"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

او یک ........ است.

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

مامانم میگه هرگز تو شوهر دادنم دخالت نخواهد کرد.

استدلال جالبی داره، نمیخواد جمله "بر جدوآبادِ کسی که این شلخته رو فرستاده تو خونواده ما" رو از کسی بشنوه.

پریروز استکان رو روی میز گذاشتم متوجه شدم تهش خیسه، با دستمال قرمزم که مامان روز اول داد دستم، میز رو تمیز کردم لکه اش نمونه.

شادی و آقای عمو تاکید کردن خیلی با سلیقه ام.

دیروز عصر با مامان تلفنی حرف میزدم میگه: جان من راستشو بگو خونه بوی آت و آشغال گرفته؟؟ ظرفا کپک زدن؟؟ چند نوع جک و جونور و چند گونه گیاه جدید تو خونه رویت شده؟؟

زنداداش اومده تو خونه یه دور چرخیده و آخرش فرموده: با همین فرمون بری جلو شاید یه فکری هم به حال تو کردیم.

تو این دوهفته دوبار از مهمون ناخوانده پذیرایی کردم.

خواهر بالاخره تشریف فرما شده و بعنوان اولین پروژه کاری جورابم رو انداخته بیرون، مانتوم رو گذاشته لای لباس چرک ها.

محمدامین فقط منو میذاره رو تختش بخوابم، معتقده من نه تنبلم و نه بی سلیقه فقط مثل خودش بازیگوشم و حسم شبیه مامانا نیست.

شلخته ترین وضع ممکن میزکارم:

 

موافقين ۹ مخالفين ۱ ۹۶/۱۱/۰۹

نظرات  (۴۴)

۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۳۴ مریــــ ـــــم
کرمتو بذار تو کشو عامو
:)
پاسخ:
نه عامو اون حیاتیه هر لحظه استفاده میشه، سر جلسه کنکور از اون تیوپی ها بردم با خودم چی فکر کردی تو :))
او یک شلخته است
عنوانو تکمیل کردم:)
پاسخ:
زیادم شلخته نیستااا.
با تشکر از مستر گمنام. :)
یه کم‌ شلخه است ولی نه اونقدرها:)
عزیزم مرتب کردن این‌کار ۵ دقیقه است خب تمیزش کن:)
پاسخ:
راضیم ازت :)
ولی خب ببین روی میزم لکه نداره، شلخته اش هم تمیز هاااا.
مگه چکار میکنی که لکه داشته باشه؟ یه چندتا برگه و وسیله است که جا به جا کنی حل میشه دیگه:) 
پاسخ:
عزیزم تو مو میبینی و من پیچش مو :)
والا اینجا رو میز همه خاک نشسته، هرازگاهی دستگاه هایی که سرپایی تعمیر میشن هم میارم رو میز یا روغن کاری میکنم چسب میزنم، دم به دقیقه دستمو میشورم تا حوله رو درآرم از کشو احتمال چکه کردن داره. یه چیزایی میخورم :))
اون کارتون خالی رو حداقل بذار توی کمد :)
پاسخ:
خالی نیست توش تلفنه کابل ندادن وصلش کنم. :))
او یک دختر منظم است :))

وقتشه :))



+

@فرشته 
بنظرم یک کم شلخته نیست :))
مگه اونجا پادگانه ؟:))
که اینقدر باید منظمم باشه ؟:))
اینجوری بنظرم محل کارش به دلش میشینه تا منظممم منظم باشه :))
و بنظرم آرامش ذهنی  بیشتری داره :)


اینطور نیست خانوم مهندس ؟:))

پاسخ:
عشقی تو :))

وقت؟؟ جایزه گرفتن؟؟ ^_*

+
فرشته بخون :)
واران یک روانشناس است.

صحیح :))
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۰۳ مریــــ ـــــم
صدرحمت به میز من
:|
پاسخ:
نه باباااااع :||

تا این حد آخه!!!!!
هرچی :)
پاسخ:
اصلا چه معنی داره دختر با بزرگترش یکی به دو کنه :))
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۰۸ یا فاطمة الزهراء
ما  شلخته نیستیم که فقط وقتی یکی هست کارا رو بکنه تنبلی میکنیم من که اینجوریم
پاسخ:
خیلی موافقم تقریبا صددرصد. :)
عزیزی :**



+

نه وقت جایزه نه :))
وقت همون حرفی که زنداداش گفته :))))



مرسی ^__^
واران یه روانشناس بازنشسته است :))
لطف داری 💚
ولی جدی دارم میگم اونقدر منظم منظم باشه یک کم روح اذیت میشه :))



++
من یه پیشنهاد داشتم برای همین پستت :)
بگم ؟:)
اگر گفتم و موافقت کردی که باید بعدش الحاقیه بذاری :)
قبول ؟:)
مرسی 


پاسخ:
:***

+
عه عجب! !

حالا شمام شکسته نفسی نکن :)
اوکی موافقم.

++
واران کار سخت کن :)))
بفرما بفرما جانم...
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۱۱ مریــــ ـــــم
اتاق کلش واسه توعه؟؟
پاسخ:
نه سه نفریم.
من هر روز هستم.
مسئول تغذیه پنج شنبه ها حق شیر داره بقیه روزا هست.
کارشناس اورژانس هفته ای دو سه بار اونم دو سه ساعت میاد نامه هاش رو چک میکنه و شیفت ها رو رد میکنه.
میوه هاتو کجا میذاری پس؟ :)
پاسخ:
طبقه پایین کشو سنجاق و برگه ماموریت و ماشین حساب و خرت و پرته. طبقه دومش حوله است و چندتا چیزمیز که مامان فرستاده، برا میوه و وسایل صبحانه رو میز عسلی رو به روی میزم با خانم "ف" دوتایی جا درست کردیم.
واران کار سخت کن :))
متوجه شدم الان چی میگی :)))



+

پیشنهاد اینکه یه چالش راه بندازی برای دوستانی که میرن سر کار و عکسی از میز محل کارشون بدون اینکه دست به وسایلشون بزنن و احیانا بخوان مرتب کنند از میزشون  عکس بگیرن !!
میز محل کارشون نه میز محل زندگیشون !!!
محل کار مثل میز محل کار مریم :)
ولی بدون اینکه بخوان میز رو تمیز کنند همون لحظه از میز کارشون عکس بگیرند و عکس رو بفرستن وبلاگ خودت :)
زمان هم بهشون بیزحمت بده :)
حالا ممکنه کسی کارمند باشه یا بازاری :)
مهم اینکه یه عکس بدون تمیز کردن میزشون بندازن بدن به تو :)


با تشکر :)


قبول ؟:))

پاسخ:
:)

نه قربون شکل ماهت :))
من آدم چالش راه بنداز نیستم خودمو میشناسم :))
شلخته نیستی که، از خواهر من در مورد من بپرسی میگه یه شلخته بوده بعد دست و پا در آورده :دی
پاسخ:
اصلا یکی از دلایل عاشق بیان بودنم همین امیدوار کردنمه :)
خیلی هم خوووبی بانوچه :) 
میز به این تمیزی میگین شلخته !؟! :///
کار شما ظاهرش به کارِ دفتری هست ولی مثل اینکه اینجوریام نیست اگه وسایل رو روی میزتون تعمیر میکنید :))
+ شما خیییلی مشکوک میزنید هاا گفته باشم احتمالا خبرای در راه است زن داداشتونم اشاره کردند :))))
پاسخ:
والا :))
آره وسایل کوچولو موچولو رو میارم رو میزم دستکاری میکنم :)
+ :)) من!! نه بابا اینجا همه خودی ان خبری باشه میگم :))
چرا خب ؟:|
حداقل بده مریم این چالش رو به نمایندگی از تو بذاره :))

مرسی :)




پاسخ:
من نمیتونم مدیریت کنم. :)
آره مریم انجام بده خوبه :))

فدا
جان من پری یکی از این فایلای کوچیک بخر برای خرت و پرت کوچیک روی میزت انقدر در هم و برهم نشه انصافا :/
ولی در کل میزت تر تمیزه :دی
پاسخ:
دم دستم نباشه گیج میشم :))
بله بله(آیکون عینک دودی)
خوبیای بیان اینه که میای می‌بینی تنها نیستی به زندگیت امید پیدا می‌کنی میری. :)
پاسخ:
آره دقیقا ^_^
شمام شلخته این؟؟ :)))
مامانت میگه ما هر چی میوه میخریم نصفش برای مصرف هلما خانومه :)
پاسخ:
آره آره من خیلی میوه میخورم :)
کلا میوه دوست. مامانم برا من حامله بوده گویا بجای غذا هم میوه میخوردم خودش میگه. :)
پدیده ی هلما :)
پاسخ:
بالاخره گویا ماموریت تبریزم اوکی شد. ^__^
باشه خانوم مهندس :**


پاسخ:
مرسی استاد. :*
خوش بحالتون پس :)
خونه رو به کی میسپرین
پاسخ:
:)
بابا اومده :)
استاد ؟^__^
:دی 


شوخی میکنی :دی :))))


+


تبریک بخاطر ماموریت:)
وقتی رفتی ماموریت صدقه یادت نره عامو :))

پاسخ:
مگه استاد فقط تو مدارس و دانشگاه پیدا میشه :)

+
ممنون :)
چشم چشم. 
@
جناب دچار 
سلام 
یک : کارتن 
گویا درست تره:))
 نمیتونستم نگم بهتون :))

پاسخ:
میان میبینن :)
لابد تو بیان هم پیدا میشه ؟:دی :))

مرسی 
ما این همه نیستیم :))


چشمت سلامت ایشالا 
خواهش میشه :)

+

بابا اومده چی چی آورده ؟:))
کشمش و نخود ؟!:))

یاد این شعر بچگی افتادم :)
یادش بخیر 
پاسخ:
صددرصد. :))
دست کم نگیرید خودتو :)

ممنون :)

+
ای جااانم یادش بخیر ^__^
مردا کلاً دو دسته میشن. یا شلخته‌ هستن. یا نمی‌دونن که شلخته هستن. :)
.
من خیلی طرفدار قانون آنتروپیم. :d
پاسخ:
غیر این باشه خطرناکه حتی :)

سال اول کنکور شیمی قبول شدم ولی نرفتم. :)
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۰۰ ابوالفضل ;)
هرکاری کنی به شلختگی من نمی رسی!!!
پاسخ:
اون که صددرصد.
اصلا مگه میشه آدم عاشق کامنت شما و بانوچه نشه :))
داغان است!
پاسخ:
داغانی از خودتان است. :)
:)))
پاسخ:
:)))
همه ی مامانا درباره ی ته تغاری شون چنین نظر یدارن نگران نباش منم همدردم باهات:)
ولی من واقعا شلخته ام!
توی محل کارم نه ها همیشه همه جا باید مرتب باشه
قفسه ها پوشه ها کشوها
ولی اتاق خودم هر لحظه بمب ترکیده:)
پاسخ:
خوشبختم :))
اووووه اوووه. خانم معلم شلخته باشه چه شوووید.
میگماااا امکان نداره شلخته باشی :)
آخ آخ آخ...
شلخته نباشید .. آفیس رو فعال کنید :دی
پاسخ:
سعی میکنم. :)
چشم.
ها راست میگی به اون بخشش فکر نکرده بودم، الان دیدم حرفم شکل این بود که به اوستای تعمیرکار بگی چرا لباست روغنیه:))
+ @واران
موافقم باهات:)) عروسم خیلی هم منظمه حالا گاهی از دستش در میره و شلخته میشه دیگه، اونم‌ فدای سرش:))
پاسخ:
فکرکن جانم فکر کن :) یه همچین دختر تعمیرکاریم. :))
+
مادرشوهرو :))
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۰۶ آقای دیوار نویس
خوبه که... 
پاسخ:
خوبه لابد. :)
@
فرشته جان
سلام  
عجب مادر شوهری هستی تو :|:)))
خدا صبر بده به عروسا :دی 
بازم که زیرزیرکی حرف خودتو زدی که ؟!:دی 
اصلا من دخترمو (هلما) نمیدم به شوما والا :دی 

مرسی :)



پاسخ:
به به مامان *___*

مادرشوهر ^____^

شکر تو وب فک و فامیلمو پیدا کردم. راضی نیستم سر من دلخوری پیش بیاد. :)))
@واران
ببین چطوری بین مادرشوهر و عروس تفرقه میندازن ها:))) نوچ من‌ مادر شوهر خوبیم باور نمیکنی از هلما بپرس:))
 نه عروس گلم‌ شلخته نیست فقط چون فشار کار زیاده نمیرسه خیلی جمع و جور کنه برای همونه:))
ای بابا ما دختر و گرفتیم رفته شما تازه میگی نمیدیم؟:D
پاسخ:
من چقد خوشبختم الهی. ^__^
نه عامو دلخوری کوجا بود ؟:))
شماها (هلما و فرشته جان )همگی عزیزان دل وارانین :))
شوخی های منو به دل نگیرین :**




+

@فرشته 
از دست تو فرشته ی شیطون :)):*

پاسخ:
میدانم میدانم واران ماهه :)

+
:))
انشالا همیشه خوشبخت باشی عزیز جانم😘
@واران
شما یه دونه ای عزیزم برای نمونه ای❤
من‌ که شوخی رو به دل نمیگیرم خیالت راحت😘
پاسخ:
مرسی.. تو هم خوشبخت باشی همیشه :)

بابا بسه پپسی باز کردن.
میگن اونایی که شلخته ترن باهوش ترن (: 
پاسخ:
آره موافقم :) 😜
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۱۶ פـریـر بانو
عزیزم :)))

پری؟ تو به این میز میگی شلخته؟ :| شلخته ندیدی هنوز :/
پاسخ:
حریرم :))

آخیش[وی نفس عمیق میکشد و کیف میکند.]
خوبه که تنها نیستم تو این مورد:))
پاسخ:
خوبه خوبه :)))
مرسی امید و انگیزه :)
:)))



اقا اصلا بیشتر کیف میکنم اینطوری ،حتی تو تمیزی زیاد تمرکزم میریزه بهم:))
پاسخ:
:))

حریر هم میگه: خیلی باهوشی :))
شلخته اش اینه. مرتبش چیه پس :)
پاسخ:
تقریبا حالت مرتب به خود نمیبینه :))
خیلیم خوبی
پاسخ:
خیلیم ممنون :)
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۲۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هم چین شلخته هم نیست ها!
امیدوار باش D:
پاسخ:
آره فک کنم باید به خودم امیدوارانه نگاه کنم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">