"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

... تا همیشه

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

دیشب به این نتیجه رسیدم که هیچ وقت نباید منتظر تهِ هدف یا اتفاقی باشم. من سیری ناپذیرم، دلم، روحم، ذهنم هر کدام هرروز یه چیز جدید طلب میکند، امروزم روز پرانرژی تری نسبت به دیروز میخواهد. توی این مسیر با وجود همه روزنه های امید صدها مانع وجود دارد، یا باید پسشان بزنم یا راه سخت تری به جان بخرم و با وجود و همراهی آنها راهم را هموار کنم. هر چقدر هم فکر میکنم نمیتوانم یک نقطه ایده آل انتخاب کنم و کلمه "تمام" شود ورد زبانم، تلاش برای اتمام دوست نداشتنی است.

خلاء ها و مشکلاتی که بولد شدنش را احساس میکنم:

جبر جغرافیایی _ نداشتن دوست (کسی که ناگفته بفهمتم، حماقت هام رو بفهمه، هدف هام رو بهم یادآوری کنه، ازش حساب ببرم) _ تشویش های ذهنی _ وسواس _ غرق شدن تو تله پاتی های دنیا _ نگرانی _ حتی جبر اجتماعی

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۰۵

نظرات  (۹)

ذاتا انسان موجودی سیری ناپذیر است، یعنی نقطه‌ی پایان نداره، تو هم قشنگ انسان بودنت رو فهمیدی و نوشتی:)
حتی جبر فرهنگی:| به نظرت چرا من نمی‌تونم طی الارض کنم بیام پیشت؟:))
پاسخ:
یاد یه جمله از یه کتاب افتادم که نه جمله کامل یادمه و نه اسم کتاب :))
خوبه پس.
اوووه اوووه جبر فرهنگی آره خیلی خیلی....
هیییم. من به دیدنت امید دارم. :*
هلما:(
پاسخ:
جان هلما :)
خنده بیشتر بهت میاد.
خیلی عالی که اینجوری فکر می کنید و هیچ انتهای واسه خودتون مشخص نکردید
ولی من فکر میکردم که شما حتما دوست دارید چون آدم اجتماعی هستید:)
پاسخ:
خوبه پس :)
اتفاقا درست فکر کردین دوست های خوبی دارم، خیلی اجتماعیم و روابط گرمی با خیلیا دارم ولی از بین این افراد دوستام رو گلچین میکنم. با این حال بازم دو سه نفری دوست فوق العاده خوب دارم "پریسا" عشقه اصلا چت هامونو مرور میکنم تمام وجودم میشه خوشحالی ولی خب شرایط و همه چی دست به دست هم داده من یه جورایی در این مورد کمبود احساس کنم. 
واااووو چقد حرف زدم. :)
سلام :)
فقط خواستم سلامی عرض کنم ایشالا بعد میام میخونمت:)
دلمان تنگ شده بود :)
چرچیل میگه :
من آدم خوش بینی هستم ،فکر نمیکنم اگر جز این باشم حال و روز ام بهتر از این باشد.


پاسخ:
سلام :)
خب اوصولا دلا بهم لوله کشی ان :)

قسمت اول رو با چرچیل تفاهم دارم من :)
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کمال طلبیم!
اگه تو شرایط سختی هم قرار گرفته باشیم حتما تواناییش رو داریم!
پاسخ:
اینطوری خوبه، حس قدرتمند بودن داره. :)
سلام :))

فعلا اعلام حضور... 
پاسخ:
سلاام :))

به به خوش اومدین.
هلما
تو ناراحتی من واقعا ناراحت میشم...
پاسخ:
لیلی...
ناراحت نیستم :) شاید چون نسبت به قبل خسته میشم حرفمو با لحن ناراحت حس میکنی.
۰۶ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۲۷ ابوالفضل ;)
کلمه ی "تمام" که استفاده بشه دیگه از اون روز زندگی نمی کنی و فقط زنده ای.

این مشکلاتی که گفتی دغدغه های منم هستند...
پاسخ:
و منم که عاشق زندگی :)

یکم فشار میاره به آدم.
نقطه پایان نداشتن رو خوب اومدی... احسنت...
پاسخ:
قابلی نداشت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">