"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اسفند خیلی بوی زندگی داره. و ...

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ب.ظ

بنفشه های امسالمم روییدن 

^__^

وقتی تابستان ما اینه، حق بدید زمستان امسال رو حتی بعنوان پاییز هم قبول نکنیم.

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۰۹

نظرات  (۲۹)

۰۹ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۲۲ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
چ خووووب  :)
ای کاش عکسشون رو هم  میذاشتی :)
پاسخ:
http://dinky28.blog.ir/post/297

عکسش اینجا هست. البته هنوز ندیدم خودم از بابا شنیدم :)
خا الآن چکار کنم من؟ :/ 


:)))))
پاسخ:
فعلا امری نیست استراحت کنید، کاری باشه میگم. :))))
درود بر اسفند و اسفندیها ...
پاسخ:
درود :)
حس میکنم دارید تعارف میکنید :))))
پاسخ:
یه لحظه فکر کنم!!!
فرش که نمیرسیم بشوریم قراره بدیم قالی شویی..
رنگ که دیدیدیم دنگ و فنگ و بو وقت گیره کاغذ دیواری میزنیم..

آب حوض هم خالی میکنما!
پاسخ:
حوض نداریم :))
فصل هرس درختا گذشته؟؟ اونم خوبه هاا
فصلش شد خبر کنید پ :))))
پاسخ:
حتما :))
دیگه چیکارا بلدی شما؟؟
سوت هم بلدم! بطورِ مبتدی! 
پاسخ:
آفرین :)
سوت بمونه برا چهارشنبه سوری.
قبول دارم
مخصوصا توی خیابونا خوب محسوسه این بوی حیات :)
پاسخ:
شما طرفای ما رو ندیدین اینجا اسفند و اردیبهشت فصل عشقه *__*
برید بازار حیات جاری تره حتی :))
منظورم همونه :)

وگرنه تهران که خیابون خالی نداره
اینجا یا بلوار و اتوبان داریم یا بازار :)
پاسخ:
تهران شهر خوبیه ولی بیشتر از ظرفیتش بزرگه :)

یه بار عصر رفته بودیم تجریش کلی سر و صدا بود از شیر مرغ تا جون آدمیزاد همه چی بود، گفتم اینجا چقدر هوای عید داره، همراهام کلی خندیدن. :)
به میمنت و مبارکی و اینا : )))))
پاسخ:
خیلی ممنون و اینا :))
با توجه به عنوان :
بوی تکاپو و تلاش هم میده :)

البته ما تو بهمن هم بوی زندگی و حتی بوی بهار هم به مشام مون رسید :)


مبارک باشه ⚘



+
سلام
آرزو دارم امسال سه جای دیدنی ایران رو ببینم یکیشون شهر شماست.
بنظرت هلما چه زمانی بیام که قندیل هم نبندم ؟:))
مرسی 
پاسخ:
بلی بلی :)

ممنون.

+
سلام 
حتما بیااا.
اردیبهشت اینجا عالیه :)
همش بخاطر به دنیا اومدن من تو این ماهه :دی
پاسخ:
بله بله صددرصد همینطوره :)
چه خوب :)
پاسخ:
خیلی خوب :)
نه چه عالی :)
پاسخ:
ای جان عاشق این کامنت شدم :**
کامنتِ من هم عاشقت شد یهویی ^_^
پاسخ:
عشق های یهویی خیلی خوبن :)
عشق در یک نگاه :)
پاسخ:
دوست دارم :)
عشق حتی بدونِ نگاه :|
پاسخ:
دوست تر دارم، خیلی دوست تر :)
من نیز :)
پاسخ:
*__*
تو باغچه ی خونه مون یه چندتا لاله ی واژگون داریم هر سال اول اسفند سر از زیر خاک در میارن و تا ۱۳ فروردین کامل تبدیل به یه لاله ی واژگون سُرخ میشند قشنگ حس و حال بهار رو تو اول اسفند به آدم منتقل میکنند :)
ماشالله این چند هفته خیلی بارون بارید 
پاسخ:
به به لاله واژگون *__*
برا شما ماندگارتره :)
خداروشکر..
امروز هوا خیلی خوب بود. خیلی خوشخالم روزا دارن بلند میشن. وای ک چقد هوا امروز با اون ابر های پنبه ای خوب بود^_^
پاسخ:
آره نرگسی اینروزا هوا خوبه، اینجام خوبه :) توجه کردی زود زود هم تغییر میکنه، یه لحظه سرد، یه لحظه آفتابی، یه لحظه باد و ...
مثل ابر هدر من ^__^
اره دقیقا:) 


دقیقا مث هدر تو:)
پاسخ:
*__*

دوست داشتم از دوست داشتن هدرم بگم مرسی یهویی یادم انداختی :)
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۴۰ ابوالفضل ...
دوباره داشتم کامنت گذاشتن رو شروع می کردم که...
پاسخ:
هییییم..
منم اسفندیم :)
پاسخ:
منم بهمنی :)
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۱۰ مریــــ ـــــم
اسفند بوی خونه تکونی داره عامو
:|
پاسخ:
والا من یکی که حس خونه تکونی ندارم ولی میدونم تهش آشپزخونه و گردگیری پذیرایی اینا با منه :|
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۰ مریــــ ـــــم
قسمت سخت ماجرا همینجاست
:|
پاسخ:
دقیقا :|
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۰۲:۱۲ פـریـر بانو
می‌دونی هلما؟ اسفند که میاد دلم می‌خواد فقط تو خیایونا راه برم و نفس بکشم و یه نشونه از اومدن بهار پیدا کنم... حوصله‌ی درس و کلاس ندارم دیگه... اسفند قشنگه... بوی عید میده :)
پاسخ:
میفهمم :)
اسفند بیشت از خود بهار حس و حال بهار داره ^__^
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۰۶ آقای دیوار نویس
بارون قشنگیه...زمستان امسال تازه شروع شده :) کلا فصل ها جا به جا شدند
پاسخ:
آره فصل ها جا به جا شدن :)
اینجا هم از اواسط بهمن بوی عید میاد،شهر شلوغه و کلی حال خوب داره خدا رو شکر:)امروز بازار بودم‌ شلوغ بود و خوش حال و هوا:) البته خیلی گرم شده:|
خدا رو شکر که بوی عید دارید انشالا هوای دلتون هم عیدی باشه:)
پاسخ:
وای یاد عکسی که از شهرتون فرستادی برام افتادم ^___^
منم امروز رفتم بازار فقط تونستم کفش بخرم.
مرسی مرسی...
اصلاً اسفند ماه خوبیه. خیلی خاصه! خیلی.
پاسخ:
به به گویا آقاگل نت گیرش اومده :)
اووم اسفند ماه دوست داشتنیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">