"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عنوان مثلا: جدال با من

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

جناب دچار در جواب کامنتم نوشت: خونه ی بابا عملا مهدکودکه براشون + عمه ای که خاله است برا اون مهد :))

چند روز پیش یکی گفت: بیشتر به تو میاد خاله باشی تا عمه.

الان یه سوال پیش میاد که "عمه" باید چطور باشه؟؟

بنظر خودم بیشتر بهم میاد دوست بچه ها باشم.

یکی دیگه هم بهم گفت: یه جور لوس بودن ذاتی وجودداره که تو با این جذبه اونو نداشتی خیلی نچسب میشدی. :)

قبلنا اولای پرش از نوجوونی به جوونی حس های مبهم زیادی داشتم، بعضا سرم شلوغ میشه یادم میره ولی امروز صبح با حجم زیادی رو دلم قلمبه شده، هرچقدر هم مشغول میشم باز ولم نمیکنه چسبیده بهم.

کم کم دارم قبول میکنم که دیگه نوجوان نیستم.

چند نفری هم نصیحتم میکردن: 

_ یکم بددل بودن بد نیست سعی کن یادبگیری. 

_ شرمنده ها یه ریلکس بودنی داری که احمق نشونت میده.

_ خیلی مسخره است سعی داری خودت رو به ساده ترین شکل ممکن بیان کنی.

_ کی میخوای بفهمی شوخیای تو فقط برا خودت آپدیت میشه بقیه آدما به ذهنت دسترسی ندارن.

* راستی چرا آدما ناگفته های همو نمیفهمن؟؟

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۱۵

نظرات  (۲۰)

۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۱۱ مریــــ ـــــم
در جواب سوالت
چون داداشم داره داماد میشه
این روزا خیلی به عمه شدن فکر میکنم
من واقعا بچه داداشمو اندازه بچه خواهرم دوس خواهم داشت  مگه اینکه مامانش بخواد کرم بریزه در اون صورت هم حس منو به برادرزادم عوض نمیکنه اما باعث میشه رفتارم با مامانش عوض شه بعد مامانش هی بهش بگه عمه ت فلانه اونم فکرکنه عمش فلانه و بعد شروع کنه به تصویر سازی بد از من تو ذهنش
:|

پاسخ:
مبارکه :)
گفتم که حداقل یه سال صبر کن.
کرم ریختن :))
من عمه امو بیشتر از خاله ام دوست دارم.
جدال با من یعنی خودسازی؟ یا :)
پاسخ:
نه تا این حد.
نه بابا جدی نیستم من. :)
به حرفای دچار خیلی اهمیت نده
پاسخ:
حرفاشون راحت به ناخودآگاهم نفوذ میکنه.
دمت گرم احسنت :))
پاسخ:
فک کنم برا جوابم به کامنتتون نیست :)))
آقا نگفته بودین میشه نصیحت کرد. بذار منم نصیحت کنم خب. می‌دونی که ما پیرمردا عاشق نصیحت کردنیم!
فعلاً اینا رو داشته باش. یک اینکه چایی بخور. چایی بر هر درد بی درمان دواست. و باعث باز شدن عروق بدن میشه و مفیده. دو اینکه تا قبل از ساعت ده همیشه بخواب. خیلی خوبه. سه اینکه تا می‌تونی آچار پیچ‌گوشتی بخر! بالاخره هرچیز که خار آید یک روز به کار آید. نکته دیگه اینکه آشپزی رو در حدی بلد باش که اگه تنها شدی گشنه نمونی. ولی اینقدر بلد نشو که اگه تو یک جمعی بودی به تو بگن پاشو آشپزی کن. و اینکه اگه با دردی توی زندگی روبرو شدی هرچی کمتر بیشتر کمتر بهش فکر کنی دردش کمتر بیشتر کمتر میشه. فعلاً نصیحت دیگه‌ای ندارم.
پاسخ:
بله بله میشه نصیحت کرد جناب آقاگل هم آزادی مخصوص داره که پیرفرزانه بیانه :)
باور کنید همه میگن از بس چای میخورم کم خونی میگیرم آخرش، ولی پررنگ میتونم بخورم.
آقاگل شما خبرنداریا خب من یه پا تعمیرکارم :)
آره انصافا این نکته آشپزی رو رعایت میکنم.
کمتر بیشتر کمتر نفهمیدم چی شد ولی اوکی سعی میکنم بفهمم :)
خیلی هم ممنون.
نصایح شما رو با گوش جان پذیراییم.
من اصلا خودآگاهمم تحت تاثیر حرفای دچار قرار نمی گیره :)
پاسخ:
:))
یکم بیشتر با دچار دوست باشیم. :)
آدما تا چیزیو درک نکنن پی به درستیش نمی برن و سعی میکنن بودنش رو انکار کنن و نهایتا مسخره میکنن ... واسه همینه ناگفته هامونو نمیفهمن چون درکی ازمون ندارن! 
پاسخ:
اوهوم :)
شاید بهتره بگم: چرا آدمایی که باید ناگفته هامونو نمیفهمن؟؟
کلن ایشون دوستیشون اینجوریه :)
طوری نیست
پاسخ:
جالبه :)
مهم اینه راضی باشین دوتاتونم :)
حالا چی شده همه از دچار حمایت های گسترده میکنن :))
@ دچار
موج تخریبم نسبت بهت شروع شده دچار، حواست باشه :)))
پاسخ:
یک دچار داریم خب :))
همانطور که یه دونه "پری" داریم.

خدا بخیر کنه :))
من با تو هیچ صحبتی ندارم پرستو :)
پاسخ:
نه باباع!! :)))
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۲۷ ابوالفضل ;)
چون خاله ندارم و اصلا تعریف نشده ست برا خانواده ی ما نظری راجع بهش نمی دم. ولی خب عمه کسیه که داداش اش رو از تویی که بچه ش باشی بیشتر دوست داره! و در کل یه جوریه!!!
پاسخ:
خواهرتونم تک دختره :))
یه خاله منم کلا نبود حساب میشه والا من که بیشتر از دوازده ساله ندیدمش :)
ولی عمه، عمه بزرگم واقعا یه جوریه بخصوص از من اصلا خوشش نمیاد ولی عمه کوچیکه ام یه دونه است اصلا آدم نمیتونه عاشقش نشه، صداش هم شبیه دوبلوراست کلا ماهه :)
یه تفکری هست بین فارس زبان ها بیشتر....
عمه رو خیلی موجود پلیدی میدونن در حد فحش اصلا!
نمی فهمم این تفکر رو
مهربون بودن به نسبت ربطی نداره
مهروبنی یه چیز ذاتیه و بعضی وقت ها اکتسابی
آدم توی هر شرایطی میتونه مهربون باشه
خاله یا عمه بودنش خیلی مهم نیست.
پاسخ:
عجب! ! !  عمه خوبه هااا 
آره همینطوره :)
تو که همینجوریشم دوست داشتنی و مهربونی ^__^
ب حرف هیچکی توجه نکن ب طور کلی :دی
پاسخ:
خیلی وقتا توجه نمیکنم :)

ولی من فکر میکنم عمه بودن بهتون میاد :/ نیست که هی از برادر زادهاتون مینویسین دیگه تصور شده برام :)
عی بابا نظر ما خیلی وقته قبول کردیم بزرگسالیم :))
پاسخ:
آره، بیشتر هم از محمدامین :))
شاید مدل نوشتنمم تغییر کنه.
خب شاید خیلی وقته بزرگسالید. :))
خوبه که نوشتنتون چرا تغییر میدین خیلی خوب و ثابت هستید بر عکس ما :/
نه باباا قبلا هاا اینجوری فکر نمیکردم الان تا به خودم اومدم و دیدم که نصفِ دهه ی سوم زندگیم رو تموم کردم این حس رو پیدا کردم :|
پاسخ:
تغییر نامحسوس شاید. :)) شایدم اصلا همین روال بمونه :)
دهه هم مهمه هاااا.
میگم بیان بهتر بودا
اونجا اصلا خواننده ندارم ولی خب چون انگلیسی مینویسم خیلی بهتره بیان واسه انگلیسی نوشتن خوب نیست!
:/
پاسخ:
چی بگم!!
پس چرا هیشکی از من حمایت نمی کنه ؟!!!:(

@دچار 
خب نداشته باش. بهتر :)
پاسخ:
عه تو که تنها پرستوی مایی :)

@
واا
چون شما هفته ای یبار از اون زاویه ی زیست خودت میای بیرون
و یکم جناب ما رو مورد عنایت قرار میدی و باز میخزی توی غار خویشتن

+ همون که هلما گفته مایی :)
پاسخ:
اصلا هدفش از بیرون اومدن از غارش مورد عنایت قرار دادن شماست :)
همون هفته ای یه بار هم دیگه اتفاق نمی افته اصلا :(
پاسخ:
عه!!! نه پرستووو....
از آنجایی که طعم عمه شدن رو  کم چشیدم یا اصلا بگم یکی دو سال بیشتر نچشیدم باید بگم بنظرم قبل از اینکه عمه یا خاله خوبی باشیم باید قبلش یه انسان خوب و مهربون و خوش اخلاق باشیم وگرنه هیچ فرقی با هم ندارند.
حتی گاهی عمه ها دلسوزتر و مهربونترن.
مثل یکی از عمه های خودم که اینقدر ازش مهربونی و احترام دیدم از خاله هام ندیدم یا خیلی کمرنگ دیدم !
پس هیچ فرقی با هم ندارند :)

پاسخ:
آره انسان خوب بودن از همه چی مهمتره :)
اوهوم...
الهی خیلی هم خوب :)
آره والا چه فرقی میتونه داشته باشه آخه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">