"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بعد از دو ساعت تمرین کردن با "هوهو و کوکو"، از تو اسپیکر صدای سالار عقیلی شنیده میشه که میخونه: "ای ایران فدای اشک و خنده تو دل پر و تپنده ی تو ..." با خوشحالی میگه: پری پری دو تایی با این برقصیم :||

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۱۰

نظرات  (۱۲)

۱۰ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۵۲ مریــــ ـــــم
تاریخ پست دیدم دلم گرفت
چه زود گذشت لامصب
پاسخ:
قشنگ مسابقه دو سرعت گذاشته با خودش.!
آخی
ما این آهنگو با بچه ها به صورت آموزش با حرکات دست (یه چیزی تو مایه های اجرای گروه ناشنوایان) کار کردیم که برای جشن پایان سالشون جلو مامان باباهاشون اجرا کنن ولی انقدر که این مجری جشن لوندی و طنازی نکرد که تایم این نماهنگمون مرد :| یعنی وقت نشد بریم واسه اجرا :/
پاسخ:
خیلی بده یه برنامه ای رو آماده کنی ولی نشه اجراش کرد :|
اونجاش که میگه:
ایران اگر دل تو رو شکستند
تو را به بند کینه بستند
چه عاشقانِ بی نشانی
که پای درد تو نشستند
...
خیلی دردناکه،خیلی؛ واقعا میخواست باهاش برقصه؟ توانایی هاتون رو تحسین میکنم:))
پاسخ:
حالا تو زیاد غصه نخور، منم یکم همراهیش کردم :))
پانتومیم نیستا؟ هست؟ پرفرمنس؟ پیرامید حتی:-D 

و چه قدر اون اهنگ عشقه! 
پاسخ:
صخره از همین اصطلاحات میگفت منم که سردرنمیاوردم چی میگه، همون پانتومیم رو بیشتر حسش میکردم. :)

منم عاشق عشق گفتنای تو ام :)
:)))
:|
پاسخ:
الان یعنی حوا میخنده پوکر فیس میشه چهره اش ارور میده باز همون میخنده پوکر ارور ...
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۴ آقای دیوار نویس
رقص...سالار عقیلی ://
پاسخ:
دیگه دیگه :)
بنده خدا سالار عقیلی اگه می‌دونست یه روزی یکی هوس می‌کنه با این سرودش برقصه حداقل از یه ساز بندری هم توش استفاده می‌کرد :)
پاسخ:
قر بندری، حرکت پا کردی حتی :))
:)
پاسخ:
:)
و جا داره تو پرانتز بگم سرکار خانم طناز شکوهمند _بالرین_ با این اهنگ رقص مفهومی _پرفرمنس_ طراحی کرده بودند 
اجرای گروهی بسیار زیبایی داشتند. 

در پاسخ دوستانی که میفرمایند رقص؟! سالار عقیلی؟!
بله!:)
پاسخ:
پس برم به برادرزاده ام افتخار کنم :))

اووه god :)
جدی؟ پس تو رو هم تحسین میکنم:))

پاسخ:
بعد از کامنت صخره، من الان آیکون عینک دودی ام :)
کلا عید برای منی که تعطیل نبودم زود بگذشت ..
چه برسه به شما که توشین :))
پاسخ:
والا منم تا چهارم تعطیل بودم و سیر دوم تعطیلات از فردا ایشالا :)
ولی واقعا زود گذشت :)
رقص هم یه نو پانتومیمه دیگه
کامنت قبلم رو گذاشتم تعجحب گردم . نظر مریم خانم نظرم رو جلب کرد به اون نوشتم :))
پاسخ:
منم فکر میکردم فقط صخی تو کار رقص هنرمنده نگو بیان بازم هنرمند داره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">