"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

پیشنهاد بدید

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ

حس میکنم کلی انرژی تخلیه نشده دارم.

یه کار، خلاقیت، تفریح، یه حرکت خلاصه یه چیز جالب پیشنهاد بدین لطفا. به یکم تنوع و تغییر نیاز دارم.


"سرویس بهداشتی" روم به دیوار اساسی ترین مشکل ساختمان اداره ما همین سرویس بهداشتیه.
همکارم امروز سرش خیلی شلوغ بود، اومده اتاق میگه: کسی سراغ منو نگرفت؟؟ 
من: خب جانم کافیه یکی بگه خانم "ف". کارگزین، امین اموال، حسابدار، امور مالی و بهداشت مدارس یکصدا میگن: دستشوووویییه. البته مسئول گسترش، بیماری های واگیر و مسئول خدمات هم یکم همت کنن و حواسشون جمع باشه میتونن بقیه رو همراهی کنند.
موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۲۰

نظرات  (۳۱)

۲۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۱ دیوانه ...
نقاشی کنین :)
پاسخ:
بلد نیستم، خیلی ضایع است نقاشیم :)
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۳ محبوبه شب
بانجی جامپینگ :دی
البته خانما نمی تونن بپرن :/

برو پارک آبی شهرتون و بعد... سقوط آزاد 
البته بعضی جاها نمیذارن خانما بپرن :/

دیگه...
برو...
اصن ولش کن بیا شطرنج بازی کنیم 😁
پاسخ:
ها چیه اون؟؟

تبریز نیستم، شهرستان در حد استخر داره.
میذارن محبوبه من خودم امتحان کردم ^_^

:)) شطرنجم خوبه فقط حس لپ تاپ روشن کردن ندارم.😊😆
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۵ آقای دال
برو باشگا حداقل هفته ای سه جلسه برو :)
پاسخ:
هیییم. فک نکنم اوکی شم با این مورد :)
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۳:۱۵ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
بخواب :/
همیشه لذت بخشه لامصب
پاسخ:
:|| :))
خواب زیاد کسلم میکنه.
من وقتایی که بی‌کارم با اوریگامی سرگرم میشم. :)
امتحان کن هلما جون. :)
پاسخ:
آره سرگرم کننده است. مرسی :)
ولی باید تمرین کنم یاد بگیرم.
حتما 
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۱ محبوبه شب
یه ورزشیه که به وسیله ی طناب از یه ارتفاعی آویزون میشی : )))))))))) اصل هیجانه ^_^
ولی زندگی بعد از تجربه ی بانجی جامپینگ رو برات تضمین نمیکنما گفته باشم 😂

جدی؟! :| پس چرا اینجا اجازه نمیدن!!؟ /البته یکی دو سال پیش، الان نمیدونم میذارن یا نع!/
پاسخ:
من ترس از ارتفاع دارما در نظر بگیر :))

منم پیارسال امتحان کردم، یعنی دوستم به زور فرستادم.
عه راستی منظور من چالهه است فک کنم اونی که تو میگی اصلا پارک آبی تبریز نداره، نمیدونم. 
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۰ محبوبه شب
نه پس یقینا می میری :| دور از جونت :دی

اه اه اه چاله فضایی رو میگی؟ متنفرم ازش -_- ://
سقوط ازاد همونیه که یهو زیر پات خالی میشه 😨

پاسخ:
صددرصد.

آخرین باری که من رفتم پارک آبی سقوط آزاد ندیدم ولی داداشم مشهد امتحان کرده بود. :|
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۵ -دایناسو ر-
بستگی به علایقت داره...
خیلی کارا میشه کرد؛ مثلا پیاده روی مسافت خیلی زیاد مخصوصا وقتی هوا تاریک و سرده :د ، کتاب خوندن دیوانه وار، تاب سواری :)، قلاب بافی، درست کردن چیرای گوگولی مگولی و جالب با نمد و...
البته این ها فکر نکنم جالب باشن :) 
پاسخ:
اوهوم..
نه اتفاقا جالب هستن :)
:: رنگ‌آمیزی مخصوص بزرگسالان :)
:: پادکست گوش کن.همیشه حال منو خوب کرده... (رادیو صدای زمین/رادیو هیچ/دیالوگ باکس/چهرازی و .. همه و همه در Tehranpodcast!البته رادیو صدای زمین کانال جدا داره تو این نیست.)
:: برو اسم ملتو بزن تو گوگل ترنزلیت تلفظ کنه حال کن!
:: پیشنهاد حوا 3> اوریگامی (من فقط در حد بوک‌مارک بلدم البته!)
:: نون‌بیار کباب‌ببر بازی کن!من با هم‌اتاقی‌جان بازی میکنیم آخرش دیگه لت و پار میکنیم همو!
:: اگه گوشیت سامسونگه، s voice رو خنگ کن!چرت و پرت بگو بهش!


دیگه همینا به ذهن فراخلاقم رسید :دی
پاسخ:
بابا چقدر ایده :))
همیشه گوشی من سامسونگ بوده :)
آورین ادامه بده به نون بیار کباب ببر 
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۳:۳۸ آقای دیوار نویس
استخر :|
پاسخ:
آب گرم درمانی هم هست :)
از رو این سه سوته بوکمارکو یادمیگیری :)

http://s9.picofile.com/file/8316404234/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA_%D8%A8%D9%88%DA%A9_%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9_%D8%A7%D8%B2_%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82_%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C.mp4.html

:: دیروز شروع کردم برای اولین بار سریال بیینم.13 reasons why رو دارم می‌بینم.به نظرم تو هم همینو شروع کن چون 13 قسمته فقط :)

پاسخ:
:)

:: سریال تنهایی نمیتونم نگاه کنم.
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۷ محبوبه شب
آره واسه آقایون آزاده :/
پاسخ:
فدای سرت میخای چیکار آخه :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۶ دلارام 🌻
خرید:)
البته الآن فکر کنم خیلی دیر باشه برا خرید:)
پاسخ:
اینجا برا خرید وسایل جالبی نداره. :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۰:۲۰ شاتوت (Lilac)
سلااام ^___^
شهربازی جو‌ن میده برای تخلیه کردن انرژی :)))
بزرگ و کوچکم نداده..من عاشق شهربازی ام :)
پاسخ:
سلااام خانم دکتر خوشمزه 
درست جلو محل کارمه :))
موافقم بزرگ کوچک نداشتنش رو
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۰:۳۱ آقاگل ‌‌
یه سیم مسی بردار بزن توی پریز برق. هم تنوعه هم انرژیت تخلیه میشه. هم هیجان داره. صد درصد تضمینی:d
پاسخ:
دارم فکر میکنم که کی اذیتتون کردم :))
اینا برام تفریحه، مثلا گرایش رشته دانشگاهیم "بیوالکتریک" هستشا :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۶:۲۴ حضرت کازیمو
وبلاگ حضرت کازیمو رو بخون جوان، آخر هیجانه
پاسخ:
احیانا سقف خونه اتون دچار مشکل نشده حضرت کازیمو یا بقول میرزا حضرت عشق؟؟ :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۷:۳۱ پسر مشرقی
به من که پیشنهادی ندادی در رابطه با پستم! هرچند مضمون جفتشون یکیه! هرچی برا تو اومد رو هم می خونم پس!
پاسخ:
خب چون خودم "اندر خم یه کوچه ام". مضمونشون شاید یکی باشه ولی بنظرم جنسشون فرق داره.!
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۰۱ مریــــ ـــــم
هلما
بیا کرمون
همزمان که زمین انرژیشو خالی میکنه تو هم خود به خود انرژیت تخلیه میشه
من نمیدونم زلزله شعور نداره ساعت7صبح مارو بیدار میکنه؟
نمیتونست 9/10بیاد
پاسخ:
واقعا بیشعوره، شاید تو در حال رسیدن به حساب کفشای باقر بودی اصلا :/
بازم زلزله؟؟ چرا ایران عزیز ما رو از حالت ویبره در نمیارن؟؟ سایلنتیم خودمون خب زمین هم سایلنت باشه کلا بشیم شیراز والا یعنی چی آخه..
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۰۹ مریــــ ـــــم
:))))
اون مال دوران جاهلیتم بود
اره 5دقیقه به 7 لرزوند
:|
میبینی وضع مارو؟
یه روز عذاب الهی نازل میشه روز بعد رحمت الهی

پاسخ:
:)) پس الان عاقل شدی. شکر :)

ای بابا قربون خدا برم از دست این موجود چهار دست و پا رحمت و لعنت و عذاب و مغفرتش هم قاطی شده. اعصاب نمیذارن که آخه.
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۳ مریــــ ـــــم
و در مورد انرژی تخلیه نشدت باید بگم هیچ ورزشی میکنی هلما؟
پاسخ:
در حد ورزش صبحگاهی و هرازگاهی والیبال.
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۲۲ مریــــ ـــــم
ورزش کیلویی چند
بنظرم خواب بر هر درد بی درمانی دواست
بخواب 
فقط خواب
پاسخ:
نههههه خواب زیادی کسلم میکنه و سردرد میگیرم.
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۹:۲۵ مریــــ ـــــم
چه سوسول
:|
پاسخ:
قبول دارم یکم هستم.
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۱۸ ماهی کوچولو
منچ بازی کن من هر وقت داغونم منچ بازی میکنم :))))
پاسخ:
:))
داغون نیستم ماهی خوبم :)
تو هم خوووب باش.
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۳۶ ماهی کوچولو
من الان عــــــــــالیممممممممممممممممم
پاسخ:
همیشه عالی باش :)
ولی واقعا امتحان شیمی شارژت کرده ها :))
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۲ ماهی کوچولو
بد جووووووووور :)))))))))

دارم آهنگ شاد گوش میدم قر ریز میدم :)))))))))

تازه دو تام ناپلئونی و چایی خوردم به افتخارش :))))))))))))
پاسخ:
ایول خیلی هم عالی :)

به به منم چند دقیقه هندزفری چپوندم گوشم زود بیخیالش شدم :))

نوش جونت من دانمارکی دوست. :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۳ مسـ ـتور
نمی دونم چرا یهو این به ذهنم رسید ولی میتونی بری پرورشگاه با بچه ها کلی بازی کنی...
پاسخ:
اینجا فقط بهزیستی هست یه دونه.
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۶ مسـ ـتور
خب همونم میشه (:
پاسخ:
خوبه تاحالا امتحانش نکردم. :)
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۷ حاج مهدی
پینت بال داره شهرتون؟ یه گروه ده نفره بشید با دوستان. یه بارش برای یه سال انرژی و هیجان تخلیه می‌کنه
پاسخ:
نه نداره، من که ندیدم.
همین دیگه امکانات تفریحی این مدلی خیلی کمه.
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۲۷ هویجوری:)
امروز جوری خورد تو ذوقم که هرچی انرژی داشتم تخلیه شد:-|
پاسخ:
اینطوری دیگه آدم کامل دشارژ میشه :/
سلام 
فقط پیاده روی 
یعنی اونقدر حالتو خوب میکنه که هر روز دوست داری بری پیاده روی و کم کم مثل من معتاد میشی بهش :))
دیگه روز بارونی و سرد رو نمیشناسی میگی حتی اگر شده نیمساعت بری پیاده روی :))

بعد پیاده روی پیشنهادم یوگا و رفتن به کلاس نقاشی یا خطاطی و از همه مهمتر آشپزی با انواع و اقسام سبزیجات رنگی رنگی است که آدم رو به ذوق میاره ^__^  
البته پیشنهادهای زیادی داشتم ولی یادم رفت :))
فعلا همینا رو از منِ پیر فرزانه :دی قبول کنید :))))


پاسخ:
سلام :)
به به واران خانوم و پیشنهاداش *_*
خیلی هم ممنون.
پیر فرزانه و جوان خوش ذوقمونی توو :)
مطالب عالی هستن
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">