"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

روزایی که فقط خاطره میشه!

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ق.ظ

امشب بلاخره سحر میشه

فردا هم میاد و میگذره

پس فردا هم همینطور 

حتی دو ماه دیگه هم میاد و میره

خب روزا یکی پشت دیگری میگذره

واقعا ارزش نداره غصه بخوریم

مگه نه؟؟!!

ما آفریده شدیم برا ساختن با روزای سخت

یا حتی برای ساختنِ روزای سخت

:))


موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۷/۰۱/۱۱

نظرات  (۱۰)

واسه ساختن کنارِ روزهای سخت :)
پاسخ:
میسازیم :)
به حرف آسونه.
پاسخ:
تهش که نمیمیریم باید بسازیم :)
ولی تا بسازیم جونون به لبمون میرسه :/

+کلا اومدم مخالفت کنم حرفیه؟ 😂😂
پاسخ:
دقیقا :|

+ خودمم میدونم شعارای چرند میدم :))
خاک وچوک این چه حرفیه عشقم.

بی خوابی زده پس سرم گفتم سر به سرت بذارم.. کلاه به سرت بذارم خخخخ

پاسخ:
:)) یه مشت واقعیت :)

خیلی هم راست میگی..
کو گوش شنوا آخه ؟! 
:(
پاسخ:
طبیعت آدمیه!!
خب پس ببین خودت داری کلیک میکنیا اصن
راست گوی کی بودم من خخخخ
پاسخ:
:)) راستگوی خودم :)
آفریده شدیم برای تحمل سختی ها اما نه اینکه به تنهایی...
پاسخ:
همین دیگه...
فک کنید تنها تنها چه شود... حتی نتونی به روی خودت بیاری که سختته..
زمان که زمانه می گذره
خودمون باید شرایط رو درست کنیم و سختی ها رو آسون کنیم
که نمی کنیم
!
پاسخ:
همه چیز شرایط نیست. همه چیز دست ما نیست.
پس چرا من نمیتونم با سختیا کنار بیام؟؟
پاسخ:
تهش چی همین که با درد میگذره همون کنار اومدنه. اصلا چیزی به اسم کنار اومدنمونم نداریم، همین که زوری میگذرونیم اسمش کنار اومدن جاافتاده.
آره دیگه دقیقا همینه
چون من دارم به زور میگذرونم! با غصه میگذرونم...ولی کاری ازم برنمیاد...همه راه ها بسته س و هیچ جوره حل نمیشه انگار!
پاسخ:
ازم کاری برنمیاد... همه راه ها بسته است... خیلی جملات آشنایی ان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">