"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هر روز خنگ تر از دیروز

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ب.ظ

امروز بشدت خسته شدم، از اون خستگی های دوست داشتنی. تو این فکر بودم که یا خدا کی حوصله داره کلی لباس اتو کنه، کی حوصله داره فردا پاشه بره دانشگاه. یهو استاد جان زنگ زد.

ایشان: پری جان دخترم، برا پنجشنبه متن هات رو آماده کردی؟؟ چهارشنبه میبینمت.

من: فردا نیام یعنی؟؟ دو آذر چهارشنبه نیست؟؟

ایشان: بگو ببینم خبریه؟؟ حواست نیستااا [میخندد، بلند میخندد]


+ صبح هم برا یه چیزی تاریخ میزدم، نوشتم: 96/9/29

+ عصر هم بجای اسم یه بنده خدایی، اسم یه بلاگر رو گفتم.

++ وغیره ها رو هم نمیگم بلکه یکم حفظ آبرو شه.

موافقين ۱۲ مخالفين ۱ ۹۶/۰۸/۲۹

نظرات  (۲۴)

:))
پاسخ:
همیشه به خنده :)
خخخخخخ
بالام جان یه ماه جلویی ها ^_-
پاسخ:
:))
فک کن یعنی یه ماه نزدیکتر به 24سالگی ^_-
خنگولک کی بودی توووووو : )))))
پاسخ:
محبوبه :)))
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۹:۰۶ ماهی کوچولو
آه اونی که تخریبش کردی دامنت رو گرفته :))) 
پاسخ:
وااااااااااااااای ماهی :))
آره آره احتمالش زیاده :)
خستگی اگر دوست داشتنی باشه عیبی نداره. که اتفاقا استراحت بعدش کلی لذت بخشه.
خدا به خیر کنه و غیره رو!
پاسخ:
اوهوم موافقم :)
چه دعای خوبی :)
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۲ آقای دیوار نویس
 اسم یه بلاگر رو گفتید :||

پاسخ:
آره :)
بلاگرمونم هم اسم عموزاده طرف بود، کلا یه وضعی :| :)
هلماخانم،من یک بارفقط اینجوری شدم
دوره خوندن کنکورکاردانیم بود،من حواسم به تاریخ
نبودکه ۲۵تیرروفکرکردم۲۵مرداده وبرای کنکوراماده شدم
برم بدم که مادرم گفت علی کجامیری،گفتم مگه امروز۲۵مردادنیست
داداشم دستشوگذاشت روپیشونیم وگفت علی حالت خوبه؟
گفتم چطور؟
گفت۲۵تیره علی نه مرداد:))))
تمامش اثرمشغله زیاددرسی بودبرام وتوهم مشغل درسی یاکاریت
زیادبوده بنطرم:))
توخنگ نیستی،توبهترینی
فقط مشغله هات زیادن:)
پاسخ:
بدون کارت ورود به جلسه میخواستین کنکور بدین؟؟ :))

نمیدونم باز مشغله و اینا باشه که خوبه :)
ممنون شما اغراق میکنید.
هلما جان مشکوک میزنی دخترم، خبریه؟:))
پاسخ:
مامی فرشته :))
خبر، اونی که تو فکرته نه ولی دعا کن خبرای خوبی بشه خیلی زوود. :)
کاملا طبیعیه حالا سوتی های این مدلی منو ببینی چی میگی
پاسخ:
:))
خانم معلم زود تند سریع اعتراف کن :))
پیش میاد
سخت نگیر :)
پاسخ:
چشم :)
اسم کدوم بلاگر رو گفتی زود بیا بوگو ؛))


+
سلام :)

پاسخ:
:))
تو جواب آقای دیوار نویس حتی با نوشتن "عموزاده" پیچوندم جنسیت مشخص نشه بیام اسم بگم؟؟:))

+
سلااام واران بانووی تو ترک :))
سلام ! این یکی پست را خواندم جان خودم 😂 راستی استادتون بهتون میگن پری جان ؟؟؟ 😅😅
پاسخ:
سلام.
آفرین :)
آره میگن: پری جان.
پری چن روز پیش داشتم میرفتم اتاقمون.کسی نبود.کلید انداختم و دیدم هی بازی درمیاره.بعد دیدم یهو در باز شد :|
نگاهم افتاد به موکت گفتم کی عوض کردن موکتو؟ :|
و بعد متوجه شدم که به جای طبقه‌ی سوم،طبقه‌ی دومم :|
هیچی دیگه.خدا نصیب نکنه :/ بدجوری ضایع شدم :|
خلاصه اینکه پری،
طبیعیه!
نگران نباش!
یه روزی مام خوب میشیم! :دی
پاسخ:
ای جانم پیش میاد :)
منم یکی دوبار دقیقا همین طوری شدم تو خوابگاه.
باشه چشم نگران نمیشم، ممنون. :)
بله،کارت ورودبه جلسم روهم نداشتم:(((((
انوقت بدون تقویمی فکرمیکردم،کارت ورودبه جلسه روهم دارم:)))

بله،مشغلهاتون زیادبودن چون ادم
بی مشغله،حواسش خیلی جمعه
وازاین سوتی هانمیده


انسان،اشتباه میکنه
ولی اشتباهی که سریع جبران
میشه،قرارنیست اعتبارادم
روخدشه دارکنه
پاسخ:
:))
شکرخدا شفا پیدا کردین :)

احتمالا.

اوهوم بله. :)
پیش میاد :)))
پاسخ:
دلگرم شدم حوا :)
نگران نباش هلما جان
اینجا هر کسی حواسش پرت شده یه جایی
حالا یکی دورتر، یکی نزدیک تر!
اگه منتظر خبری؛ امیدوارم خبرای خوبی بهت برسه (:
پاسخ:
ممنون مستور عزیز :)
آره حواس پرتی ها کم نیستن.
ممنون برا دعای قشنگت انشاالله :)
۳۰ آبان ۹۶ ، ۱۱:۰۲ جنابــــــــ دچار
خوب میشی :)
پاسخ:
ایشالا :)
بااطمینان گفتین.
این سر به هوا شدن ها لابد یه دلیلی داره دیگه!

مبارکه!! :)))
پاسخ:
لابد. :)

چی؟؟ ایشالا که خیر باشه :))) ممنون.
از اون مبارکا نیست ولی :)
مامی؟ ووی احساس کردم بچه هام رو لوس بار اوردم :)))
میشه ان شاا...،به زودی هر دو نوع خبر خوب میشه ان شاا... {ایکون چشمک} :D
پاسخ:
:))
مامامی سر تربیت بچه حواست رو جمع کن خب :)
فرشته *_* ایشالا. ممنون.
نگم برات که هر زو 
هلیا و هیلا
شروین و شایان
امیرمحمد و امیرعلی و امیرحسین
نوا و ندا
شیوا و شیدا
ریحانه و حنانه 
رو با هم قاطی می کنم!
نگم برات که گاهی همکارانم رو اون دختر قد بلنده اون خانم خوشگله اون چشم رنگیه صدا می کنم!

پاسخ:
اسم دانش آموزات :))
وای خدا مگه میشه، خانم خوشگله 😂😂😂😂 
پوکیدم از خنده :))
خاله خانم خوب شد کامنت دادی یادم افتاد بیام تبریک تولد بگم. :)
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من هنوز دارم تاریخ میزنم: ۹۶/۷/۰۰  :|
میگن آدمای باهوش حافظه شون ضعیفهD:
پاسخ:
عزیزمی تو :)))
معلومه اصلا خیلی :)
به شخصه آدمایِ خنگ رو دوس دارم.
[صرفا جهتِ جلوگیری از تضعیفِ روحیه!]
پاسخ:
من چقد خوشبختم😍😍 
[من که جدیش گرفتم]
چرا عاخه؟!
پاسخ:
آقای دکتر نمیدانم والا :)
۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۵ مریــــ ـــــم
واسه همین اینقد دوست دارم
:دی
پاسخ:
دل به دل و لوله کشی و این حرفا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">