"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

ماه به انتخاب "leila"

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

نه شاعرم که در وصفش شعر بسرایم، نه نقاشم که نقشش بکشم، نه عکاسم که تصویرش ثبت کنم. منِ بی هنر فقط میتوانم نگاهش کنم و غرق در رویا شوم.

امیدوارم آسمانِ فردا باهات دوست باشه لیلی.

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۶/۰۹/۱۱

نظرات  (۱۸)

آسمان امشب یا پس فردا باهاشون قهر باشه مثلأ؟ یا مثلأ آسمانِ فردا نه پسون فردا چی؟
[ در حوضِ آب نمک غوطه ور میشود ]
پاسخ:
فرق داره داغان فرق داره :)
اینو لیلی میاد جواب میده :))
[حوض نمک خیلی بهتر از معدن نمکه]
هلمااااااا ^ــ^
اصن یادم نبود زمانی گفتم درمورد ماه بنویس:))
مرسی:*

آره آره فرداست. کلی استرس دارم اصن, اگه همه چی همونجور باشه که انتظار دارم چی.. اگ نباشه چی. اونوقت چیکار کنم

OVe جان:)
آسمان هر شب مهمه. اما آسمان شب 3 دسامبر خیلی مهم تره. خیلی . من خیلی وقته منتظرشم :)

پاسخ:
لیلی ^_^
من حواسم جمع جمعه، همش منتظر یه فرصت خووب بودم، امیدوارم بجا بوده باشه. :)
ایشالا که به وصال یار میرسی، استرس نداشته باش :)

@ OVe
این لیلی این شما :))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۵ פـریـر بانو
مگه میشه من ماه ببینم یاد این لیلی عاشق نیفتم؟ ای جان دلم...
پاسخ:
به به حریر جانمان ^_^
ماه و لیلی جدا نشدنی ان :) با هم به تکامل میرسن اصلا :)
بزرگواران نمیشه یکی بگه ۳ دسامبر چه خبره؟:))
شرمنده دیگه من تو باغ نیستم:)
+ چه پستت حس شاعرانه‌اش خوب بود:)
پاسخ:
لیلی پاسخگو باش لطفا :)
گویا شب سه دسامبر قرص ماه کاملتر نمایانه فرشته جانم. 
+ واقعا؟؟ 😍😍 چه باحال همش میگفتم: الان لیلی میگه این چیه نوشتی :))
Leila@
این حجم از غرب زدگی ر برنتابیدم :/ :))) 12 آذر مگر بو میده؟ :/ :)))
پاسخ:
:)))
بو چی؟؟ :))
لیلی حق دفاع میدم بهت :)
منو این همه خوشبختی محاله :))

حریر... :)

فرشته 3 دسامبر بزرگترین شکله ماه. از دستش نده ^ــ^

OVe
چقدر خندیدم... چقددددررر :)))))
3 دسامبر دوست داریم :D

پاسخ:
نخیرم خوشبختیای جهان همش باید برات باشه :)

بچه ها لیلی، لیلی بچه ها :))
این بو جدیده! بو باقالی میده :))))))))))) [ فلش بک به اخراجی ها 1 ]

Leila@
همانا نفرین خداوندگارِ زرتشت بر شوما باد که به آئین و رسومِ کهنِ پارسی پشت و به غربِ منحطت و داغان روی آورده اید :/ نفرینِ عامن هوتبِ پنجم بر شما باعد! نفرینِ پسر خاله ی عامن هوتبِ پنجم هم بر هلما باعد با این رفقاش :/ :))))))(
پاسخ:
فصلش هم هستا داغان :)

لیلی تو سهمتو بردار من برا خودمو جواب بدم :))

@OVe
نمونه اش خود داغانتان :)))
OVe
ما غرب منحطت و داغان را خیلی دوست داشت. آن چنان داغان بودن شرقم آرزوست حالا که اینجوریه :|
عامن هوتب خودشم دوستدار دیار کفر بود, نگفت ریا نشه:D

پاسخ:
داغان خدمت شما :))


:))
پاسخ:
:)))
۱۲ آذر ۹۶ ، ۰۹:۰۱ جنابــــــــ دچار
من طبق معمول باید از این تد تک و تنها حمایت کنم :)
با پوزش از بقیه ی طرف ها :)
پاسخ:
طبق معمول!!! خوش به حال تد. :)
بقیه طرف ها این شما و این دچار مدافع تد :)
فارغ از بحثی که تو کامنتا شکل گرفته باید بگم چه زیبا نوشتی...
پاسخ:
:) نظر تو هم باعث خوشحالی منه :)
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۱۳ کنت مونت کریستو
والاه ما هم مثه خودت بی خاصیتیم!بی خاصیتِ بی خاصیت:)

پاسخ:
مثل خودت رو خوب اومدی :)
ولی خب ماشالا تو که هنرمندی، من هنوز برا کامنت نوشتن زیر پستات وسواس دارم به نتیجه ای نرسیدم. :)
زمین که وفا ندارد. از آسمان چه خبر...
پاسخ:
خبرهای خوب انشالله :)
چقدر قشنگ نوشتی ^^
دنبال میشی هلمای عزیز
پاسخ:
مرسی ^_^
:)
@حوا
چی خونوک
پاسخ:
:)))
داغان
یکی دیگه واسه یکی دیگه پست گذاشته ما دخالت نکنیم بهتره:)
پاسخ:
:)))
وای خدا بخندونتتون :))
۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۶:۵۶ کنت مونت کریستو
اما تو که هیچوقت نظری ندادی:دی
پاسخ:
همین دیگه نمیدونم چطوری باید برات کامنت بنویسم :)
بالاخره استارتشو میزنم.
انقدر خنده دار بود واقعا؟
اینا واسه ما یه جمله عادیه:)
پاسخ:
آره واقعا :)
بنظر من جالب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">