"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به بعضیام باید گفت:

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

درسته ازش خوشم نمیاد ولی انصافا این یه مورد رو خوشم اومد. :)

جدیدا زیاد بحث نمیکنم. :)

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۱۱/۱۶

نظرات  (۲۵)

خیلی هم خوب : )
بهترین کار ! :|
پاسخ:
:)
عجب! پس بهترین :| :)
جالب بود :)
پاسخ:
:)
یاد آقا مصطفی زمان بلاگفا افتادم یه لحظه :)
یاد این افتادم :دی

خبرنگار از پیرمرد صدساله که شاداب و سرحال بود راز موفقیتش رو پرسید؛ پیرمرد گفت: من با کسی بحث نکردم !
خبرنگار گفت: نمیشه که !
پیرمرد گفت:حق با شماست نمیشه ..
پاسخ:
:)))
بانمکه با اینکه زیاد شنیدم باز هر بار میشنوم میخندم مثل الان :)
از نسخه‌های فارسی تلگرام استفاده نکن. امن نیست. سرعتشم پایینه. :دی
پاسخ:
:) فیکه. Plus اسکرین نمیذاره بگیرم و اینکه سیم داداش رو انداخته بودم شماره هاش برام ذخیره شده بود موبوگرام نصب کردم حذف کنم مخاطباشو دیگه موند. هرازگاهی برا اسکرین گرفتن به دردم میخوره :)
درکل باشه نصایح پیر فرزانه بیان رو باید طلا گرفت. :))
@ اقاگل

تلگرام خودش فارسی مون رو داره عاغا ! :|
پاسخ:
چی شد؟؟
منیش چی تونِم :)
منم چی توام  :)


سلام 




پاسخ:
هاا؟؟ واران چی گفتی جانا؟؟

سلااام :)
خوبه ترجمه اش هم گفتم  ها :))
زیرنویس داشت روله :)))


گفتی جدیدا بحث نمیکنی :))
میگم منم مثل توام :))


یستردی ؟:)))



+

امشب و الان  حس تایپ نداشتم و فکر کنم آخرین پستی باشه که خوندم :)
ولی بخاطر ترجمه ی مجدد دوباره آمدم :))

پاسخ:
آهاااا :))
دارم پیر میشم وارانی :)
از عوارض خستگی و کسرخوابه.

اوکی یستردی :))
+
آفرین بانو.. ممنون پهلوان ... یاشاسین واران :*
گفتم که معلوم نیست از نسخه های فارسی تلگرام باشه که : )
چون خود تلگرام اصلی هم زبان فارسی رو داره ! ممکن بود عکس تلگرام اصلی با زبان فارسی بوده باشه ! :)
پاسخ:
عه آره!!
منم ساده لو میدم :))
خیلی هم خوب! من که راضیم. :|
پاسخ:
خوبه :)
انصافا خوب گفته، منم یه مدته بی حوصله‌ام فکر کردم حال خودمه نگو تاثیر فصله:))
خوب میکنی، کمتر بحث کن کمتر سرت درد میگیره:)

پاسخ:
تاثیر فصل!! شاید. :))
بی حوصله نباش.
آره چیه وقت هم تلف میشه. :)
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۱۶ یا فاطمة الزهراء
خیلی خوب بود به منم سر بزن :))
ولی بی شوخی خوشم اومد از بیوگرافیش :دی
پاسخ:
:))) کله بزنم؟؟ :)
اوهوم.
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۵۷ مریــــ ـــــم
همون باش تو خوبی خودمون
:)
پاسخ:
:))
خیلی هم بجا :)
ببخشیدا ولی
داره پست هاتون مبهم میشه :)
پاسخ:
قدیما مبهمتر هم بود. :)
راستش اصلا راضی نیستم از پست هام، یعنی هیچ وقت راضی نبودم. اون چیزی که میخوام نیست یعنی نمیتونم یا شایدم نمیخوام باشه. خیلی بدیهی شدم خیلی.
درستشم همینه :)
پاسخ:
:) اووم شاید. :)
ببخشید خیلی بدیهی شدم یعنی چی؟ :)
پاسخ:
شما چرا امروز همش میخوایید بخشیده شید؟؟ :)
من دوست دارم حرفامو اونچه که تو ذهنمه رو بنویسم نمیشه.
بدیهی ساده، روان، زیادی رو
دلم تنگ شده واسه بیان اونجای که هستم اصلا دوست ندارم:/

پاسخ:
برگردین بیان :|
بله، توجیه کردن زیادی خود و دیگران چیز جالبی نیستا.

پاسخ:
اوهوم آره :)
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۵۶ ابوالفضل ;)
حالا چرا خوشت نمی آد ازش؟!
پاسخ:
یکم زیادی کنجکاو و پیگیره :)
درست ترین رفتار هم همینه! :|||
پاسخ:
پس که اینطور :)
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۵۳ دانلود فیلم ساعت ۵ عصر
سایتتون خیلی خوبه
پاسخ:
باشه :)
تا حالا هیچ شخص خاصی اعلاناتش رو خاموش نکردم:)
پاسخ:
من اعلانات همه رو خاموش کردم :)
باز تو وب داری؟؟ 
من همیشه یه وب دارم🤣🤣🤣😂
اعلان آدما رو هم خاموش میکنییی؟؟؟
پاسخ:
بله بله :) از دست تو.. نامه امو هنوز داری؟؟
امکانش هست :)
آرههه چرا نداشته باشم:)...هم نامتو هم گویتو:)
خیلی دوست دارم یچیزی پست کنم
ولی تا تصمیم میگیرم میزنم وبمو حذف میکنم دو دقیقه بعدش
پاسخ:
چقد خوووب ^__^
همین که دوست داری خیلیه :)
مرسی مرسی شاید یه بار سرعقل و اومدی و در دسترس بودی و قسمت شد همو ببینیم :)
هلمااااا....خیلی خوبههه:)
بیا ببینیم:)
پاسخ:
خیلیااا :)
هیییم من که میخوام ولی باید شرایطشم باشه :)
اصلا بهت نمیاد بی حوصله باشی:/
پاسخ:
نیستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">