"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

با من مهربون باشید.

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۴۰ ب.ظ

عادت کردیم به غد بازی، رُک حرفت رو بگو، نگران نباش ناراحت نمیشم، وسط دعوا حلوا خیرات نمیکنن این جمله ها بصورت روتین تکرار میشن، چرا فکر نمیکنیم به مهربونی هم نیاز داریم بعضی وقتها خودمون باید یادآوری کنیم، همش توقع همش خودخوری نمیشه که، امروز گفتم: حداقل دو سه روزی با من مهربون باشید لطفا.

یادآوری میکنم چون دوست ندارم دلم توسط کسایی که دوستشون دارم بشکنه.

به این یادآوری گدایی کردن محبت نمیگن.

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۱۵

نظرات  (۲۴)

به قول رضا کیانیان هر حقیقتی رو نباید تو صورت طرف مقابل تف کرد.
روح و روان آدما از هر حقیقتی ارزشمندتره...

حیف که یادمون میره...
و حیف که انقدری مغرور هستیم که به هم یادآوری نکنیم...
پاسخ:
"روح و روان" واقعا ارزشمنده.

غرور راست میگی :)


۱۵ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۷ آسـوکـآ آآ
واقعا گفتن این حرفا خوبه
اینکه هشدار بدی به بقیه
که خواسشون باشه دلتو و حتی گاهی خودتو نشکنن
پاسخ:
:)
آره حداقل خودمون دلخوش میشیم.
حرفات واااقعا خوب بود پری:)))
من الان درگیر همین چیزام یجورایی...!
پاسخ:
قابلی نداره مهدیس :)
یکم همکاری کن پس...
نح! بنده الآن هوس کردم درگیری فیزیکی با سلاح سرد با شما داشته باشم. تهِ.کوچه سوم واستادم :| :))(


+ موافقم ولی
پاسخ:
هههه خطر ریزش کوه نمک :) مَرده و حرفش، سر کوچه منتظرم. :))

+ آفرین :)
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۴ آقاگل ‌‌
مگه نامهربونی دیدی؟ :d
پاسخ:
میخوام نبینم :)

۱۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۰ آذری قیز
به سراغ من اگر می آیید تا سه ماه لطفا :))
دقیقا موافقم باهات
پاسخ:
سه ماه :))
خوبه پس :)
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۴ دیوانه ...
رعایت المدی رعایت المه 

پاسخ:
:))
ایکی ساعتدی اُخورام اُخویامئرم :))
همیجور نمکه که داره ساطع میشه ازم #)))
پاسخ:
پیشنهاد میکنم یه سر برید ارومیه :))
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۱ دیوانه ...
رعایت نکرد رعایت نکن :|
گَرَح نشانه گذاری الیم اول ابتدایی کیمین :|
پاسخ:
هن سُورا اُخیا بیلدیم :)
آخه گیجلدیم بولمدیم کی تورکی یازئبسوز :))
هلما.... :)
پاسخ:
جان هلما :)
من در خدمتم:)
پاسخ:
آفرین :)
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۸ آقای دال
چی بگم!
رک حرف زدن خییلی خوبه بعضی وقتا ولی همه بلد نیستن!
پاسخ:
آره بلدی میخواد.
میفرماید: با ما به از این باش که با خلق جهانی:)
 اگه یکی رک حرف زد و دلت رو شکست تو هم رک حرف بزن و جوابشو بده، من خیلی وقتها جواب نمیدم بعد تا روزها خودمو سرزنش میکنم که اخه دختر مگه تو زبون نداری واسه چی میذاری اینجوری ناراحتت کنن؟ لامصب انگار باور نمیکنن این چیزی که تو سینمونه دله نه سنگ:(
پاسخ:
:) معلومه که به از اینم که با خلق جهانم
ناراحت نیستم فرشته جانم.
اصلا لامصب :)))
۱۶ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۰ مریــــ ـــــم
باشه هلما
سعیمو میکنم
:)
پاسخ:
آفرین مریم جانم :)
۱۶ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۹ بامبـو ❧☘☙
فهم این که به مهربونی نیاز داریم خیلی مهمه، خیلی
بعضیا نمیفهمنش متاسفانه متاسفانه متاسفانه...
پاسخ:
بفهمیم، حداقل خودمونو بفهمیم...
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۱۴ پـــــر ی
ما که همیشه باهات مهربونیم
پاسخ:
مرسی، همین روال رو ادامه بده.
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۷ مسـ ـتور
آخ هلما جان
چقد دلم برای همتون تنگه....
پاسخ:
مستور جان :)
سرگرم درسی؟؟
تو جون بخواه ^__^
مهربونی که جای خودش 😙💚

چشم چشم ^__^
پاسخ:
جونت سلامت :)

چشم های قشنگت سلامت.
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۴۰ دست نویس
سلام
عنوان خوبی ست، باور کنید دوستش داشتم
مهربانی کار سختی نیست، مهربان نبودن کار سختی است.
موفق باشید بزرگوار
پاسخ:
سلام.
ممنون.
موافقم مهربون نبودن سخته.
مرسی
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۷ علی ابن الرضا

ازین دید بهش نگاه نکرده بودم آره منم امتحانش میکنم

حداقل دو سه روزی با من مهربون باشید لطفا.


خوب بود واقعا

پاسخ:
آره امتحانش کنید. :)

ممنون.
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۹ حوا بانو
بسی موافقم باهات :)
پاسخ:
بسی ممنونم :)
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۴ پرهـ امـ
بَــ له .. . .. .. 
پاسخ:
:) بله
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۱ مسـ ـتور
ای بگی نگی...
یه سری دغدغه های دیگه هم هست
پاسخ:
اوهوم خیلی چیزا هست...
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۶ شرف الدین
هوم
چه نکته خوبی
اینکه آدم نمیخواد اونایی که دوستشون داره دلش رو بشکنند

پست تامل برانگیزی بود
پاسخ:
:)
پس درموردش تامل کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">