"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

باز هم یار قدیمی

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

خیلی وقته که پیامک جز موارد خاص یا ضروری کاربردی نداره.

----------------------------

------------------------------

حتی پریسا رو هم در دردلام سهیم نمیکنم، چون با وجود چندین کیلومتر فاصله دوست دارم برای خودم حفظش کنم.

من لاغر مُردنی ام اون چاقالو، من قد بلندم اون قد متوسط به پایین، من چشم رنگی و یکم بورم اون چشم ابرو مشکی، من رُکم اون خجالتی، من خنگم اون زرنگ و ... دنیای تفاوتیم.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۱۲

نظرات  (۱۴)

اول 
اول :دی 
پاسخ:
:))
آفرین لایک داری :)
اصلا هم اینجوری نیست من قبول ندارم مورد آخر رو 😑
تو خیلی هم باهوش و زرنگین :))

تازه لاغر مردنی هم نیستی :)
لاغرها که مردنی نمیشن و نیستن :|:)


+
ایشالا دوستی اتون مستدام بمونه 🙏
پاسخ:
زرنگ به معنای باسیاست البته :)
آی ام باهوش😎😎 

:)) هستما نیستم؟؟ اصلا باشه نیستم. :)

+ ممنون.
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۱ گرافیست ارشد
جالب بود :) قالب وبلاگتون هم خیلی قشنگه ، آدم رو یاد هوای تهران می ندازه !
پاسخ:
:)
دست آقارامین دردنکنه. 
من هیچ وقت زمستان تهران رو ندیدم.
انبوهی از ریا و خودشیفتگی و به رخ کشیدگی ر در این پست حس کردم و اعلام براعت میکنم از شما :/ :)))))
پاسخ:
دارم با واقعیت ها رو به رو میشم. 😎😎😎 :))
اتفاقا برای "13 دلیل برای اینکه" هم فکر میکردم، احتمالا بنویسمش خیلی به رخ کشیدنی باشه. گفتم آمادگی قبلی داشته باشین خدایی نکرده سنگ کوپ نکنید. :))
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۳:۵۲ گرافیست ارشد
ممنون.
پاسخ:
:)
آموزه های خودم ر به خودم برمیگردانید؟ مرید هم مرید های قدیم :))) یه حرفی واسه گفتن داشتن :)))
بله بله. قابل پیش بینیه :))))
پاسخ:
درس پس میدم. :)
خوبه خوبه آرام آرام ریلکس فقط :))
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۰:۰۵ آقاگل ‌‌
اون دو خط آخر در مورد همون عشقم تصویر اول بود یعنی؟:d
پاسخ:
تو کل پست فقط "پریسا" هست. البته بااجازه اتون "عشقم" هم منم که پریسا برام نوشته. :)
منم سیاست ندارم :|:)
اینقدر حرف خوردم بابت اینکه چرا سیاست ندارم ؟:|
فکر کن خاله ام با یه لحن سرزنش آمیزی جلوی چند نفر بهم اینو گفت :((
ولی من بی سیاستم :|:))



منم لاغرم ولی مردنی نیستم :دی 
توام مردنی نیستی :))
اصلا همینی که من میگم :دی 


ممنونم :)


+
کامنت آقاگل :)))
پاسخ:
:)) بهش فکر نکن اصلا 

بابا همزاد :))

+ راستش متوجه نشدم.
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۱ دیوانه ...
مگ تو درد و دل کردن وضعیت ظاهریم مهمه ?!
پاسخ:
هاااا؟؟!!
بئیشلین آقای دیوانه ولی واقعا نَه ربطی وار؟؟!! :)
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۳ جناب دچار
قدبلنده بابا :)
پاسخ:
^__^
:))
*__*
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۵ دیوانه ...
-___- یاخجی هله تورکی ددیز :|
پاسخ:
:)) هن بابا من اوزوم دوشونن اوشام 
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۰ مریــــ ـــــم
شما که دلبر جانی
:)
ماهم از دیروز زدیم تو فاز پیام
:|
فیلتر شکن چیه بابا
پاسخ:
اووووه اووووه منو ذوق مرگ نکن دختر :)
ایول.
والا چیه آخه :)
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۴ دیوانه ...
اله قیزین دا دوشوننین دییلر :))
پاسخ:
بلی بلی اوجورده :)
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۰ آسـوکـآ آآ
خب دیگه بالاخره باید دوستای آدم نداشته ای آدمو داشته باشه و خودِ طرف نداشته های دوستشو
اگه این تفاوتا نبود اصن آدما واسه هم جذاب نبودن :)
پاسخ:
آره مکمل هم باشن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">