"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

داغون خیلی داغون

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۰ ب.ظ

میگه: هرکی اینجا مینویسه، یه خلاء بزرگ داره، بگرد خلا خودت رو پیدا کن.


خداروشکر بچگیام مدرسه بود.

خداروشکر بزرگتر شدم دانشگاه بود.

خداروشکر الان اداره هست.


میشه الان دعا کنید.



+ هنوز مانتو اداره تنمه :||

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۱۲/۲۳

نظرات  (۲۷)

آره میشه

"خدایا خودت هوای پری مونو داشته باش" : )
پاسخ:
ممنون.
دعا نمودیم :) ان شاءالله حاجت روا ...
پاسخ:
ممنون.
کی میگه؟ !
پاسخ:
حالا هر کی.
دعا پناهگاه ارامش روانیه
وگرنه ب خودی خود در اثر گذاری یا خنثی بودنش کلی شبهه هست. 

من میگم یه کاری کن که واقعیت باعث ارامش روانی ت بشه. یه چیز عینی تر از دعا. عمل کن. به چالش بکش. فکر کن. دعا، چیزی نیست که ادم بتونه بهش دل ببنده. 

غم ادمو خلاق میگنه. اتفاقا خلا،  چیز مفیدیه. خلا و فقدان خلاقیت میاره. فقط نحوه مواجهه باهاشو باس یاد بگیریم.
پاسخ:
حق باتوعه نرگس میدونم...

وقتی نمیتونم، وقتی دست من نیست. ....
انگار یه مشاهده گر دست و پا و حتی زبان بسته، بی حرکت، لمس..

بعدا بهش فکر میکنم الان نمیفهمم واقعا نمیفهمم :|
حسش نیست دعا کنیم:دی.
پاسخ:
خب دعا نکن.
حالا که اینجوری گفتید پس دعا میکنیم:دی

ان شاء الله حاجت روا باشید
پاسخ:
ممنون. 
میدونم. منظورم از عمل این نیست ک ماجرا رو درست کنی. منظورم اینه ک با غم و عجز یا هرحسی ک این ماجرا بهت میده به عملی برسی

مثلا شاعرای غمگین چیکار میکنن؟ شعر میگن. یا نویسنده ها چیزی مینویسن. خواننده ها چیزی میخونن. و همون غم باعث میشه شاهکار خلق کنن

بعضی ها وقتی غمگین میشن اخبار دنبال میکنن. بعضی ها بیشتر درس میخونن
 بعضی ها بیشتر کار میگنن. غم رو از حالت فلج کننده ببر به حالتی ک پر فایده باشه. نشین و نگاهش نکن. ازش بهره ببر.

اون جمله اخرمم ساده س. ادم های موفق در سطح جهانی، وقتی به زندگی شون نگاه میکنی، همیشه یه خلایی داشتن. خلا مادر. خلا خانواده. خلا عاطفی. منتها سعی کردن این خلا رو یک جوری پر کنن. که این سعی کردنه باعث میشه رشد کنن. خلا، مفیده. غم، جدا از اینک بزرگمون میکنه، ما رو عمیق میکنه مفید هم هست. فقط بستگی ب انتخابمون داره چطور باش مواجه شیم.
پاسخ:
مرسی وقت گذاشتی برام نوشتی، واقعا مرسی.
یاد یه سال از دبیرستان افتادم، اکثر بچه ها اندازه توقع و اونچه از دنیا دیده بودن مرفه حساب میشدن، یه دختره بود خودش میگفت: تو انباری درس میخوند، هیچ کلاسی نمیرفت، خواستش همون موقع قبولی اتاق عمل بود و یه شوهر خوب. الان هر دوش رو داره. نمیدونم چرا یاد این ماجرا بی ربط افتادم ولی خب فکر کنم چون اون اون موقع درس خوندن تو انباری رو غم میدونست گفتم!!
نه میخام بدونم :)
پاسخ:
"هیچکس" 
میگه های من همیشه هم صاحب ندارن.
حالا من یکم چیزای بزرگ تر از قبولی و شوهر خوب تو ذهنم بود در مورد رشد و خلاقیت:دی
ولی اره تو همون مایه ها:دی
پاسخ:
میدونم نرگسی.
من حتی به خیلی بزرگتر از اون فکر میکنم خیلی بزرگتر... 
پس جا چک کردن نظرات وبلاگت برو یه کاری کن که عمل ناشی از غم، حالتو بهتر کنه:)
پاسخ:
دارم میرم بیرون :|
ولی بهت قول میدم یه کارایی بکنم.
:)
چشم بانو
:)
پاسخ:
ممنون. 
چی شده پری خانوم
ایشالله که حالتون همیشه خوب باشه 
پاسخ:
توضیح دادن یکی از سخت ترین کارهاست.
ممنون. 
من پیدا کردم. خیلی وقته...
پاسخ:
حداقل میدونی با خودت چند چندی.
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۴۱ ابوالفضل ...
آره، هرکی بلاگره یا کلا توی فضای مجازی زیاد می پلکه یه خلائی داره...

دعا کردم...

پاسخ:
شاید.
ممنون.
برای نرگس: 
مرسی و کلی مرسی و کلی مرسی برای تک تک کلمات کامنتت 
خوشحالم اینقدر خوب میشه هوای هم رو داشت :) 
پاسخ:
میبینی لیلی... 
وبلاگ هم میتونه دوستی های قوی رو به وجود بیاره.
تک تک کلمات این دختر سبز آروم و خجالتی و دوست حالم رو خیلی خوب کرد. :)
مرسی از تو که حواست به همه چی هست.
من مخلصم :* 

بی درد و غم نبودم. منم شبایی داشتم یا لحظه هایی داشتم که مخم فلج شده. شبای خیلی خیی خیلی سخت ولی راه حل داره.فاز بدیه  و نمیخام تو این فاز ببینم کسی و. درک میکنم کامل. اصلا واس خاطر اینکه درک میکنم این حرف ها رو میزنم

غم چیز قشنگیه.ب قول سجاد افشاریان:  بیاین با غمامون بخندیم:)
پاسخ:
اینکه بیشتر اون شبا راه حل رو پیدا کردی!! خیلی خوبه این.

میخندیم. :)
پری؟
نبینم حالت خوب نباشه!!
من هنوزم برات دعا مکنم حتی اگه برای خودم برآورده نشه... 
پاسخ:
ممنون اماچ.
بله چرا نشه؟ همین الان دعا کردم:)
پاسخ:
ممنون.
چی شده؟
پاسخ:
حتی نمیشه گفت چیزی شده، خیلی بده که بعضی چیزا رو نباید گفت! 
دعا کردم که خداوند هرچیزی که مراد دلت هست رو بده بهت.
اگر دعاهای امثال من گیرا باشن البته :)
پاسخ:
ممنون.
۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا نگاهش رو ازمون برنگردونه ان شاالله:-)

پاسخ:
ان شاالله.
به امید خدا :-)
پاسخ:
به امید خدا.
خوبی هلما؟ 
پاسخ:
بد نیستم :)
کاش واسه اینکه خوب خوب باشی میتونستم کاری کنم :( 
پاسخ:
کاش تعداد آدمای خوب مثل تو، تو این دنیا زیاد بود.
همه ادما خلا دارن تو زندگیشون:)
بلاگرا هم 
شاید جنس طرز فکراشون اندک شباهتی داشته که یه مشت خلا مختلف به اینجا پناه اوردن:)
پاسخ:
اوهوم :)
شاید.........
دعا می کنم من خودم واسه هر سه تای مدرسه و دانشگاه و کار کلا حرص خوردم
پاسخ:
ممنون :)
حرص نخور جانم...
بگردیم پس...



به روی چشم...
پاسخ:
ای جان دلم :)

سلامت :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">