"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اصلا بحثِ توقع زیادی نیست.

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

اینقدر بدم میاد وسط حرف انتقادی از یه چیزی مثلا شرایط، هی بخواد تاکید کنه بدبخت تر از تو زیاده.

1. آخه کی گفت بدبختم؟؟

2. شکرگزار بودن با کمال خواهی متفاوته.

3. بعضی وقتها حتی لا لوی این موعظه ها رسما به آدم توهین میشه.

4. لطفا مقایسه نکنیم این برا بار هزار.

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۰۷

نظرات  (۱۶)

۰۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۲ آقای دال
خییلی موافقم باهاتوون :)
پاسخ:
ولی حیف به وقتش خیلیا درک نمیکنن.
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۶ ماهی کوچولو
ولی تو نمیدونی خیلی ها ازت بدبخت ترن :))
حالا بی شوخی واقعا کاش آدم باشیم
پاسخ:
:)))
کمپین آدم باشیم :))
پری خب اینجور افرادم اینجوری میخوان آروممون کنن.
ینی این شکلی بلدن.سخت نگیر ؛)

پاسخ:
میدونی فروزان من با نوشتن نمیتونم قشنگ منظورمو برسونم.
سخت گیر نیستم کلا، ولی خب تو لحظه ناراحت میشم چه بسا دو دقیقه بعد بیخیالش میشم. :)
جسارتا "شکرگزار "3>
پاسخ:
لاک غلط گیر :)))
مرسی گفتی فروزانم :)
۰۸ دی ۹۶ ، ۰۱:۳۵ شادوَرد __
خیلی چیزا یاد نگرفتم، یکیش همین، چطور واکنش نشون بدم؟ یا مثلا چجوری ابراز همدردی کنم؟ یا چه وقت باید سکوت کنم؟ یا خیلی مسائل اجتماعی این چنینی، درسته کسی این جور چیزا رو یاد نمی ده(با نحوه صحیحش) ولی خب کم کاری از خود منه! کسی فرصت یادگیری رو که نگرفته؟ هوم؟
شاید خیلی به پست ربط نداشته باشه ولی یاد اینا افتادم:)
پاسخ:
منم شاید بعضی وقتها مثل توام.
خب ناخواسته است، سخت نگیریم :)
۰۸ دی ۹۶ ، ۰۶:۳۸ مسـ ـتور
ما آدما باید زیرسازی کنیم از اول
خیلی از رفتارامون که عامه پسند شده انگار، غلطه...!
پاسخ:
جمع بندی کاملیه :)
هر کسی به اندازه خودش مشکل داره. مشکلاتِ آدم‌ها خاصِ خودشونه. اصلاً نمیشه مقایسه کرد.
پاسخ:
دقیقا و تحقیقا و حقیقتا :)
۰۸ دی ۹۶ ، ۰۷:۱۵ بامبـو ❧☘☙
به نظرم هیچ کس بدبخت نیست!
این توهم آدماست که فکر میکنن بدبختن!!
اصلا بختمونو خودمون می سازیم
این که خوش باشیم یا بد دست خودمونه...

شونصد درصدم باهات موافقم ;)
پاسخ:
منم باهات موافقم ولی خب جز خودمون افراد تاثیر گذار دیگه ای هم تو زندگیامون همیشه هستند. :)
آخه چرا انقدر هلمای مارو اذیت میکنن
پاسخ:
اذیت که نمیشم ولی ناراحت میشم.
۰۸ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۰ حاج مهدی
سریع میگن خداروشکر کن معتاد کارتن خواب نیستی!
پاسخ:
همین یه قلمم کم بود. :))
۰۸ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۷ علی آقا:)
سلااامم:))
هلما جان تو این مورد خیلی درکت میکنم
آخه یکی بهشون بگه آقا، خانم تو از من چی
میدونی که منو مقایسه میکنی
:(((
پاسخ:
سلام..
دیگه دیگه
برو خدا رو شکر کن که نت داری و وب داری میتونی بنویسی خیلی ها همینم ندارن:)))
پاسخ:
خیلی خیلی جای شکر داره :)
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۹:۰۴ مریــــ ـــــم
من خودم یکی از اونام
:|
پاسخ:
:)))
خیلی هم باحال 
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۱ جناب دچار
:)))
اذیت با ناراحت فرقش چیه؟!
پاسخ:
:))
اذیت شدن یعنی موندگاری ناراحتی در ذهن. البته به استدلال من.
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حالا چون یکی پایین تر از منم هست قرار بر این نیست که ما خواهان بالارفتن نباشیم!
حالا تو خیلی ناراحت نشو:-)
پاسخ:
حورا میای منطقی و درست حرف میزنی میری :)
((: اخ امان ازین جمله
پاسخ:
امان :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">