوال برای خودشناسی خوبه:)
ولی من این روازادمابرای پیبردن به
خصوصیاتم میپرسم
واگرجواب درست حسابی داد
که خوددوسته
ولی نداد،یک رباته وبهتره نباشه.....

پاسخ:
هیییم نمیدونم بعضا خوبه و بعضا نه.
اوهوم آره. :)
یاد این متن افتادم:
"یکی از ویژگیام اینه که
دل همه رو می برم
جز اونی که ازش خوشم میاد
اونو قشنگ از خودم متنفر میکنم!
خاک تو سرم...."
من گاهی اینجوریم یعنی اغلب اوقات D;
پاسخ:
چقد بده اینطوری :||
راستش نمیدونم، شایدم نمیخوام قبول کنم منم اینجوریم... شاید.
مستور که دوست داشتنیه. :)
خوبه هلما
باور کن
اینکه بتونی دقیقا ویژگی بد یه نفر رو بهش بگی خیلی خوبه
شاید در لحظه کلی جا بخوره حتی
اما بعد ترش میفهمه چقدر مهربانانه بوده :))
پاسخ:
مرسی که گفتی خوبه :) 
دعا میکنم ماه رو کامل کامل ببینی *_*
اوهوم، من خودمو میشناسم ته دلم چیزی نیست زبونمم نیش نداره، مرسی که میدونی از مهربونیه. :)
:))
شاید فارسیش بد بنظر بیاد ولی ترکیش اصلا بد نیست :))
پاسخ:
:))
آره دقیقا. :)
پست رو خوندم و به عادت همیشگی اومدم کامنتا و جوابایی که به کامنتا دادی رو بخونم که کامنت مســـــ ــــتور توجه مو به خودش جلب کرد :|
ینی زد تو خالا ----_____----
پاسخ:
چه عادت خوبی :)
اصلا من حس میکنم هر سیبل میتونه چندین خال داشته باشه.
اوهوم مستوره بانو دیگه. ---___---
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۸ آقای دیوار نویس
بچاره طرف :|
پاسخ:
خودتون "ی" رو انداختین؟؟
خوشبحال طرف :)
اشکال نداره، انتقاد کن خواهر، من آدم انتقاد پذیریم:||

پاسخ:
آفرین بالام جان :)
اولیش اینکه: تو چقد خفن طورخوبی آخه😠
انتقادهات اینجورین؟:))
 ادامه بده عزیزم از صبح انتقاد کن تا شب اگه من اعتراضی کردم:))
پاسخ:
دیگه چی بگم آخه؟؟ :))
میخای بگم چرا آخه اون چشم های مشکیت آدمو دیوونه میکنه :)
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۹ آقای دیوار نویس
نه، فراموشی تایپی بود :|
پیر شدیم دیگه
پاسخ:
آهان :) 
پیر شدن بد نیست.
ما تو ترکی بچاره میگیم برا همون برام سوال شد.
ماه کاااملللل رو ببینممم ^_^
معلومه از مهربونی ته. شک ندارم. به هر کسی هم شک داره بگو شک نداشته باشه:) 
پاسخ:
آرررره سه دسامبر ^__^
کاش خیلیا مثل تو فکر میکردن :)
امیدوارم منم ازت این سوال رو بپرسم به همین صراحت جواب بدی!
البته لطفا خصوصی!!!
پاسخ:
من یه بار یه کوچولو برا شما رک بازی درآوردم پشیمون شدم. :))
ای بابا! سوء تفاهم شده و بد برداشت کردی برخوردم رو!
پاسخ:
شوخی میکنم، اون دو نقطه پارانتز هم نشانشه. :))
اصلا اینجوری شد میام مهارت و نقطه ضعف شمارم میگما :))
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۸:۴۵ ماهی کوچولو
ایووووول خوشم اومد :)) 
پاسخ:
ماهی تایید کنه حله دیگه :))
راستی بنظرت قابلیت پوکوندن رو دارم؟؟
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۸:۵۹ ماهی کوچولو
بلههههه :)) خیلی هم زیاد :)) یکم دوره ببینی استاد بزرگ میشی :)) 
پاسخ:
خوبه خوبه :)) پس یه سفر تهران ترتیب بدم :)
:))
اقا من باز شرمنده ی مهربونیت شدم میرم تو افق محو بشم:))
پاسخ:
:))
خوش بگذره، سر میزنم بهت *_*
من خوشم میاد یکی انقدر صریح نقاط ضعف و قوتم رو بگه
لطفا همینقدر صریح بهم بگید
به قول پسر مشرقی البته خصوصی:)
پاسخ:
منم بعضی وقتا خوشم میاد نه همیشه. :)
آخه فضای وبلاگ بحثش واقعا جداست اونم در حد وبلاگ نویسی های امروز.
باز اختیار تام دادین چیزی ذهنم بیاد همینقدر صریح میگم. :)
بله خب کلا فضای مجازی محیطش فرق داره
چیزی زیاد مشخص نیست تو فضای مجازی:)
من کلا صریح بودن رو دوست دارم
هر چند معمولا برای دیگران ناراحتی به همراه داره
پاسخ:
آره همینطوره :)
وحتی ناراحتی برا کسی که صریح میگه.
عنوان این یادداشت انتقاد سرزنش باری است که مادرمان گهگاه میگوید... 
سورپریز شدم راستش. نکنه قدیما تو کتاب درسی یا فیلمی بوده؟ :دی
پاسخ:
مادرتون!  سلامت باشن :)
نه فکر نکنم.
لابد دلمون بهم نزدیکه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">