"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دختری در مِه

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

معتاد شدم به این هوا

هندزفری مختص عصرهای پاییز یا شب های تابستان نیست، میتوان در پاییزی ترین سحرگاهِ مِه گرفته یک روز دوشنبه زمستان، هندزفری را از زیر مقنعه چپاند داخل گوش و آهنگ هایی بدون ترتیب خاص را یکی پس از دیگری پلی کرد: چاووشی، دایان، وُیس های خاطره انگیز، صدای سه تار فرناز، ترانه ای با این مضمون "داری خوابم میکنی، مست و خرابم میکنی ..."، حتی هیراد و ... میتوان شال نارنجی رنگ را تا زیر چشم ها بالا کشید و کمی کُندتر از اکیب پیاده روی گام برداشت و چشم دوخت به قدم های تند آدم ها به گم شدنشان در مِه، امان از نسیم سحرگاه، امان از شبنم، امان از این مِه که دل های آرام را هم پرتلاطم میکند یک عاشق تمام عیار.

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۱۸

نظرات  (۲۸)

پاسخ:
:||| :|||||
خیلی ممنون :||||
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۲ جناب دچار
ممنون که منو دعوت کردی به شنیدن :)
پاسخ:
خواهش :)
چی میشنوید حالا؟؟
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۳ پـــــر ی
چیه بابا این هوا. آدم دپرس میشه :(
پاسخ:
عه...
پس چرا من دوسش دارم!
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۶:۲۸ آقاگل ‌‌
یاد فیلم تبریز در مه افتادم. بی ربطم نیست :)
پاسخ:
آره بی ربط هم نیست :)
اینجا مثلا تبریز کوچیکه.
خدایا میشه یروز اینجا رو این شکلی کنی؟ فقط یه روز...
قول میدم حالم خوب باشه.. یه روز فقط..
پاسخ:
ایشالا میشه :)
ولی یه جور دیگه هم میشه پاشی بیای خونه ما بعد صبح با من بریم اداره :)
تو خوب باش لطفا
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۲ جناب دچار
کاری عجیب ، و تلفیقی بسیار لطیف از بند این و آن
پاسخ:
خیلی هم خوووب :)
امم.. اینم دوست دارم... خیلی
پاسخ:
همه فانتزیامون تبدیل به واقعیت میشن حتما :)
منم دوست دارم.
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۵ محبوبه شب
صبا وقتی میرم بیرون، هندزفری رو مثل تو می چپانم زیر مقنعه م و دعای عهد می گوشم بعد از اتمام دعا یهو سیروان خسروی توی گوشم جیییغ می کشه که "دوست دارم زندگی رو" خخخخ
الان که گفتی آهنگا رو بی ترتیب می گوشی یاد درهمجات خودم افتادم : )
پاسخ:
اصلا با ربط ترین اتفاق ممکن رو رقم میزنه :)
درهمجاتت چطوری ان؟؟
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۸:۴۴ دیوانه ...
باور بفرمایید به جز دانشگاه ۱۸ روزه بیرون نرفتم 
حسرت د قالمیشام
پاسخ:
الهی..
بعد امتحانات تلافی کنید. والا منم سه هفته است فقط میرم سرکار - خونه.
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۷ آسـوکـآ آآ
این هوا معرکه س ...
پاسخ:
خیلی ^__^
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۵ اسمارتیز :)
فقط کامنت اول =))

* تو شهر ما که بهار رو به تابستونه :| گلهای ساناز پنگ زدن حتی :) خوش به حالتون :)))
** شمام دارید تو دایره لغتتون کلمه "پنگ" رو؟ یا فقط مخصوص این طرفاست؟ دی:
پاسخ:
:)))

کجایی اسمارتیز؟؟ گلهای ساناز پنگ زدن؟؟ یعنی چی؟؟
خیلی خوبه ممنون :)
** نه من نشنیدم، احتمالا :)
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۵ آذری قیز
من مه دوس ندارم اما آهنگ گوش دادن دم صبح رو چرا
پاسخ:
مِه به این خوبی :)
میچسبه.
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۹ محبوبه شب
در همه جام نه خخخخ 
درهم جات :دی
یعنی درهمه.
حله؟ ^_-
پاسخ:
آها آها :))
حله
۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۵۳ محبوبه شب
هلمایی!
چوخ یاخسودت یا یه همچین چیزی یعنی چی؟
خیلی دوست دارم لهجتونو یاد بگیرم یا حداقل بتونم بفهمم.
پاسخ:
جان هلمایی :)
چُوخ= زیاد، خیلی. اون یکی رو متوجه نمیشم.
قربانت. تو میتونی، فقط یاد دادن کار سختیه.
آهنگای دایان نیاز به سیگار داره :))))
پاسخ:
اول برید تو فاز کلاسای محیط زیست و بعدش هم توبه کنید همین :))
الان که فکر میکنم آره نیاز به سیگار داره. :)
:)) چشم
کدوم آهنگش بود ؟
پاسخ:
سلامت :)
خداحافظی. [یه دنیا غم کنج نگات بود...].
۱۹ دی ۹۶ ، ۰۸:۳۷ مریــــ ـــــم
امان از سرماریزه
:|
خداوکیلی چرا تو متناتون از لفظ سرماریزه  استفاده نمیکنین؟
سرماریزه چه کم دارد از شبنم!!

پاسخ:
اولین باره میشنوم :)
من حتی نمیدونم تُرکی شبنم چی میشه.
۱۹ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۴ پـــــر ی
چون دپرسی شاید :)
پاسخ:
نهههه.
اصلا به من میاد دپرس باشم :)))
من صبح حوصله‌ام نمیشه برم پیاده روی ولی عصرها که گرمای آفتاب و سردی هوا با هم سر جنگ دارن خیلی کیف میده، عصر جمعه رفتم جات خالی خیلی کیف داد:)
+ دلم از این هوا های توی عکس خواست، جای ما هم کیف کن عزیز:)
پاسخ:
مام روزهای زوج مجبوری میریم :))
به به پیاده روی عصر اونم تو جنوووووب ^__^
+ ای جان دلم..
۲۰ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۶ مریــــ ـــــم
سرماریزه با شبنم فرق داره هلما
میخوای فرقشونو بگم؟
پاسخ:
آره خب بگو...
نمیدونی من ذاتا کنجکاوم :))
زیبا و عالی بود
پاسخ:
:)
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۰:۱۰ مریــــ ـــــم
شبنم یه پدیده فیزیکی طوره
بعد بارون برف روی برگا حالت قطره اب ماننده
اما سرماریزه یه چیزی تو مایه های برف
ینی برف نیست ها مثلا نصف برفه
پاسخ:
عجب ....
بابا زمین شناس، بابا هوا شناس :))
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۸ مریــــ ـــــم
حالا بین خودمون باشه فرقشونو همین دیروز همکارم بهم گفت
:دی
پاسخ:
:))
همکارت خانمه یا آقا؟؟
مجرده یا متاهل؟؟
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۲ مریــــ ـــــم
خانم
31ساله
دارای یک عدد کودک دختر
:|
داداشم نداره
کافی بود؟
پاسخ:
ای بدک نبود.
آمار خواهرزاده ای، برادرزاده ای کس و کاری چیزی همه رو درآر :))
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۹ مریــــ ـــــم
یه خواهر زاده داره که امسال کنکور داره
دیگه نداره متاسفانه
:|
پاسخ:
شانس توعه خواهر :)))

۲۰ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۳ مریــــ ـــــم
میبینی
:|
پاسخ:
یادت باشه یه روز قرار باشه بریم لب دریا آب با خودمون ببریم :))
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۶ مریــــ ـــــم
:))))
درهمین حد 
پاسخ:
دقیقا در همین حد. :))
کمتر از این راه نداره.
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۶ حوا بانو
جای من حسابی خالی بوده :)
پاسخ:
خیلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">