"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آرزو بسازیم

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ق.ظ

بنظرم: 

آرزو داشتن یه جور خوشبختیه.

و اینکه 

آرزو فقط برا خوبیها معنا داره.

و اینکه 

آرزو و رویا دوتا قضیه خیلی متفاوتن.

و اینکه 

سرمشق رسیدن به آرزو "باید" هست.

و اینکه 

هر بایدی یه درصد خاص داره که تلاش درش بی معنیه.

و اینکه 

بیایید آرزو بسازیم، از آرزوها بگیم، از رسیدن ها، از غایت بی نهایت و از 

..........

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۲۱

نظرات  (۱۵)

خا
خا
خا
خا
خا
خا
پاسخ:
ها
ها
ها
ها
ها
ها
از... :)
پاسخ:
همون :))
؛)
ارزوهاتون زیاد....
لطف هاتون به خودتون بی انتها...
پاسخ:
*__*
به به دعا به این قشنگی :)
بیا بریم ارزو بسازیم که وقتی بهشون رسیدیم بگیم: آخیش،بالاخره رسیدیم!:))
چه حس خوبی داره اون لحظه:)
پاسخ:
برسیم و باز آرزو بسازیم :)
خیلی خوووبه. *__*

آرزو با رویا فرقش چیه؟
پاسخ:
یه رویاهایی هست که صرفا جاش تو تخیلات و توهماتمونه، رویاش رو میبافیم تا تو لحظه ذوق کنیم و شاید هیچ وقت نخواییم حتی براش تلاش کنیم یا وقت بذاریم بهش فکر کنیم. :)
ولی آرزو برا رسیدنه..
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۲۶ مریــــ ـــــم
باشه
:)
پاسخ:
آفرین :)
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۲۸ اسمارتیز :)
آرزوها در عین قشنگیشون، ترسناکن هلما بانو...
من همیشه از آرزوهام میترسم...:)
پاسخ:
آره آره میدونم :) ترس هم از هیجانات زندگیه.
با این حال بی آرزو نباش :)
دعوت خوبی بود
بیایید آرزو بسازیم :)
پاسخ:
کمپین آرزو سازی :))
آرزویی که یخوای بسازیش و بش فکر کنی که ای آرزو میخواهم تو را برگزینم آرزو نیس!
باید خودش به دلت بیفته:)
اصن هرکسی با آرزوهاش به دنیا میاد...
پاسخ:
خب اینم یه تعریف از آرزوعه :)
آرزوهای همراه...
میگن آرزو بر جوانان عیب نیست ما که در شرف پیری هستیم چی ؟
بازم میشه بسازیم ؟:))


یاد بازی کودکی صندلی بسازیم افتادم که خیلی به آسانی با حرکت پاهامون صندلی میساختیم :)
یادش بخیر 
کاش بشه آرزو ساختن هم همین شکلی عین همون صندلی ها خیلی زود ساخته میشد :))



سلام بر هلمایی عزیزم :**

پاسخ:
چی چیو پیری :|| خیلی جوونی بساز صدتا صدتا بساز. :)

عجب!! من این بازی رو نمیدونم چیه :)
میتونی فقط بساز..

سلاااام واران خانومی :*
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۲۹ ابوالفضل ...
میون این مزه ریختنایی که خیلی وقته حوصله شون رو ندارم اومدم که بگم: چه اشاره ی خوبی کردی به اینکه آرزو و رویا تفاوت دارند. و وقتی نگاه می کنم می بینم چقدر خالیم از آرزو, میون این همه رویایی که دور و برم رو گرفتند...
پاسخ:
خالی بودن از آرزو بنظرم یه حس دلشوره مانندی داره. میگم اینجوری خیلی سخته آره؟؟
راستش خودم فعلا شرایطم یه جوریه که میترسم بهش فکر کنم به آرزوها به رویاها.
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۲ زمستان ‌‌..
چالش "از آرزوهات بگو" اگه بود حتما شرکت میکردم:))
مثلا از یه آرزوت که به زودی برآورده اش میکنی ...مثلا 
پاسخ:
خیلی خوبه بتونی برا خودت جمع بندیش کنی و بدونی چی میخوای :)
من نمیدونم اگه شرکت میکردم تا چه حد پیش میرفتم.!!
به نظرم آدم آرزو نداشته باشه زندگیش خیلی سخت میشه!
پاسخ:
آره خیلی سخت. زندگی پر میشه از خلا های بدون منشاء...

۲۱ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۵۴ ابوالفضل ...
نمی دونم سخته یا آسون...
فقط می دونم ملال آوره...
پاسخ:
ملال آور کلمه مناسبیه...
چرا من احساس میکنم آرزو دیگه مفهومشو از دست داده؟
چرا دارم دور میشم از خودم؟
نیازی نیست جواب بدیا! تفکراتمن با خودم!
پاسخ:
ادامه بده به تفکراتت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">