"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زد تو ذوقم ناخواسته زدم تو ذوقش.

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

نیوتون عزیز همش فکر سیب و بخور و بخواب نبود، خدابیامرز طی سومین قانونش یه حرکتی زد و گفت: هر عملی عکس العملی دارد. این عکس العملی که مدنظر من هست شاید به ظاهر تلافی کردن معنی شه ولی به واقع ریکشن منطقی هست. پس آدما باید تو خودشون دنبال مشکل بگردند، تو دنیا به تعداد آدمهاش ادبیات گفتاری و رفتاری وجود داره و قرار نیست کسی ادبیات خود رو بر دیگری تحمیل کنه. وقتی لحن حرف زدن یکی دیگری رو اذیت میکنه، امکان داره بازخورد اذیت کننده ای از طرف مقابل بگیره. یک برخورد نرمال که ناخودآگاه یک صحنه آنرمال رو میسازه، نمیگه: زدی تو ذوقم میزنم تو ذوقت ولی ناخواسته همین اتفاق میافته. من نمیگم خودمون رو بازی کنیم و پیش هرکس با شکل خاصی ظاهر شیم فقط میگم زیادی خودخواه نباشیم، به انتخاب کلماتمون حین حرف زدن توجه کنیم، علایق بقیه رو هم در نظر بگیریم. 

من وقتی بچه بودم هرکس از دستم ناراحت میشد، چند ثانیه بعدش عذاب وجدان میگرفتم. ولی غرورم اجازه نمیداد پا پیش بذارم و از دل طرف درآرم، عوضش طور دیگه کاری میکردم که خوشحالش کنم به خیال کودکانه ام اگه جور دیگه خوشحالش میکردم دیگه به ناراحتیه فکر نمیکرد.

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۱۳

نظرات  (۲۱)

صحیح!
پاسخ:
:) 
اوهوم.
""نمیگه: زدی تو ذوقم میزنم تو ذوقت ولی ناخواسته همین اتفاق میافته.""  به نظرم همینطوره. منم تو زندگی به همین نتیجه رسیدم. 
پاسخ:
:) عادی شده انگار.
سلام
دوران بچگی دوران خوبی بود
الان آدمها پیچیده شدن
از دلشون که در نمیاد هیچی تازره کینه هم بدل میگیرن
پاسخ:
سلام :)
آره.
چقدر زُلال بودیم...
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۰۲ ابوالفضل ;)
واقعا خودت به این قانون ایمان داری؟
پاسخ:
خب منم میگم ناخواسته زدم تو ذوقش. سخته ولی سعی میکنم پیش قدم نشم.
آفرین بر شما:)
قانون عمل و عکس العمل: برای هر عملی عکس العملی است هم اندازه ولی خلاف جهت آن.
اصلا قرار نیست من و شما یا من و هر فرد دیگر نحوه نوشتاری و گفتاریمون یکی باشه و ممکنه متضاد هم در رفتار و گفتارمون باشیم.
و این ها زندگی و گفتگو و نوشتار را زیبا میکند.
پاسخ:
:)
اوهوم همینطوره، یکنواخت باشه کسل کننده میشه.
ب نظرم هرکس خودش باشه. حتی در انتخاب واژه ها. و خب این خود بودن یه سری تبعاتی هم داره. مثل همین ک ممکن اوضاع توی یه صحنه خراب بشه یا طرف ناراحت بشه. حتی ب نظرم عذاب وجدان هم یکی از تبعات اینه ک ادم خودش باشه. یا تنها شدن
البته حرفم در مورد تمامی رفتار ها کامل نیست. ولی در مورد موضوعی ک تو درموردش حرف میزنی، ینی رابطه های معمولی بین ادم های معمولی، من نظرم اینه هرکی خودش باشه. خودخواهی نیست. وقتی این راه مراعات های این شگلی جلوی هم باز کنیم معلوم نیست این مسیر تا کجا ها ممکن پیش بره
چقد حرف زدم:دی
پاسخ:
زیاد حرف زدنت رو بیشتر دوست دارم. :) 
ببین نرگس حرفت رو خیلی قبول دارم البته برا زمانی که واقعا بخواییم حرف بزنیم وقتی قرار نیست ادامه بدیم بنظرم فقط دلخوریش میمونه.

۱۳ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۴۹ ابوالفضل ;)
نه اینکه خودت عمل رو انجام بدی با عکس العمل می تونی کنار بیای؟
پاسخ:
میتونم حق بدم.
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۵۴ ابوالفضل ;)
خیلی خوبه. اگه واقعا اینجوری هستی دو هیچ از بقیه جلوتری😊
پاسخ:
هیییییم.. سعی میکنم.
دوست دارم فکر نوشته هاتون رو !
یه جوریه که میخوام بنویسم چجوریه اما نمیتونم 😂
خلاصه اینه که میچسبه
قسمت اول حرف حساب و قسمت دوم هم منم همینجور 😅
پاسخ:
چقدر خووب :)
خوشحالم که اینطوره چون جدیدا خودم زیاد راضی نیستم.
اوهوم.. :)
دیگه زلال بودن مد نیست انگار
پاسخ:
هیییم.. چرا آخه!
@محبوبه شب
آقا اون صحیح تکه کلام ماست. ذکر منبع کنین لااقل:دی
.
بچه بودی به چه چیزایی فکر می‌کردی! :)
در هر حال با 70 درصد حرفت موافقم. اون سی درصد هم نظر خودمه.
پاسخ:
حق وتو :))

میگم آقاگل از همون بچگی معلوم بودا یه چیزی میشم :)) شعور شُرشُر میریخته :)
خوبه جای امیدواریه.
الان دوباره بخونم یا خودت میگی چی بود مفهوم و منظور پست؟ :)
پاسخ:
دوباره بخونید. :)
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۱۹ مریــــ ـــــم
هلما برا دچار توضیح دادی برا منم توضیح بده
:دی
پاسخ:
توصیه میکنم جواب جناب دچار رو دقیق بخونی :)
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۲۰ مریــــ ـــــم
البته من معمولا خواسته اینکارو میکنم
به طرفم میگم
اونم میخنده
:|
پاسخ:
خیلی هم عالی والا چه کاریه عذاب وجدان ناخواسته ناراحت کردنم نداری اونوقت :)
@آقاگل
منکه چیزی یادم نیست :دی
پاسخ:
آلزایمر :)
آره انگار تو ناخودآگاه آدم یه چیزی به نام عکس العمل خودکار وجود داره 
چقدرم بچه بودی انیشتین منشانه فکر می کردی ((: 
پاسخ:
اوهوم :)
یه نسبت دوری هم با انشتین دارم شاید. :)
فک کنم یکی اذیتت کرده و به علایقت بی توجهی کرده! :)
شما هم زدی کشتیش؟
پاسخ:
تایید میکنم.
و تهش بخاطر ناراحت کردنش غصه خوردم.
الان چه سوالی دوست داری ازت بپرسم؟
هر وقت خسته شدی بگو تا مصاحبه رو تموم کنیم
 [با لحن مهران مدیری در دورهمی]
پاسخ:
من خسته نمیشم که :)
کی خسته است؟؟ دشمن.
شما با خیال راحت بپرس جناب دچار مهربان.
تبریز چی شد؟ :))
پاسخ:
:))
امروز ابلاغ جدید میزنن خدا میدن کی بفرست ماموریت.
خوبه دیگه
تا قبل از عید میتونید برید :)
پاسخ:
تا قبل عید. :))
جمعه که مهمونی دعوتیم حتما میرم.
منظور من از رفتن فقط رفتن نیست که :)
میدونم میخای بری آذری قیز و سایر دوستان رو ببری پارک :)
پاسخ:
دلم که میخواد ولی همون مستلزم وقت هست و برنامه بقیه دوستان خب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">