"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بعضی وقتا هم

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۱ ق.ظ

شروع میکنم به نوشتن پست جدید، وسطاش میبینم طولانی شد بیخیالش میشم.


موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۱۰/۲۶

نظرات  (۱۶)

۲۶ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۰ مریــــ ـــــم
منم همیشه شروع میکنم به انجام یه کاری یهو وسطاش بیخیال میشم
:|
یه تصمیم میگیریم یهووو عملی نکرده پشیمون میشم
یه تصمیم دیگه میگیرم وسطاش دلسرد میشم
:|
میبین اوضامو؟
نمیدونم چرا تکلیفم باخودم مشخص نیست
به قول مامانم ثبات ندارم
:|
درددل بود
پاسخ:
ولی من کاری رو شروع کنم انجام میدم. حتی رویا باشه تلاش میکنم عملیش کنم.

نمیدونم میشه اسمش رو بی ثباتی گذاشت یا نه، فقط میدونم که باید زیادی درگیرش شی، حتی بیشتر مواقع این سماجته بده باعث میشه اون کاره بشه امیدواری برات و عملی نشدنش تبعاتی چون ضدحال و اعصاب خوردی بار بیاره ولی درکل بنظرم باید کارامون رو، تصمیم هامون رو اونقدری برا خودمون بولد و مهم کنیم که تا ته نرفتنش عذاب وجدان داشته باشه برامون. :)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۷ مریــــ ـــــم
به نتیجه های خوبی هم میرسی؟
پاسخ:
غالبا آره :)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۸ آقای دال
ولی من برعکس شما شروع میکنم به پست نوشتن بعد میبینم کوتاهه بی خیالش میشم :/
پاسخ:
عجب!!!
خوبه که کل حرفت رو بتونی تو حجم کمتر بیان کنی.
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۰ آقاگل ‌‌
من از این نظر که به طویله نویسی عادت دارم تو این مورد اذیت نمیشم هیچوقت. :) شمام طویله نویسی پیشه کنین مشکل حل میشه.
پاسخ:
برای شما فرق داره، شما دغدغه نوشتن دارین.
برای پست هایی که مثلا خورشید بخواد از غرب طلوع کنه و خیلی مهم باشه سعی میکنم با کوتاه نوشتن خرابش نکنم و مفهوم رو کامل برسونم.
هر چقدر طولانی. بنویس خب:)
پاسخ:
:)
سعی میکنم ولی در کل دوست دارم بیشترین مفهوم رو با کمترین حجم از کلمات بیان کنم.
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۳ ابوالفضل ;)
منم خیلی وقتا اینجوری می شم خصوصا اگه متن بیش از حد طولانی بشه. یه نگاه می کنم ببینم می شه خلاصه ش کرد ولی اکثر مواقع نمی تونم و بی خیال کل نوشته می شم. چون توی این جور پست ها خیلی خودم رو عریون می کنم و از جیک و پوکم می نویسم...
پاسخ:
برا روزانه و خاطره نوشت هم آره حق باشماست یه جور بیرون ریختن جیک و پوک میشه بعضا..
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۷ آسـوکـآ آآ
مگه فرقی داره
کسی که بخواد میخونه
کوتاه یا بلند :)
پاسخ:
دغدغه خونده شدن یا نشدن هم ندارم :)
شاید خودم تنبلم.
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۵ جناب دچار
حداقل پیشنویسش کن
بعد یه روز دیگه برو سراغش و خلاصه اش کن!

+ من این روش رو تجربه کردم توی نوشتن های جدی :) نه وبلاگی
پاسخ:
به به راهکار :)

مرسی فکر خوبیه!
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۵۳ جناب دچار
خواهش میکنم خانم بازرس :)
پاسخ:
بازرس؟؟ :)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۱:۵۸ جناب دچار
وقتایی که میرید خانه بهداشت های اطراف
پاسخ:
دیروز پایش داشتیم بخاطر یه ذره برف آبکی کنسلش کردن :/
چقدر بد
پاسخ:
هیییییییم.
:/
دیگه تکرار نشه :| :)))
من پست‌های طولانی رو بیشتر دوست دارم. :)
پاسخ:
جشم سعی میکنم. :)
دوست داشتن های حوا برام مهم هستن :)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۶ حاج مهدی
بی خیالش نشید.
پاسخ:
چشم سعی میکنم. :)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۰ مسـ ـتور
منم حتی جمله ی اول رو که می نویسم می بینم طولانی قراره بشه اگه ادامه بدم، پیش نویسش میکنم تا بعدا برم سراغش! که تا الانم سراغشون نرفتم!!!
پاسخ:
:)) همین امروز یه سر بزن به پیش نویسات. :)
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۰ آقای دیوار نویس
اصلا مزه وبلاگ نویسی به پست های طولانیش هست :|   البته اگه اون اختراعی که جناب دچار میخوان بیارن بیاد، خیلی بهتر میشه :|||
پاسخ:
اوهوم..
اختراع جناب دچار چی هست؟؟ چرا من ذهنم یاری نمیکنه؟؟!!
۲۶ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۴ آقای دیوار نویس
یه چیزی بسازه که پست های طولانی رو خودش برای  ما بخونه :|
پاسخ:
آها آره یه بار زیر پستم گفتن قبلا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">